I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-05-22 17:21

Ta det lugnt

I förhållande när man hamnar till punkten där man inte vet vad man vill,,man tvivlar om det kommer funka i framtiden,man vill känna på lite tid ifrån varann.
Såklart vill båda att det ska lösa sig, jag vill kämpa men hon har ingen energi till det,hon vill inte heller att det ska ta slut men vill bara få tid och space utan att jag pushar henne.vad tycker ni om såna situationer? jag gav henne den tid hon behöver och jag tänker inte pusha nått mer eller sånt.

2004-05-22 17:30
Att det är ren skitsnack. knata åt olika håll på en gång.
-=Lek med livet så leker livet=-

2004-05-22 17:58
det är inte alls skitsnack. det är snarare ett faktum man står för i längre förhållanden. ger man upp varje gång det går trögt så kan man lika gärna vara singel och sluta involvera sig i förhållanden.
jag tror inte på livslång kärlek - som i sprudlande nyförälskelse och jag-kan-inte-vara-utan-dig-en-sekund-kän slor, men jag tror på nytändningar. och såna har en tendens att komma efter svackorna. så håll ut.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-05-22 18:43
alltså, snorty. jag måste bara ge dig props till "phil collins? det är ju en jättefin tanke, men det fungerar inte i praktiken." - så jävla roligt! hehe. made my day!

2004-05-22 18:46
Och dom tre klassikerna stämmer också då eller?

2004-05-22 20:39
Att sakna varann är aldrig fel,men självklart får man förbereda sig på att det kanske inte kommer lösa sig. Anledningen är ju för att få lite perspektiv på allt. jag kommer som sagt inte ringa,eller skicka sms eller nått sånt och samtidigt inte vänta vid telefonen.Hon får ta sin tid,,vem fan vet,det kanske tillochmed är jag som ändrar inställning efter att fått tänka efter.det e ju sånt problem man inte kan snacka sig ur med varann,,utan man får vänta och se.Tänker jag fel?

2004-05-22 20:55
Att ta en paus är bara ett sätt att få vara singel men när som helst kunna gå tillbaka till sitt fina förhållande...

2004-05-22 21:19
det är sant alltså.
men som jag ser det,ta det slut under en såkallad pause är nog inte chansen att man blir ihop igen senare lika stor.
för det är det jag vill undvika,få känslor för henne en månad senare sen är man igång igen. och vice versa..Jag vettifa.. man kan aldrig kontrollera en situation. Själviskt tänkade är det som gäller i denna stund,,vad mår jag bäst av själv.

Det e skumt den här skiten alltså

2004-05-22 21:29
har det precis så i mitt förhållande nu....fett jobbigt....älskar ju henne över allt annt på jorden
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2004-05-22 22:18
supar_nollie
Ahh fy fan,,,Kärlek är farligt, önskar dig lycka till.

2004-05-22 23:20
Jag har precis kommit ur ett 3årigt förhållande..
Men jag vet vad du går igenom.. När man kommer till den punkten när båda eller en av er inte vet vad dem känner eller vill göra.
Ta er tid, tid är en bra investering i ett förhållande, låt varandra andas, men främst, lev era egna liv.. Basera inte er fritid osv på den andra personen, ha egna saker att göra och glöm inte bort vännerna.. Nu när situationen är som den är, om tjejen vill ha lite utrymme ge henne det.. Om det blir bra igen kommer det ha varit värt det.

It aint over till its over.

Kärlek
Just my 5..

2004-05-23 03:29
Faust -då tycker man bruden borde ha balls att säga det,och sluta spela spel.fast visst kan det vara så,,man vet ju aldrig

supar-nollie det e jobbigt,klara direktiv kan man acceptera.antingen eller,,men pauser å sånt e verkligen förlamat läge

Liza meningen e nog att båda ska gå vidare fast hålla dörren öppen till kunna gå tillbaka,det e fucked men man har ju inte alltid facit i hand och kan veta vad som kommer hända,,man kan känna,nu räcker det lixxom,orkar inte med skiten nått mer.Sen efter 2 veckor börjar man höras av försiktigt igen och man är tillbaka där man var från början.Tid är det nog ända som funkar om man verkligen vill vara säker på att man kommer välja det bästa valet.Fast det funkar bara sålänge båda tar sig tid att tänka,sitter en vid telefonen och väntar och den andra tar sig en pause kommer det gå illa i slutändan.då e man nog bättre off med att göra det jobbiga direkt som John08 säger

2004-05-23 09:24
Oj, det låter jobbigare än jag trodde. Vet att det är svårt att hålla sig borta efter ett tag..
Hoppas det löser sig på ett eller annat sätt för er.
Jag hoppas bara, som du sa, att ni båda tar er tiden att tänka efter.. Så att den ena inte väntar på den andre.. Jag har själv varit den personen som väntar, och trust me. Det funkar aldrig till det bättre. Men du verkar redan vara medveten om det.
Lycka till med allt i vilket fall!

Just my 5..

2004-05-23 09:41
john08 P19 tackar tackar.

willylumplump Ja det är så jobbigt. Tillsammans i 2 och ett halvt år sen händer något sådant här lixom. Så himla ledsamt.
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2004-05-24 11:13
super nollie- i feel you. finns inget man kan göra,,man får ibland känsla att ,,jag kan fortfarande fixa det.sen snackar man och man ser att man bara gräver ner sig ännu mer.Det e riktigt hårt

Hon har hört av sig,redan efter en dag..utan att jag pushat någonting.vet inte varför.. man blir kluven

2004-05-24 11:32
Hon lär ju sakna dig.. vad sa hon?
Just my 5..

2004-05-24 11:37
fråga vad jag gjorde,om allt allt va bra.Sen skickade ett mess.hör av mig imorgon,puss. ja du,,jag förstår mig inte på er tjejer alls he he,jag vill ta tid att tänka, när man respekterar det och skiter i allt hör dom ändå av sig.

2004-05-24 11:41
Usch ja,, tjejer är jobbiga som fan. trust me i know ;)
med lite tid kanske det ordnar sig.. bara så att allt får rammla på plats av sig själv, utan stress..
Just my 5..

2004-05-25 10:11
willylumplump m jadu du har helt rätt i man gräver ner sig om man fortsätter. Men det förstår man inte förns efter ett bra jäla tag att man verkligen gräver ner sig.

Eh jag har bestämt mig nu att jag aldrig ska tillbaka till henne. Som om jag håller det vet jag inte. Man är ju såld ju lixom.