I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Boomboxar/Ghettoblasters (Sthlm)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-10-27 11:36

[Säljes] Boomboxar/Ghettoblasters (Sthlm)

Pga att jag ska flytta till mkt mindre lgh än planerat måste jag sälja av lite grejjer som jag stashat för nästa säsong.
Börjar med de 3 boomboxarna:

Panasonic RX5020


Japansk, fin ,välljudande .Har bl a lånat ut denna modell till inspelning av följande video (titta bara 10 sek för att låten är bull):


Pris: 350 SEK

Dux Compo TR4883



Tysk, också bra ljud ,avtagbara högtalare etc. Några små kosmetiska anmärkningar på övre delen men inget man skulle bry sig om.

Pris: 350 SEK

JVC



Gjort i Singapore men pumpar riktigt fett, super bass horn, grafisk equalizer etc. Ena kassettdäcket spolar inte kassetterna och det beror på att remen som ansvara för spolning är lite slapp.Båda spelar kassetterna perfekt och vänstra däcket spolar uten probs.

Pris : 250 SEK

Alla boomboxar synkar bra med mp3-spelare via aux och mic-ingångar men jag måste poängtera att det bästa sättet att spara på energi om man nu måste playa ,mp3or är fm-sändare. Boomboxar behöver inte så mkt energi från förstärkaren för att radiosignal behövs inte lika mkt förstärkning som signal som kommer in genom kablar. Finns fm-sändare på t ex gadgebay för 39 sek.

Boomboxar finns i Bandhagen, södra Stockholm

Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE