I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Rensning, kläder och sneakers. Nike, Jordan, Mishka etc... BILLIGT!!!!

Övrigt - Köp & Sälj

Skivsamlare

2011-07-04 18:28

[Säljes] Rensning, kläder och sneakers. Nike, Jordan, Mishka etc... BILLIGT!!!!

Har en alldeles för stor garderob och har massor av grejer jag inte gillar eller använder. Väldigt mycket är helt nytt och oanvänt. Jag har jackor, sneakers, tees, tröjor, skjortor etc till salu. Väldigt billiga priser då jag bara vill bli av med det för det tar plats.

Finns i stockholm och kan mötas upp när som helst. Kan skicka men då står köpare för frakt. Är det någon som önskar köpa allt så kan vi säga 3000kr för allt! Bara skorna ligger på detta pris i butik skulle jag säga, så fynda på! Önskar någon köpa alla tees kan vi komma överrens om någon schysst deal där också, skicka pm så diskuterar vi.

Lägger inte undan något till någon, först till kvarn.

Då det är alldeles för mkt för att posta här så har jag lagt upp bilder och priser på denna sida:
http://www.flickr.com/photos/erickrocikroth/

OBS, kommer inte sälja något under 500kr totalt.

2011-07-04 18:44
Hej, vad ska du ha för jordan air force one + Nike dunk high och converse. 550 kr?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2011-07-04 22:08
yes yes

Skivsamlare

2011-07-05 18:45
Sålt av vissa plagg, sidan är uppdaterad med det som finns kvar. Massor fortfarande kvar, passa på, väldigt billigt, allt ska bort!

2011-07-05 23:29
Jävlar, fanns mycket fett där. Vad tror du frakten hamnar på om man köper ett par tees och kanske nån jacka?
En annan fråga också, är lite sugen på Nike Sportswear Jacket BLK eller Nike SB Bomber som går att vända på. Hur skulle du säga att dom jackorna är längdmässigt? Är typ 190 lång, så det vore tärt om dom var jävligt korta.

Yo

Skivsamlare

2011-07-06 00:20
Skickade iväg tidigare idag, 2.3 kg. Det gick på 150:-.

Jag vet inte, jag är nästan 180 och den sitter bra på mig. Dock är jag ganska bred runt axlarna, så beror helt på din kroppsbyggnad egentligen. Nike SB bomber är lite större storleksmässigt också!

Skivsamlare

2011-07-13 12:32
Uppdaterat nu, sålt av mycket men ännu finns det kvar schyssta kap. Kan slänga ihop en schysst deal på resterande plagg, 1000kr om någon vill ha allt.

DJ

2011-07-25 16:39
Kolla din mail.
They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips
Skivsamlare

2011-07-25 18:25
Vad små fötter du har :(

Annars hade jag klippt några skor!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-08-03 10:41
jag vill ha nike bomber och whyred jackan! du en röding för det, mötas när & var?

skickar mitt nummer i medelande..

Skivsamlare

2011-08-04 12:18
Allt är sålt.