Killar påväg ut ut evolutionen
Äre så som rubriken säger? hörde att forskare befruktat ett ägg utan spermier.... hörde att forskare befruktat ett ägg utan spermier.... hörde att forskare befruktat ett ägg utan spermier.... fan we are lost .... tjejer kommer bli de starka könet och konkurera ut mannen med sin feminism.. killar blir bögar och utrotar sig själva.. medans tjejer väljet små råsa flickor som barn och världen blir till en tjej värld.... fan jag vill va den sista killen som inte va bög! kan ingen säga till de dumma forskarna att sluta upp me sån där forskning.. blir ju rädd! pz
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
tusan rubriken ska va : Killar påväg ut ur evolutionen...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
mja alla blir ju inte profeter i sitt eget land...
åäö P0 men vem vet.. tänk om de blir så.. i evolutionen så har alltid den starkaste överlevt... och en tjej som kan befrukta sigsjälv är övermäktig, eftersom hon inte behöver nån kille och då kommer killarna att slås ut.. eftersom tjejen bara produserar östrogen i sin fortplantning och då blir det automatiskt en ny tjej (bäbisen som hon föder)... så killa slås ut....
Amputerad-Joggare kul... jag skrattar... inte.... va elak du är... kan du inte se att jag har något på tråden nu.. du kommer nog inte va lika glad när du inser att din fru har blivit på smällen med öh sig själv! och dumpar dig sen!
shit va jag stavar illa!
vaddå aldrig kommer hända?..låter lite långsökt, eftersom människor fortfarande har sexuladrif vilket gör att kvinnor kanske fortfarande vill ha män, men jag vet att de lyckats me råttor, så det är väl ingen omöjlighet att de lyckas med människor
Jag förstår inte riktigt hur du hade tänkt att det skulle gå till att de skulle utrota alla killar. Jag tror knappast att alla tjejer skulle vilja det och inte få ha sex med killar o så o sen skulle nog killarna göra rätt mycket motstånd om de försökte nåt sånt vilket skulle sluta i ett rent helvete. Sluta fråga så dumt nu!
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
hmmm... *tänker* iof är de begär som begär... men utan den sexuella instinkten så skulle de kanske va möjligt... hmm.. jag må va mytoman men en dag ska ni se att jag har rätt.. eller kanske inte ni men era barnbarns barnbarns barn kanske märkar en skillnad... om dom nu inte käkas upp av stora kloak råttor... (varför får man sån fantasi med förlite sömn)... känns som om jag kommer ångra nåt i mårgon....
för det första kommer inte alla tjejer att bli lesbiska så där pang bom. för det andra så vill väl ganska få tjejer genomgå den här komplicerade processen. för det tredje är det alldeles för dyrt med den här typen av befruktning för att man skulle kunna utföra det på alla världens kvinnor i den takt som krävs för att det ska bli tillräckligt med barn. och visst överlever den starkaste, men det gäller arter sinsemellan. det finns bara 2 exempel i historien på djurarter där ena könet försvunnit: Enterna i sagan om ringen och mammutarna som förlorade sina papputtar. och kom ihåg att ingen av dessa arter finns kvar längre!
ääh lägg av nu för tusan!! brudar kommer altid vilja ha nått som de inte kan få utan män: KUK!
Faust P18: wow de visst jag inte... usch!! sånnt vill man ju inte vet iof...
bli inte rädd nu... ingen tjej kan hållla sig hela livet
Tjejer har alltid varit det starkaste könet. Av 250 befruktade ägg är 150 killar 100 tjejer, av födda barn är förhållandet 100 killar 95 tjejer. Det går 11 killar som inte ens fixar livmodern per tjej som inte gör det =)
I'm back!
Doggland F-1 nu skrämmer du mig...
grejen är att dom mixtrat med generna och gjort så att 2 hnor kan para sig. men so what? maskar är tvåköniga o klarar sig utan partner, o så har det alltid varit. varför oroar ni er inte ör det? Tror nog att ni killar kommer behövas iaf ett par 100 år till ska ni se :) om vi inte helt plötsligt får för oss att utrota männen, men då blir det ju tråkigt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
evolution är evolution. dör vi killar ut p.g.a. utveckling så är det så det är meningen att det ska va. inte direkt så att man kan göra nåt åt det. man kan ju lika gärna oroa sig över att solen kommer att slockna om nån triljard år.
"why don't you go outside and play hide and go-fuck-yourself"
Om killar dör ut, så dör antagligen tjejer också ut. Det skulle inte vara det vi kallar en tjej idag, som förökade sig könlöst eller intrakönligt.
I'm back!
Medea F17 illamående? hmm menar du de me homosex grejen.. tro nog du tolka saken lite för seriöst....
"Tjejer har alltid varit det starkaste könet. Av 250 befruktade ägg är 150 killar 100 tjejer, av födda barn är förhållandet 100 killar 95 tjejer. Det går 11 killar som inte ens fixar livmodern per tjej som inte gör det =)" Lite medletidsresonemang så här på morgonen får slemmet att lossna i halsen. Fan vad skönt med lite uppfriskande sexism. Det har gjorts förut, och fan vad bra det blev. Vem lärde sig något?
Oj. Det blev fel, men det får stå kvar för jag har inget val. :))))
feminism är smuts... //en tjej
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
nåt att bry sig om, tvivlar på att människan som ras kommer vara på topp i mer än några hundra år till och om vi nu skulle klara av att ta oss igenom allt skit i skapat hitills så lär vi nog klara denna skiten också
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
eller så gör man som "miriam" på tv3 så lurar man brudarna grovt. att männen skulle dö ut p.g.a. att man nu kan inseminera sig helt utan män är lika troligt som att blondiner kommer att försvinna för att brunt är det dominerande anlaget.
äh, de kanske kommer på ett sätt för killar att skaffa barn själva, vem vet? ;) shit, take a chill-pill...
rackartuss hehe skulle va nåt de... frågan är bara hur...
"Det är så härligt, ja tänk jag gillar killar! Ja, killar är ju världens bästa kön! Vilka har makten i samhället, jo killar, killar, killar!"
Intressepenisen hårdnar!
Har ni int tänkt på att vi killar kan odla barn utan tjejer snart också? Dom kan ju redan odla organ så att odla en livmoder och befrukta den borde inte vara så långt bort.
Asså jag vet, det kan ju bara bli tjejer när man befruktar på det viset också... Men vi får väl hoppas att tjejerna fortsätter att vara straight... De tar ut cellkärnan från en kvinnas ägg och injiserar det i en annan kvinnas ägg, så börjar celldelningen, men det kan bara bli kvinnligt kön. Om man tar en cellkärna från samma kvinna och injiserar i ett annat av samma kvinnas ägg så blir det kloning . Fett skummt det där asså, fan vad forskarna ska leka gud hela tiden
Och så är det!!!
Jag fattar inte varför alla helt plötsligt är helt överraskade att världen kan leva utan män. Kloning har väl alla haft en aning om att det funnits skitlänge? Genom kloning behöver man ju inga män.
Coolin' in the scene like a horse in a stable
G-Qlav P15 i vanlig kloning använder man spermie och ägg... nu har man använt två st ägg... det är skillnaden... fö. fattar jag inte faran med att män kanske försvinner... så länge den mänskliga rasen överlever känns det som det kvittar...
What would macgyver do?
Pilsner: Nej, i vanlig kloning använder man inte alls en spermie, man kan använda alla gener i kroppen utom just köncellerna, eftersom de bara innehåller hälften av ens kromosomer. Cellen för man sedan in i ett ägg utan arvsanlag, och så kör man igång. Tar man en cell från en kvinna så har man ju en klonad människa utan att behöva använda en enda man.
Coolin' in the scene like a horse in a stable
bry, kvinnor har blivit behandlade som svagare sålänge så de e väll inte mer änn rätt... men tror nog att deflesta kommer vilja skaffa barn oldschool sättet anyway så... vi kanske bara borde bli lite mer respektfullas så äre lungt sen
G-Qlav P15 ok, men however så är det revolutionerande på så sätt att man aldrig förut kunnat framställa ett foster med hjälp av två äggceller...
What would macgyver do?
Ja tjejer är fan puckon, de uppfinner bara ovärda saker.