Tjejer
Har ettt STORRTT problem...Tjejer skrämmer alltid iväg dom eller så har jag otttur:( 1.för några veckor sen så satt jag å tcentralen arg och upprörd efter att blivit muddrad..så sitter VÄRLDENS vackraste tjej mitt emot mig med sin kompis...jag tittar på henne lite då och då...så poff fastnar våra blickar tillsammans..hon ger mig vääärldens guligaste leende...jag är fortfarande arg och upprörd får inte till nåt leende står bara och glor hon blir rädd vänder sig fort om och går därifrån 2. sitter på tåget..får blickar av en tjej kollar tillbaka Glömmer sätta på leendet hon blir rädd vågar inte kolla tillbaka 3.sitter på tåg ledsen som fan..en tjej sitter med sin pojkvän som halvsover hon är säkert 3 år äldre än mig...hon kollar som fan på mig ler mot mig..jag sitter där arg och ledsen...hon vänder sig bort och kollar inte på mig en enda gång igen och det här är bara ett fåtal gånger av ALLA gånger det hänt ALLTid när jag ska vara arg/upprörd/ledsen ska tjejer kolla på mig och jag sumpar alla mina chanser som en rökare fimpar sina ciggaretter heelp!
veckans I-landsproblem, nu i ditt whoa forum. lider med dig.
känner igen problemet...de få blickar man får kastade på sig inträffar oftast när jag sitter på bussen på väg till jobbet 0600 på morgonen, vid den tiden har inte mina ansiktsmuskler mjuknat tillräckligt för att klämma fram ett leende
---------------------------- http://www.ingaklena.se
Det räknas inte som kontakt om ni aldrig ens SA nå´t till varandra. Jag är däremot en idiot som kan tjöta med en snygging på en buss i 20 minuter och sen inte be om nummer ä vi skiljs åt. men det är la lite extremt också kanske ..
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Eller så får du bara för dig saker.
driv ej bror
Är du säker på att du inte konstant har majonäs på kinden? För det kan se ganska kul ut. När det annars gäller sumpade chanser så ska jag inte börja. Annars är de jäkligt roliga att snacka om i efterhand. Men jag är för klumpig. För att kort berätta en historia, så tog jag en öl istället för en tjej en gång. Jag kom in på stället, beställde direkt en öl. Var på väg till bordet, och ser nån jag känner. Säger "tjena" och fortsätter gå. Hinner ta ett steg, och så rycker nån mig i armen och försöker dra in mig till dansgolvet(hade hunnit vara inne på stället i fem minuter med andra ord). Näe inte nu, tänker jag och kollar på ölen och går och sätter mig. Lite dumt kanske (jag var redan småpackad kan ju tilläggas). Sen blev jag iofs dissad av samma tjej senare. Hon gav mig exakt samma behandling. Förstår mig inte på detta släkte.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
äsch, skit i de ögonkontakt du får när du är lessen/arg och satsa på ögonkontakten du får när du är glad istället.. du lär ju ändå inte kunna göra något åt saken för du är ju lessen/arg i vilket fall..
baeng
sånna "tunnelbanabrudar" är ju bara roligt, inget man tar på allvar..!? har iofs en polare som träffade sin kompis på tunnelbanan men hon var mer eller mindre knäpp, väldigt trevlig dock, och det är slut nu.. om det hade med tunnelbanan att göra vet jag inte.. annars var jag inne på Evolutions spår.. haha..
vadå? jag dyster?
Tja, bättre att se sur ut än att se ut som nåt jävla bokstavsbarn när man drar igång flinet. Folk har betalat mig för att inte le. Och jag som älskar att vara glad. Sen skrattar jag som Spökplumpen också.
FunkyOne: du kanske är söta/are när du är arg / lessen...
???
ey man bara för att nån tittar på dig så betyder det inte att de är intresserade. peace
FunkyOne Anger managment
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
du verkar vara en liten mjukis =)
myspace.com/isterbuk
Så här tror jag: 1 - När du är arg/ledsen vill dessa tjejer kanske ge ett tröstande leende för de ser att du inte är på topp. När du bara ser sur ut tillbaka är det ju inte kul att försöka vara snäll. Därför tittar de inte tillbaka. 2 - Egenltigen samma sak som innan men att de är intresserade. Jag menar om jag skulle kolla på en kille och le mot honom och han inte log tillbaka skulle jag ta det som han inte var intresserad. Då känns det bara fånigt att fortsätta titta och söka ögonkontakt. Tror absolut inte det är ngt fel på dig utan att du inte ska sitta på tunnelbanan sur/arg utan glad. :)
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
ge bruden en blinkning istället om du inte känner för att le
Söker du beef?
brudar vill bara flörta med en. tyvärr går det ju hem också...man uppfattar det de där leendena och småsakerna. jag skiter i det nu för tiden...är inte pålitligt...
strength
testar räcka fingret tillbaka till dem? eller visa snabeln?
strength
fobi: nån gång måste det funka ju!=)
strength
capone - ja, eller hur! :)
vi är och förblir ett mysterium.. :)
men LE! är det så svårt?
Delam tange barat
Dra på smilebanden o charma lite =) . Ni killar brukar va duktiga på de :)
hoes over broes ..
man blir faktiskt ganska rädd om man har fått kontakt med en kille och sen leer han inte åt en utan mer blänger som om man vore nåt slags mähä, inte kul alls
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hade också träffat världens vackraste tjej, jag lärde oxå känna henne, detta var när jag var på semester. Två dar senare satt jag på flygplanet utan varken hennes msn el. mobilnummer.. sorgligt Men jag ska leta rätt på henne, jag vet i vilken by hon bor i :)
I'll see you in another life, brotha!
Var glad att du får nåhra blickar överhuvudtaget=)
<3
låter ju som om de lägger bena på ryggen när du stirrar argt... inte så konstigt.. förresten var jag med om en sån kille i veckan. han råstirra som ingen anan harstirat någonsin förr, det var inte det sedvanliga sliskstirret utan en blick som sa: mitt byte, jag ska paralysera dig med min blick.... jag var helt hypnotiserad och stirrade tillbaka men det var som att leke arga öleken, han vann, blicken gick rakt in i märgen, inte på ett flörtit eller skilskigt vis utan omänskligt coolt
Femme fatale
han kanske stirrade på dig för att du är så jävla ful
halsont. haha mycket möjligt, när du säger det, så kanske hans leende i slutet makes sense! han stirra så mkt att kompisar armbåga en lite i midjan.. helt extrem, men du gav mig svaret :)
Femme fatale
ja de lätt gulligt faktiskt.. och snee_tooths finns de gott om..=)
Femme fatale
Ni inser att tråden är 2,5 år gammal?
We are just statistics, born to consume resources.
Sånt där bryr man sig inte om när man vet att det händer hela tiden. Det är mer jobbigt om man hållt på och träffat en brud länge och sen blir det inget av det...
Typ.. dom få gångerna främmande tjejer ler åt mig brukar jag bli så paff så att jag inte vad jag ska göra, så jag brukar bara kolla bort så snabbt som möjligt. Vem vet kanske det var den rätta! >:(
tänk om man var en pungdjävul, så lätt livet skulle va :/