Tankeöverföring lr tur?
Jag o min polare bestämde en morron för ett tag sedan attvi skolle hyra film på kvällen samma dag! Närja på kvällen sitter på Pendeln hemmåt så ringerja min polare o undrar omvi ska mötas vid videobutiken? Han svarar att han står vid hyllorna i videobutiken o kikar redan...? Jat tänker då på vilken film jag skulle vilja se....tänker lite o föreslår en film....! Min polare freekar ut i telefonen...han har precis 2 sekunder innan greppat samma film o står o funderar omhan ska hyra den?? Vi har under dan inte snackat om vilken film vi ska se lr planerat filmhyrandet mer än bara föreslått det.....? Vad säger bunten här på whoa om de...harni varit med om liknande lr spookigare saker??
Flying inbetween..
när jag var med brossan i dk vi gick runt på stan så hamnade brossan på efterkälken jag undrade då var han var,tänkte hans namn i huvudet sekunden senare ser jag honom och han frågar varför jag skrek det var konstigt
haha? skojar du eller? (snackar med idea22) Var väl knappast nåt mysko? han har väl antagligen greppat tag i typ 10 filmer, å det finns ju ett visst antal filmer som folk ofta tycker är lite mer aktuella än andra...
driv ej bror
jo, sånt händer mig lite då och då. jag satt på tunnelbanan en gång, och fick för mig att min kompis satt på samma tunnelbana... hade inte sett honom på ett tag, och han hade väl ingenting just där att göra, han bodde ju inte ens i närheten. men jag kände mig tvungen å gå å kolla, för tänk om jag faktiskt hade rätt? jag gick igenom tunnelbanan fram till första vagnen (jag satt i sista). när jag kommer in i första vagnen ser jag honom sitta där. han hade tydligen åkt fel nånstans, och hamnat här (och dessutom fått sluta tidigare än han skulle)... det där har hänt flera gånger, på olika ställen, med samma kompis. och förra veckan skrev jag en artikel om en snubbe. jag ville inte skriva hans riktiga namn (känsligt ämne), så jag skulle komma på ett annat namn åt honom... (först hade jag bara skrivit "person X") jag bestämde mig för att låta honom heta "Fredrik" så länge. efter ett tag ringde jag upp snubben, och bad honom att säga ett killnamn, vilket som helst (för om det lät bra skulle jag använda det namnet istället). gissa vilket namn han säger? sånt här händer mig hela tiden, men det där är de två fall jag kommer ihåg bäst. kan skriva om jag kommer på nåt mer spooky......
Jens_One P58 Faaan de va nog de smartaste o kooolaste jag last idag...helt sjukt bra...o menar det seriost oxo!!! Thanks!
Flying inbetween..
Sånt där händer när man känner varandra riktigt bra... jag o en polare har varit tajta homiez i 7 år o vi kan börja samma mening samtidigt utan att den andre sagt nåt, eller ringa varandra samtidigt, eller helt apropå börja sjunga samma sång samtidigt och liknande.... det e rätt creepy
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
Jooo..har osso forstott att d beror po att man er homies...men de er spooky o skulle vilja veta hur man kan bli so tajta...?
Flying inbetween..
Joooo....sant! Osso ett bevis po att denna verld inte bara er vetenskaplig!! Kooolt o motbevisa de som tror po (natur)vetenskapen stenhart!
Flying inbetween..
idea22 P-1 = inga åäö på tangent bordet eller? Önskar faktist att jag kunde svara på din fråga... men ibland är helt enkelt gud större.... ;D
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
KhrizT P21 Du borde for pris....i andra forum domba klagar fett...HAHAH! Men holler inte med om att gud skulle behova ha not finger med har??
Flying inbetween..
På Whoa menar du? tror inte han e tillräckligt ghetto för att smälta in här...
They just messing with me bcoz I cant write straight swedish...here at whoa! ..and who is not getto enough to melt in here??
Flying inbetween..
god himself probably... heard he's a brat... ;)
Now I c whatya mean....yeah...hes probably just a guy busy with flying around peoples faith...
Flying inbetween..
händer mig o min flickvän typ dagligen, man tänker o säger exakt likadana saker, i samma sekund... och då inte meningar som "jag älskar dig" utan mer avancerade grejer.... hände senast idag för nån halvtimme sen.... sen en annan klasspolare jag umgås rätt mkt med..när vi lirar cs så tänker, skriver o säger vi typ exakt samma saker exakt samtidigt 7/10 ggr.... man formas nog av varann när man umgås mkt skulle jag tro.....
Lugn!
Klart att sånt funkar. Att man säger och tänker exakt samma saker som folk man känner. Att man ringer varann exakt samtidigt, eller att man precis är påväg att ringa ngn och så ringer personen ifråga.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
varit med om skummare saker (som kan vara tankeläsande) än så.. :\
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Samma sak som rackartuss
undertiden
va?? :p
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
jag och min kompis drömde EXAKT samma dröm en natt.. de va sjukt!
tänk istället på hur många ggr ni inte tänker lika.. och dra sedan era egna slutsatser kring det hela..
cry me a river! --> thcrew
jag hade gått o suktat efter en viss tröja skitlänge, men känt att jag faktiskt inte har råd med bekvämligheter såsom shopping. sååå...häromdan fick jag den jävla tröjan i födelsedagspresent av en person som inte hade en aning om min brinnande passion för plagget i fråga. DET är najjs. sen så har det ju hänt att jag och en viss polare har ringt till varandra precis samtidigt. det hörs inga signaler öht, bara nån som svarar så fort man slagit numret. samtalen börjar såhär; A: shit var snabbt du svarar... K: eh...va snabbt DU svarar... A: men det var ju jag som ringde K: nu ljuger du igen...det var ju jag som ringde...???
We call them winerbrods.
SirBoss - sånt är sjukt...imorse kom jag o pojkvännen fram till att vi har drömt samma sak inatt...
We call them winerbrods.
skunkafied haha ah de e helt sanslöst! fattar fan inte hur de kan gå till. drömmar e ju ändå drömmar
skunkafield ni lär ringa varandra rätt ofta, det lär hända förr lr senare det har hänt till mig sjukt många gånger plus att jag har sett det hända till andra ibland
zombastic fantastic
det e inte så konstigt om man drömmer liknande drömmar som nån man är med mycket
zomba - nej. hon bor i australien...visst, när jag var där ringdes vi dagligen, men nu hörs vi typ nån gång om året.Bullen - det är det väl ändå inte. det är inte konstigt att man avslutar varandras meningar, eller drömmer om nåt man båda har varit med om. men har man exakt samma sjuka dröm så är det rätt konstigt.
We call them winerbrods.
Det har med filmen ar ju inte sarskilt spooky. Om det var en ganska ny film sa ar det ju latt att ni bada tanker pa den samtidigt. Ar det en aldre film sa ar det ju fortfarande ganska sannolikt att detta intraffar. Det ar som att prata om en person man inte traffat pa lange och sa stoter man pa dem samtidigt. Vad man kanske inte tanker pa ar att man kanske pratar om den personen ganska ofta utan att stota pa den just da och darfor inte kommer ihag det.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
en såndär klassiker som har hänt X antal gånger är ju att man suttit några polare och snackat om någon annan polare och sagt typ "fan vi borde ringa honom och kolla vad han gör".... så typ 2seuknder senare ringer snubben ifråga å ba "tjeena läget"
http://www.kalvinhiphop.com
händer bara mer och mer ofta..:) jag och min vän miikaela satt och pratade i telefon med varandra och tittade på samma kanal på tv medans vi pratade...en kille på tv sa, "du måste komma i kontakt med din smärta", båda jag och melan sa i samma sekund i telefonen i kör,"du är min smärta", för att göra oss lustiga över tönten på tv:n. :P..bästa vänner delar allt, även tankar! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahh så läskig var den inte, jag har en värre. Vi satt ett gäng polare och rökte jävligt schysst brunt och bara flummade. Vi hade hur kul som helst och utbrast i skratt ungefär 1-2 ggr per minut. Helt plötsligt kollar två av mina polare på varandra, och utbrister EXAKT samtidigt, utan en enda milisekundsförsening: Dyyyyyyyseldåååååårf (Dusseldorf, fast i uttalsform). Det var fan creepy.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha