I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes]Korg Kontrol49

Övrigt - Köp & Sälj

   

2008-09-09 23:01

[Säljes]Korg Kontrol49

Säljer pga att jag använder den nästan aldrig
inte en repa på den allt funkar som det ska har kartong å allt kvar

Jag vill ha 3500(nypris 5.350) kan plockas up i gävle eller så får köparen betala frakten.

SKRIV TILL MIN HOTMAIL om ni vil veta nåt mer är sällan inne här
[email protected]




INFO

KONTROL49
MIDI-keyboard/controller med 40 olika controllermöjligheter i form av 8 reglar, 8 rattar, pitch bend, modulationshjul, vector joystick, sexton anslagskänsliga pads och 2 ingångar för pedaler. KONTROL49 är utrustad med en 49-tangenters anslagskänslig klaviatur av samma typ som sitter i KORGS stora syntar och workstations. Varje ratt och regel har separat LCD-fönster som indikerar vald parameter och värde. Fungerar med all mjuk- och hårdvara som kan ta emot controllerdata.
• 49-tangenter anslagskänslig klaviatur med 10 oktavers omfång och 8 olika kurvor för anslagskänsligheten
• Vector Joystick för kontroll av 2 parametrar samtidigt. Perfekt för kontroll av WAVESTATION i Legacy Collection
• 16 anslagskänsliga bakgrundsbelysta pads
• 8 rattar och 8 reglar med separata, färgkodade LCD-fönster
• Pitch bend och modulationshjul
• Ingångar för sustain- och expression-pedal
• 12 minnesplatser för egna inställningar
• 1 MIDI in 2 MIDI ut
• USB (fungerar med Windows XP och Mac OS X)
• Strömförsörjning via USB-porten eller den medföljande nätadaptern
• Driver / biblioteksprogram för populära mjukvaruprogram medföljer
• Native Mode för totalintegrering av Korg Legacy Collection och Reason 3.0 utan programmering
• Levereras med ett flertal mjukvarudemos. Bl a Korg Legacy Collection, IK Multimedia SampleTank 2 Korg Edition och Propellerheads Reason 2.5

Info taget ifrån musikbörsen där jag köpte den

Länk till http://www.musikborsen.se/itempg.aspx?id=12528&artno=160190

Sound savants..This is easy!