I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur arg, sur...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-04-03 23:02

hur arg, sur...

känner ni också som jag att när ni är sura eller arga på nån ni tycker väldigtmcyket om.. att ni inte vill med ge att ni är de..

ex.
personen: *säger något som gör dig lessen, sur, besviekn eller arg*
du: *biterihop blir lite tyst*
personen: blerv du sur?
du: *sammanbitet* nedå...
sen blir d gätte tyst..........

är de så för er också eller ?

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-04-03 23:11
hmm okej
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-04-04 02:07
Ja det är klart att man känner så ibland. Kanske är det av rädsla för att förlora personen, eller att man inte vill att personen ska tro att man bryr sig "för mkt". Jag vet inte.. men så är det nog för mig. Jag avstår helst ifrån onödiga diskussioner och biter ihop och är en tönt.

2004-04-04 13:56
stämmer precis på mig med

2004-04-04 14:02
beror ju på vem det är...om det är bästisen säger man direkt hur man känner. Om det däremot är en skolkamrat väljer man nog och hållakäft och om det är pojkvännen får man säga som det är....annars kommer ju ilskan tas ut på något annat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-05 10:40
ibland, när jag inte orkar med en dikussion runt varför jag är arg.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-04-05 12:36
När jag är arg sur mad o förbannad så håller jag käft.. Om situationen kräver det eller vad man nu ska säga.. orkar inte hålla på o gorma.. bara håller käfft. Men annars brukar jag kasta saker.. helst saker som kan gå sönder.. men då ångrar jag mig alltid efteråt.. så ah det blir mest att jag sväljer ilskan.. o sparar den till ett bättre tillfälle..
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent

2004-04-05 12:42
Jag brukar alltid säga "du gör mig ledsen" eller bara ett kort "tack" om någon säger någonting som gör mig ledsen eller som jag blir upprörd över.
http://www.oekoland.de/assets/images/Ravioli.jpg

2004-04-05 15:48
om min pojkvän gör mig arg, som ahn brukar göra ganska ofta,brukar jag vara tyst ända tills han har lyckats irritera mig ännu mer genom att fråga varför jag är tyst. det är som någon sa "lugnet innan stormen", efter min tysta period får jag ett riktigt raseri utbrott i 1 timme o sen är jag som vanligt igen.
juste...nu e du inte så kaxig va!

2004-10-03 12:22
Jag är en riktig jävla sur kuk, hela tiden. Men jag har mina lyckliga dagar ibland. Men oftast behövs det en sån jävla lite grej som att jag missar bussen till skolan för att allt ska kännas som en stor bubbla fylld med deppresion i mitt huvud igen! Så tänker jag bara negativt.
no one cares about my broken TV, i just sit in my sofa all day smoking weed

2004-10-03 16:30
Eh, tycker dé é skitdumt att låssas att man inte é sur när den andra ändå märker dé! Visa dé direkt istället å lös problemet, vaffan dra ut på dé för? 1 Love / SanRa
Jag é Världens Snällaste;) Men Bråka mé Mej å jag Dödar Dej!

2004-10-03 17:08

oftast så pallar lr kan jag inte så jag kniper käft.kniper kniper. o sen tömmer mig o spyr ut all skit på min syrra lr något papper. wunderbar. verkligen

2004-10-03 17:09
Jag säger rätt ut vad jag tycker och tänker och det funkar inte alltid så bra, :/

2004-10-03 20:50
jag är så när det gäller mina vänner.
men med min bror tex är det helt tvärtom, då blixtrar det till för minsta grej, och det vrålas och saker slängs och knytnävar flyger.

2004-10-03 21:27
stick-a-bush: haha, ja antagligen, även om det inte är menat så som du läst det ;)