I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

att våga satsa en andra gång! (tjejtrubbel!)

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2004-04-29 02:50

att våga satsa en andra gång! (tjejtrubbel!)

Jag har ett klurigt litet brudproblem.

För några månader sedan började jag träffa en tjej..
I början var jag mest ute efter att få knulla men sedan märkte jag att vi kom bra överns också ;)
Men tillsist fick jag inte ut något av det, hon fick känslor och vi träffades en del men jag kände att de var onödigt eftersom jag inte hade känslor för henne.. Detta sa jag till henne och vi slutade träffas..
det blev lite tjafs och några månader gick, vi hördes av lite då och då men sågs aldrig..

sen förra veckan ringde jag henne för att höra hur det var med henne bara.. vet inte riktigt varför... det var mest en hövlighetsgrej typ.
så slutade det med att vi träffades, hade skittrevligt och roligt och till sist sov jag över där och vi hade sex ..
denna grej har upprepats 3 gånger nu..

det är mkt bättre mellan oss nu än vad det var sist... vi har ju inga direkta krav på oss känns det som, utan kan umgås på en annan nivå... så jävla skönt..
Jag tycker om henne jävligt mycket men vet inte om jag ska börja satsa på något igen?
Jag vet inte riktigt om mina känlsor egentligen bara är kompiskänslor eller något.

Jag tror att hon fortfarande har känslor för mig ..
Men hon tror nog att jag bara har utnyttjat henne. :S
Hursomhelst så pratar vi fortfarande men ingen har dragit upp vad som hände mellan oss förra veckan ...
Är det min sak att dra upp? eller...?

Ska jag satsa igen eller ska jag skita i det, det kan ju mycket väl sluta med att jag upptäcker att jag bara trodde att jag hade känslor bara för att jag hade saknat henne och sånt .. kan ju bli så ibland .
I såna fall blir hon ju sårad igen, det vill jag inte..

Fan... jävligt jobbigt... vill inte förlora henne som vän, absolut inte ..
hon är rolig, skön, smart, söt, fin, snabbtänkt..
vi skrattar tillsammans och har aldrig tråkigt.. så alla bra förutsättningar finns förutom att varför skulle jag få känslor för henne nu om det inte funkade sist?

blää.. dela gärna med er av era erfarenheter!