I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Xbox 360

Övrigt - Köp & Sälj

   

2013-04-12 16:53

[Säljes] Xbox 360

Eftersom Vonderhaar är ett as och tar bort det enda spelbara spelsättet i BO2 så ger jag upp. Jag har lidit länge nog. Och vad fan är grejen med att lyssna på oss, ge oss Firing Range men sedan fuck upp utseendet på banan?

Xbox 360 elite, 120gigs hårddisk. Ja ni vet.
En välfungerande men VÄLANVÄND Razer Onza. Hoppa, ladda om, panikkniva som ett pro utan att släppa spakarna med tummarna. MER INFO
Ingen original handkontroll dock.
Inte heller någon låda, den försvann i en flytt för ett tag sen. Men all dokumentation finns.

Spel, det är väl det som är det viktiga:
Battlefield 3
Far Cry 3
Call of duty 4
Call of duty MW2
Call of duty BO
Call of duty MW3
Call of duty BO2
Metro 2033
Gears of war 1, 2 och 3
GTA 4 Episodes from Liberty City
Mass Effect
Dead island
Blue Dragon (Ingen låda, bara skivor och booklet)
Grid
Jade Empire (xbox)
Lost Odyssey
Duke Nukem forever (HA!)
Psychonauts (xbox)
Marc Eckos getting up (xbox men funkar inte med 360´t. Men du kan ju alltid ha den för att visa hur o-toy du är, yo)

Funkar som det ska och allt det där. Säljes pga att någon annan kanske faktiskt kan ha kul med det. Jag har det iaf inte, längre.

1800, avhämtning i Malmö, Eventuellt på mitt jobb i Helsingborg.
Jag har inte bråttom att bli av med det. Just nu funkar det för att trigga igång mig på mornarna, så känner du för att pruta så vill jag gärna ha en bra och seriös anledning.