I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes digitalkamera

Övrigt - Köp & Sälj

   

2007-10-12 11:10

Säljes digitalkamera

Jag har en Panasonic DMC-FX01

Lite info om kameran saxat från prisjakt.nu

"Kompakt 6 megapixel digitalkamera med 3,6 x optisk zoom och optisk bildstabilisering (OIS).FX01 är endast 24 mm tunn, med optisk bildstabilisering och en högkvalitativ optik från Leica med 28 mm vidvinkel. OIS ger unika möjligheter att ta enhandsbilder utan skakningsoskärpa eller bilder i svagt ljus med lång slutartid utan blixt.För att få perfekta bilder på föremål i snabb rörelse har FX01 dessutom ett speciellt motivprogram med en högsta känslighet på hela 1600 ISO. LCD skärm på 2,5" med en upplösning på hela 207.000 pixels. 16 olika motivprogram som täcker det flesta situationer."

Desutom har jag ett minneskort på en 1 GB, även en usbstick som man lägger minneskortet i för att överföra bilderna till datorn, samt att ett fordral medföljer.

Vill ha 2300:- för den.
 
Ev, frak betalas av köparen.

Pricerunner.se

Jag kommer att vara ganska upptagen nästa vecka så ha tålamod om jag inte svarar så snabbt.