I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

KÖPES: Nintendo Wii

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-12-03 01:52

KÖPES: Nintendo Wii

Hämtas i Umeå eller Stockholm. Betalar inga rövarpriser. Spel kan vara kul, men spelar mindre roll. Huvudsaken är Wii Sports. Wii play och Wii resorts betingar visst värde. (Gör visserligen vissa andra spel med - men det hör inte hit, inte jag som ska ha det).

Föredrar två kontroller framför en, dock inget krav. betingar därför visst värde. Chippad ger jag inte mycket för.

Nåväl, enklast är att ni säger vad ni har och vad ni vill ha. Är jag intresserad kontaktar jag er och ni har pengarna inom 24h typ. Hämtning sker på överenskommen lättåtkomlig plats. Betalning sker givetvis kontant, om inte annat önskas.

Ni har några dagar på er. Varsågod! Jag vet att det är mängder av er som har ett wii som står och skräpar som ni inte ens spelar på en gång per år. Något direkt samlarvärde lär inte världens mest sålda konsol ha, så släpp tron om att ni sitter på en guldklimp och få lite extra julklappspengar istället :- )

Frid!

cry me a river!
--> thcrew