Rostat förhållande
hej... Nu har jag varit tillsammans med min flikka i lite mer än ett halvår. Ibörjan va de as schyst å så typ romantiskt å grejer, men allt har bara avtagit mer och mer.. ska de va så? hon bor ganska långt bort å de känns för*väligt må jag säga,(ca 11mil kanske inte så super långt men fortfarande 11 mil). I början hände de att vi ringdevarandra typ 2-3 ggr per dag. å de har avtagit, nu är de typ 3 dagar sedan jag snacka me henne. Sen sms:en i början va de riktigt goa sms typ "gulliga" men nu är de typ *hej pojken. hur är de? va gör du? puss* ... usch ska de va så?.. jag försöker typ att ge små glimtar i bland me fina sms å så ge henne nån pressent när vi träffas, men får typ ingen respons i lband... har snackat lite me henne å så och hon säger ett hon älskar mig å så... säg inte att de är dags att göra slut... vill verkligen inte älskar henne också typ hur mycket somhelst... finns de något man kan göra.. för att de ska bli lite mer "action"? pz
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
okej nåt drastiskt...hade tänkt att åka å överraska henne ... men hon bor typ rakt in i buschen.. kanske kan åka till hennes skola =)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
men lär de bli bättre av de?
kanske... men bör man säga att man vill ha lite mer "kärleksfull tillvaro"?
hehe oki... *väntar*
Du ska inte göra nått alls du ska bara låta det flyta på å inte tänker på det!!! låt det go with the flow det blir så ni har fått en balanc på shiten nu är lågan släkt men nu glöder ni båda så ta d lungt DU tycker jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja men fuck it, påtvingat gulligull gör ingen glad. nästa gång ni träffas, ta henen i din famn å säg I löve you bebi, you are the sunshine of my life:) kolla, jag fixa biffen:P
momo Kjellkriminell F10 antar att ni har rätt... L_grann F20 hehe okej får nog ta å testa...
klart man har ups and downs hela tiden i alla förhållanden, man kan itne gå runt å sväva på rosa moln hela livet, efter ett tag avtar det. Sen är man såklart fortfarande kär men allt är inte lika rosa längre :)
Damn. Känner igen mig totalt. Senaste veckorna har jag och tjejen varit helt avtrubbade. Vi har varit tillsammans ett år och nu börjar nykärleken verkligen försvinna. Det är verkligen ett Svenssonförhållande nu - jobba till 17, komma hem, KANSKE äta middag tillsammans, kolla på en film, gå och duscha och gå och lägga sig. Min erfarenhet säger att det blir så här - att man inte är "kär" hela livet, utan att man måste finna någon som man är bra polare med och vill leva med. Vi ska på en utlandssemester i början av Augusti, kanske kan det få spinn på kärleken igen.
det kommer alltid igång igen om det är meningen att man ska vara tillsammans. Annars kanske det är dags att göra slut.
L grann jag fixa biffen:P du skulle inte ens kunna "fixa biffen" om du blev en BARBIEQ GRILLA!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kanske inte, men laga mat det kan jag
Manel: 11 mil är väl ingenting. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett o ett halvt år nästa helg, och vi bor 40 mil från varandra! Alla förhållanden har sina ups and downs. Hur ofta träffas ni? Gör roliga saker tillsammans, hitta på grejer. Gå på promenader, djurparker, tivoli o grejer. Då har man roligt tillsammans och uppskattar verkligen varandras sällskap. Prata igenom ert förhållande ordentligt och tänk efter vad ni båda vill ha ut av det. Det räcker inte att bara älska varandra, det krävs engagemang för att det skall funka. Vad har ni gemensamt som ni gillar att göra? Hur fungerar allt i övrigt? Mår ni bra? Fråga henne hur hon mår, hon kanske mår dåligt av något som i sin tur påvekar ert förhållande? Hoppas allting går bra. Snart flyttar jag till min pojkvän så slipper vi avståndet och kan träffas varje dag :) det här var nog det mognaste jag nånsin skrivit så jag hoppas jag skrev nåt riktigt bra :)
Princess_S F19 vi försöker att träffas åtminstånde en gång varie vecka... okej... jo jag ska försöka göra saker med henne typ bio å sånt?.. =)
Manel. ja, så man håller gnistan vid liv liksom. I början är det oftast så att man gör en massa saker. själva grejen är ju att ni ska kunna ha roligt tillsammans och verkligen njuta av varandras sällskap. Om man bara sitter hemma o glor på sunset beach så blir stämningen grå och man är kanske inte sitt trevligaste och goaste jag :)
uppvakta varandra lite. sånt är väl trevligt :)
5-56 is tha shizzle..
vadå? jag dyster?
de hjälps inte längre... min skatt är borttappad .... 6 månader och 16 dagar... underbara tider... tack för tipsen ...endå...
hur gick det till Manel inte kul:(
vi tog de ärligt... snackade ut ansikte mot ansikte... ska försöka vara kompisar iaf...
dumpade hon dig?
I'm watchin all of ya because your game is so poor
vetifan... vi typ kom överens om att de skulle va bäst så..
okej... allt blir bra om ett tag ska du se! pusshej!
I'm watchin all of ya because your game is so poor
skitzophrenic P23 ah säg inte så..... =(
men det är ju inte precis som om man kan säga: "öh, kan du vara lite mer spontant romantisk!" det är ju det jag vill.. men hur gött är det när man bett honom? känns som om det är jag som gör alla romantiska saker.. man tycker ju ändå att han borde vara lite uppmärksam på vad jag gör för honom, och kanske inse att jag uppskattar sånna saker? vad ska jag göra?
DEt är altid så man frågar ska vi göra slut eller va vill du så säger bruden aa d vill jag typ å man vågar inte sägga men JAG VILL INTE JAG ÄLSKAR JU DIG man bara håller med :(
låt henne vara ifred ett tag .. du kanske är för efterhängsen typ? ibland behöver man bara stanna upp o känna efter vad som finns där.. om du skiter i henne ett tag, och hon kommer på att hon har känslor för dig (som hon säkert har) så kommer hon börja smöra för dig sen .. allt handlar om omvänd psykologi =P
mjao!
Kommunikation är fan A och O i ett förhållande. Man kan inte gå runt och hoppas på att partnern ska helt plötsligt förstå hur man känner om man inte säger något.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Jag tror inte gnistan kommer komma tillbaka tyvarr. Det du kommer kanna ibland om du kommer fortsatta umgas med din flickvan ar minnen och glimtar ifran tiden nar ni var nykara. Kanske ger du henne en blomma och hon minns hur glad hon blev nar du gav henne en blomma forsta gangen etc etc men att tro att du och hon kommer klanga och skicka nya mer avancerade karleksfulla medellanden till varandra ar nog att glomma. Jag tror ett forhallande nar sin topp efter nagra manader for att darefter forsvagas mer och mer och tillslut utvecklas ifran karlek till karmatskap och forstaelse mellan varandra, vilket jag tycker ar lite trist :X.
Manel P17 Jag har varit med min tjej i 2 år snart och vi bor 1400Km ifrån varandra. Och vi har våra "up och ner" just nu är det ner. Men jag jobbar på det. Prova att upskatta henne, ta inte henne för givet och få henne att göra samma sak. Då kommer du att inse hur mycket du älskar henne och hon älskar dig. Då blir det mer action.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Manel P17 Ge inte upp! ... Måste säga att det är så. Det går upp och ner och det behövs för att kunna uppskatta varandra. runt ett halvår brukar man känna det lite så. det viktiga är att inte ge upp. Har varit med min pojkvän i snart 10 månader Och det har oxå gått upp och ner... när den ena vill orkar inte den andra och vise versa. Men ha förstående och håll kvar... Älskar ni varandra och har viljan så ordnar det sej. Du kan skriva till mig privat om du vill snacka mer om d... kfir. sorgligt att du ser det så.
låt det börja...
Manel P17 Du vet det jag skrev innan. Nu är allting fint fint mellan mig och min tjej, fixa det aldeles nyss. :)
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Tack.. för alla råd å sånt... men som ni kanske lästa så sprack vårat förhållande endå... *utan någon derekt anledning* men men vi är kompisar iaf... de ända knasiga är att vi allti typ strular när vi har setts nu förtien... hehe 2 gånger.. men men vi har sagt såhär.. att vi ska fortsätta att träffas som "kompisar" och liksom göra saker (ska fömodligen ut å tälta i sommar) å sen får vi se hur de går... kanske att ett nytt förhållande kommer att växa fram... ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt hur jag vill ha de nu.. när allt togslut så har jag ju gjort allt för att komma över de... å sen liksom ta upp de igen kan kännas lite knasigt.. men vi får se som sagt... Jag kan ju allti njuta lite av singellivets förutsättningar nu ett tag... (blev lite mixat, hoppas ni förstår)