I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Stockholms Natt singel VINYL

Övrigt - Köp & Sälj

2007-09-19 20:01

Säljes: Stockholms Natt singel VINYL

http://www.discogs.com/release/708092

Pris diskuteras.

Säljes i sthlm

kul att de körs

2007-09-19 20:18
Kan du tänka dig att sätta ett ungefärligt utgångspris åtminstone?
 biffko to di world

2007-09-19 21:08

jag köpte en sådan 7a för 10 kr på loppis.Ngn jävel köpte den för 300 kr på tradera tillsammans med 3 andra loppis-skivor.

Bara att digga i loppis backar

Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2007-09-19 22:46
Ah, jag hittade ovan nämna 7a hemma i skivsamlingen så är väldigt intresserad av vad den kan tänkas vara värd. Trådskaparen för gärna höra av sig till mig och berätta vad den såldes för :)
 biffko to di world

2007-09-20 12:37
vad är du beredd och ge?
kul att de körs

2007-09-20 15:22
Annonsers utseende i Köp & Sälj
I rubriken ska du skriva om du ska sälja, köpa eller byta, samt vilken vara det är.
I annonsen ska du skriva mer detaljerat om varan, plus utgångspris, var den finns, samt hur köpet ska ske. Dvs, kan du skicka den? Vem står för frakt? Säljer du bara till folk på samma ort? Länka gärna även en bild.
Finns inte denna informationen i din annons kommer den att tas bort.
Exempel: säljes: Whoa-tee
Har en T-shirt med Whoa-tryck som jag säljer för 150:- eller högsta bud. Skickas mot postförskott, du står för frakten.

(utförligare exempel finns i F.A.Q:n)
Kolla även upp aktuellt ny- eller begagnatpris, för om du inte sätter ett rimligt pris på varan kommer ingen vilja köpa eller sälja den.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it
I don't buy cheeba, I grow it
www.eyegasm.se