I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(KÖPES!) CD-skivor, hiphop, nittiotal

Övrigt - Köp & Sälj

2009-09-29 22:50

(KÖPES!) CD-skivor, hiphop, nittiotal

Är intresserad av att köpa upp mig på hiphop-skivor mellan åren 91-95 (helst cd). Särskilt grejer med epmd, smif n wessun, black moon och liknande östkust. Även västkust både gansta såväl som mer indie, typ souls of mischief.

Skriv här eller till min mail: [email protected]

/Dan

2009-09-29 23:43
Min kompis har en stor del Hip Hop CD skivor bl.a Wu tang, Mobb deep,MOP,Jadakiss och mycket mer..
Jag kan höra med honnom om han skulle sälja dom eller inte. Vad ger du för priser?

2009-09-30 11:15
Inte så mkt 90-tal kvar nu men sjyssta skivor och bra priser(försöker sälja alla mina cds):

Gift of gab- 4th dimensional rocketship going up(från gruppen blackalicious)
Kunga 219- Tharpa's Transcript(rare spoken word)
The Philadelphia experiment(ovanlig Jazz-fusion platta med trummisen från the roots)
Kanye West- the college dropot
Jazzmatazz volume 2- The new reality hosted by guru(-95)
Moby- Play
Miguel Migs- nude tempo one
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-30 11:18
Outkast- The love below
Buck 65- Talkin' Honky blues
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-30 11:31
Om inte han köper så är jag intresserad av ett par - fyra av de skivorna.
pm:a i såfall .
Fred å kärlek åt alla eller nja inte ALLAInfact .!. most ah yall

2009-09-30 12:18
dobber:

jag, hör med din polare! jag betalar inga överpriser, men ser gärna vad han har innan jag vet vad jag vill betala.