I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SÄLJES: Poultrygeist! Exklusiv preview-DvD!+klistermärken (troma's nya film)

Övrigt - Köp & Sälj

2007-08-28 22:35

SÄLJES: Poultrygeist! Exklusiv preview-DvD!+klistermärken (troma's nya film)

Säljer en exklusiv förhandstitt-DVD av kultbolaget Troma's nya kanonfilm Poultrygest! Night of the Chicken Dead. Denna DVD är ganska ovanlig och går bara att få tag på via Troma Teamet.

OBS! Detta är inte hela filmen! Endast en reklam-DVD med de fem första minuterna av filmen!

Jag skickar även med ett Poultrygest!-klistermärke, Ett ovanligt American Chicken Bunker-klistermärke (Snabbmatskjedjan filmen handlar om), ett Tromadance-klistermärke (Troma's egna filmfestival) och ett promo-kort för den tyska filmen Barricade, som jag fick av skådisarna från filmen.

finns på tradera:

http://www.tradera.com/Poultrygeist_Exklusiv_preview_DvD_TROMA_SPLATTER_TOXIC-auktion-47165979

Skulle någon vara intresserad av att byta mot Necro-saker eller andra Psycho Logical-grejer är det bara att säga till.

www.myspace.com/sanfernandovalleybadboys
www.myspace.com/superlinopuro

2007-08-28 23:03
Jag jobbade ju för Lloyd i gbg, men de kanske jag sagt?

Och i maj åkte jag ensam över till USA och producerade/spelade i (och en jävla massa annat) en film jag vart me och skrivit på. Och när vi var i New York besökte jag och regissören tromahuset och filmade en scen med Lloyd där.

Håller nu på med ett manus som snart är klar och herr Kaufman är intresserad av att läsa de av anledningen att han letar manus just nu. så de är bara att hålla tummarna att hans nästa film blir mitt manus, haha. men det är inget jag håller andan för direkt.

2007-08-28 23:04
Jag har förresten också vart Post-Production Advisor på en film som släppts av Troma.

2007-08-28 23:27
Tja... Såg Toxic när jag va 5 sen dess har jag vart fast och mejlat me Lloyd sen 99. så på den vägen är de. I tromabranschen skulle jag väl inte påstå att jag är, haha.

har deadly darlings på VHS nånstans=)

2007-08-28 23:32
Tack, tack=)

Ska tillbaka till USA nästa år för att jobba på två filmer. En har jag huvudrollen i och en annan kanske jag har en liten roll i, men är mest där för att de är kul att hjälpa till (regisserar gör Robin Watkins, stjärnan från troma's Poultrygeist, som även var med i senaste filmen jag jobbade på, han fick äran att döda mig).

2007-09-05 17:16
5 dagar kvar!