vila i frid leslita..
vet inte var jag ska börja.. så länga jag kan minnas har jag alltid älskat dig.. du va min kusin men jag älskade dig som en syster, du va systern jag aldrig fick.. nu vet jag inte vad jag ska göra, kan inte fatta att det e sant än, du har funnits i mitt liv sen barnsben.. du va en ängel älskad av alla, du lämnar ett tomrum som ingen kan fylla, vi hoppas att du kan se ner på oss nu o se hur mycket du betyder för oss.. vi kommer aldrig glömma dig, du kommer alltid finnas i våra hjärtan.. du va för fin för denna värld o därför tog gud tillbaka den ängeln han gjorde till min kusin.. vi kommer alltid älska dig.. jag e glad att jag fick ha dig i mitt liv.. din positiva energi kommer jag aldrig glömma.. kan inte förklara vad jag känner just nu.. jag låter tårarna tala för sig.. Leslie Lorena Allendes Lacourt.. 860207-031224..
www.twitter.com/mzamora036
ja det är tråkigt när sånt händer.. beklagar sorgen eller vad man säger
Vet hur du känner dig ! Polis och präst kom knackandes på våran dörr igår vid 24 någon gång och gav oss beskedet att min syster Pernilla omkom i samband med en trafikolycka påväg till fjällen.
Lios P17 : Jag är med i chocktillståndet, jag tror juh att hon väntar på oss där uppe i stugan..
ERE LESLI FRÅN HANINGE???? CHILENAR LESLI???? =O
ERE LESLI FRÅN HANINGE FÖR FAN!!!!!!!!????
VA????????????.... d kan ju fan inte va sant =S... ='(... vad hände? om man får fråga... =(
hon dog i en bilolycka med hennes farsa.. hennes bror överlevde.. hon dog på julafton, jag förnekar det fortfarande.. jag va med henne varje dag under mina första 10 år på jorden.. hon va som en syster för mig.. kan inte fatta att min kusin e död..
shit.. allt e så jävla knas.. jag kände inte henne så bra...men ändå.. hajjar inte hur en sån söt person som aldrig skadat nån kan råka ut för en dödsolycka..=( jag har iaf ett minne från henne.. hennes mössa hon köpte i jönköping.. jag fick inte den.. utan min kompis hitta den i skolan o gav den till mig.. d va hennes... jag kommer ha d som ett minne.. vet inte vad jag skriva.. hoppas du läser d här lesli.. hoppas dom tar hand om dig där uppe.. vila i frid..
nej fy fan =(! så jävla tråkigt att sånt här ska hända asså..! Vila i frid!
memo: jag fattar vad du menar, hon va älskad av alla som träffat henne.. ingen tyckte illa om henne.. hur kan nåt sånt hända en sån människa? så orättvist
det e overkligt detta..
hon kan en sån söt tjej som hon, råka ut för en olycka....
ska till minnesgudstjänst nu.. kan bara inte tro att detta har hänt.. det e inte verkligt..
kunnta.. även om jag inte kände henne tillräckligt mkt.. skulle jag vilja va där ändå...
memo: hon skulle uppskatta det..
rip
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tror gud oxå ville ha en present o fick den sötaste ängeln...
only the good die young
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
till er som nån gång träffat henne, tänd ett ljus för henne.. för hennes familj o hennes pojkvän. hon skulle uppskatta det.. vi som kände henne också..
^^ jo.. d e sant.. saknaden kommer alltid finnas..
ja salnaden kommer alltid finnas.. man glömmer inte de få änglar man träffar..
saknaden.. ska det stå..
uh såg det på nyheterna =( beklagar sorgen
Vila i frid
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
gud vet varför d händer saker
Du kommer aldig att dö för mig,du finns i mitt hjärta...Men jag släpper dig inte,hur hårt det än värker i mitt bröst.. Du var som min syster, en av mina bästa vänner och en av de få som jag har kunnat säga att jag älskar till... Om nu gud finns så tog han tillbaka den änglen som han lånade oss..Vila i frid
"Vi är alla babylons fallfrukt från den fria kontinenten"
Vila i frid
vilken härligt osvensk kötthantering
"Om nu gud finns så tog han tillbaka den änglen som han lånade oss.." kan fortfarande inte fatta att d har hänt..=(
alla chilenare är så jävla goa... hon var säkert inget undantag... vila i fred
arbetsvägran 2005
vila i frid.. det är skit när folk dör såpass unga.
Riktigt sorjligt. Det kommer bli tomt utan henne, undrar verkligen hur hennes pojkvän mår... Ingen förtjänar att förlora sin partner i den här ålder, inte i någon ålder! Hoppas skolan väljer att visa sin sorg i många dagar framöver när vi återvänder dit, kommer kännas i hela kroppen. Vila i frid..
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
saknaden kommer finnas för alltid.. bakom skratt o glädje.. vi kommer alltid minnas dig..
vet hur d e ... förlorade en mycket nära polare för 3 år o 4 månader... exakt 4 månader... p en annan för 3 månader... o en massa andra... bla. mina storebröder... R.I.P till alla som inte finns vid livet längre... jag beklagar sorgen...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
tårarna faller härnere också. orkar inte läsa hela tråden. hon var yngre än min lillebror och dog på julafton. ibland undrar man vad de är för jävla rättvisa här i världen. ta nu hand om er, både du med systern och er som kände lilltjejen. gör inget dumt, utan försök att gå vidare efter ni känner att ni sörjt. men sörj, för annars kommer de bara poppa' senare , om en vecka eller ett år. jag har en sådan jävla tur för ingen jag känner har dött. enbart min farfar som dog förra sommaren.
fattar inte.. o dom sekunderna jag fattar kommer tårarna..
som jag sagt innan... när sånt här händer inser vi att helvetet inte är en plats för sig, det finns här på jorden... Efter vad jag läst och hört tror jag inte heller något annat än att hon är en ängel som nu befinner sig på en bättre plats där tårar är en myt... Jag har aldrig träffat denna flicka, och tror inte heller på Gud.. men jag ska be för henne och alla de som tar skada av det som har hänt. Martin, Patrik, er känner jag iaf, och beklagar sorgen djupt och står till tjänst med det lilla jag kan göra från landet jag befinner mig i. Be strong ! Vila i frid ! kärlek.
WWW.ISMEN.NU
Usch, verkligen hemskt när sånt här händer. Som någon sa där uppe, försök inte förstå. Man kommer aldrig över det, men man lär sig leva med det. Jag tror att Leslie har det bra där uppe nu.
What we do in life echos in eternity.
Kan inte ni som kände henne berätta lite om henne. Hur hon var och så? Det blir en helt annan personlighet då än man såg på nyheterna. vila i frid
jag gråter.. för att det är så fruktansvärt.. ingen ska behöva dö så ungt.. gråter också för att jag vet hur det är att förlora någon (ung) nära en... låt det ta den tid det tar.. var inte rädda för att öppna upp och prata ut.. jag ber för er: hennes vänner och familj.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Shit.. Knas allt det här. Det hjälper som fan att prata ut om såna här grejer, om ni inte orkar snacka i forum så är det bara att skicka meddelande till mig. Vila i frid och respekt och tankar till familjerna.
vet inte vad jag ska säga.. gör ont i hela mej.. beklagar verkligen sorgen.. vet hur det känns att förlora någon nära.. det här fick mej att börja tänka på alla som jag förlorat, har förträngt det.. inte velat tänka på det.. vad ni än gör alla, förträng inte.. tänk på dom varje dag, skratta och gråt till minnen.. vad ni än gör, förträng inte smärtan och att det verkligen hänt!! Blir värre sen bara! Mina tankar är hos er!! - Vila i Frid -
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
aaa.. hemskt.. :(
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
min syster, min bror, min pappa är död. RIP
så jag förstår hur du känner.. må din syrra vila i frid..
kunnta och ni andra. Hur går det för er nu ?