okej, nio månader senare hittar jag den här tråden igen.. och vad har hänt? har jag njutit av det jag längtade efter? hell yeah! skolan är slut, jag har legat hemma och lökat tre månader i sommar och bara njutit av livet, om än ett billigt dylikt utan pengar.. därför längtar jag till den dagen då jag slipper göra skolarbeten och då jag har råd att dricka öl eller gå på bio -greggan, 04-03-18 18:25 okej, jag är där..jag har ett fast jobb, när jag är där gör jag vad jag ska, när jag inte är där behöver jag inte bry mig ett skvatt om det.. jag har pengar nog att gå på bio och dricka öl, även fast det lätt prioriteras bort pga trötthet bl a.. men det är klart, när jag känner för det är det inga problem och jag gör det också, och njuter så gott jag kan av stunden.. i övrigt så trivs jag på jobbet och hemma, med min livssituation.. jag har inget att klaga på, inte mer än nån annan som bor i det här landet iaf.. men ändå längtar jag, efter fredag, efter att julen ska gå över så man slipper all hysteri, efter våren igen, efter att åka skidor, efter att flytta utomlands.. jag tror inte längtan är skadlig eller dålig på nåt sätt, jag tycker att jag kan både leva i nuet och njuta av det samtidigt som jag längtar efter det som skall hända, eller det jag vill skall hända.. så nu vet ni!
vadå? jag dyster?