I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: En massa mixtapes (papoose, d-block, g-unit, the game etc.)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-02-23 14:33

Säljes: En massa mixtapes (papoose, d-block, g-unit, the game etc.)

Hittade just en hel del mixtapes i en låta, dom "försvann" ett tag under flytten och då jag är i stort behov av pengar så tänkte jag sälja dessa.

Vissa fodral kan vara aningén trasiga men sådant får man stå ut med om man vill ha en ortolig samling av annars realtivt otillgängligt material.

I samlingen ingår en hel del av Papooses mixtapes samt en massa från både d-block och g-unit. Bland tapes finns det också en hel del av och flera av dessa innehåller en hel del "klassiska" låtar som aldrig släppts på något album. 

Tapes som står ut är:

We Got It 4 Cheap vol.2 av the Clipse 

The countdown av J-Hood (när han var med D-block och fortfarande bra)

ghost unit av the game

g-unit radio 8 - innehåller en hel del osläppta the game låtar från tiden före the documentary

Sammanlagt så är det 62 skivor som jag säljer och jag hade tänkt mig att sälja dom i tiopack för 150kr eller alla för 600. det är tillåtet att pruta.

Då jag inte har tid att skriva ner alla titlar så tog jag ett par foton på mixtapesen när dom ligger uppradade har ni några frågor så är det bara att maila mig på [email protected]

D första 25 st

25 st till

dom sista 12

Kan mötas upp i Sthlm för en snabb affär

I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary.

http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/