I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: DVD-filmer

Övrigt - Köp & Sälj

2008-01-12 17:45

Säljes: DVD-filmer

Vill bli av med ett gäng dvd-filmer som mest skräpar hemma hos mig då jag aldrig ens använder min dvd-spelare nu för tiden. Kränger filmerna i olika paket med paketpriser. jag säljer inte enstaka dvd's men hittar Du t.ex. 3 filmer, eller fler, från olika paket kan dessa säljas ihop ändå. köparen står för frakt.

Paket 1, 100:-
Ocean's Twelve (action/komedi)
Minority Report (action/thriller)
Hidden Agenda (action/thriller)
One Hour Photo (thriller)
Hot Shots (komedi)

Paket 2, 50:-
In good company (drama)
Kate & Leopold (romantisk komedi)
The Good Girl (drama)

Paket 3, 100:-
O.C - orginalbox av första säsongen (dock saknas en cd, så den är tyvärr inte komplett, därav det låga priset)
One Tree Hill -första säsongen: två dvd's (avsnitt 1-4 & 5-8)

2008-01-15 19:34
Jag tar alltihop, får man mängdrabatt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-15 19:43
är villig att sänka pris/ändra om paketen om det intresserar.

2008-01-15 19:44
Erkan: säljer endast till seriösa köpare :(

2008-01-15 19:45
vad kan det tänkas kosta skicka typ pkt 1 på posten?

2008-01-15 19:46
Priyan: icke en aning men jag kollar gladeligen upp pris åt dig tills imorgon om det är intressant.

2008-01-15 19:51
sure. do so.

jag är annars i norrköping 16onde feb, om du har lust att svänga förbi palace då, på dan. hehe.

2008-01-15 22:13
Priyan

jag kommer vara på ett möte större delen av dagen och på kvällen ska jag på en arrangerad universitets fest så jag tror inte den dagen passar så jättebra trots att du är i stan. kanske kan jag lämna filmerna i någon reception dagen innan eller liknande om du kan sätta in pengarna på mitt konto, om du gärna vill slippa frakten lixom.. jag vet inte men jag kollar upp pris för det imorgon iaf så får du säga vad som annars blir bäst eftersom jag tyvärr inte kan springa iväg när som helst just det datumet.

2008-01-25 09:09
SÅLD!

Paket 1, 100:-

Ocean's Twelve (action/komedi)
Minority Report (action/thriller)
Hidden Agenda (action/thriller)
One Hour Photo (thriller)
Hot Shots (komedi)