I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hälsning till "dom döda".

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-05-31 22:34

Hälsning till "dom döda".

Jag vet att det kommer upp såna här trådar lite då och då.. men jag måste verkligen få skriva av mig lite.

Ibland går det så himla bra, och det är väldigt mycket lättare att leva med. Och så kommer det såna tillfällen, vanligtvis kvällar, då allt bara faller sönder.
Det är ofta dom veckorna då man har mått jättebra och allt har varit super. Ja, så kommer det en kväll då man börjar tänka och sakna.

Idag saknar jag verkligen min vän Alexander. Hm. Det kan vara för allt som händer imorgon, körkortsgrejor och allt. Det påminner lite om alla dina bestyr och jag saknar dig så himla mycket.

Alex, Alex, Alex... vet inte om jag någonsin kommer förstå att du är borta. Det är iofs två år sedan du dog.. men jag vet inte riktigt om jag verkligen har fattat det ännu.
Usch... jag vill så gärna att du ska komma tillbaka..

Usch.. fan vad det gör ont att sakna någon..
:(

Finns det någon du saknar.. som du vill säga ett par ord till.. skriv dom här.
Jag tror att dom ser eller förstår eller något.

Alexander.. jag önskar att jag fick bara en dag till med dig. Saknar dig så jävla mycket.

What we do in life echos in eternity.

2004-06-01 01:18
Hmm. jo de e hemskt! :/

Men saknad för någon man vet att man
kommer träffa kan vara härligt..

Men när man saknar nån som man
aldrig mer kan träffa måste vara riktigt smärtsamt..
www.parhamvic.com

2004-06-01 14:18
heh..Kul att den hära tråden kom upp.
Var hos en polare som var ensam hemma i Fredags tror jag, allt gick skitbra tills jag satte mig i en fotölj ute och såg månen, började tänka på farfar som gått bort ett par veckor sen.
Min Farfar var en riktig man, alla macho grabbar kan slänga sig i väggen, min farfar gav ALLT till sin familj..Satt hur som helst och "pratade" med honom ett tag, innan jag tog tag i saken att min tjejkompis kom ut och var ledsen och så. Men det är en annan historia, slutade bra iaf :)
Sen när vi kom in igen satte jag mig igen och såg på när månen gick ner :)
Follow the dao, right about....NOW!

2004-06-01 16:45
t-roc
Jag har en dagbok, den delar man inte med sig till folk.
Det här handlar om att visa hur mycket man saknar någon.

2004-06-01 22:40
LeChux
inte? ;)
Du borde göra det någondag, riktigt vackert :)

2004-06-01 22:40
Den gick ner bakom träden + ett hus, så då släppte jag det :D

2004-06-02 08:46
Månar går väl ner innan solen går upp?

2004-06-02 08:50
breaky_grl F18
Precis :>
Solen går upp tidigt här i stockholm enl. mig

2004-06-02 08:59
Fuzz
:)

Fast å andra sidan spelar det ju ingen roll vad som utlöser saknaden.. jag tror det är bra att man har den ändå.

2004-06-02 16:02
breaky_grl F18
sant, min farfar var ju ändå den coolaste människan någonsin ^^

2004-06-02 16:15
fuzz...
Va? jag trodde typ att månen va på himlen men blev svagare pga solen... hmm... e jag snurrig?
låt det börja...

2004-06-02 16:44
hehe tänk lite, jorden snurra,

saknar er.
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2004-06-02 17:47
TekoNe...

Men du får ju tänka på hur i förhållande till varran...
låt det börja...

2004-06-06 10:58
LeChux
jo då... den är ju fortfarande i rörelse så alla borde kunna se den dock inte varje natt och inte lika starkt... jag har säker fel men i mitt huvud blir det helt rätt...
låt det börja...

2004-06-06 14:39
Månen snurrar väll runt jorden? och jorden snurrar runt solen? Jorden är rund btw

2004-06-07 18:09
appeltoffts jo den snurrar runt jorden... men hur liksom...
låt det börja...

2004-06-07 18:39
Förlåt för att jag inte kom och hälsade på dig oftare farmor...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-20 19:40
Jag tänkte bryta benen på den där F*ttan men gjorde det inte!! FAN mig!! en vecka senare kom han till din skola!!
Jag saknar dig broshan Vila i frid!!
I ain't the young man you use to know!

2004-06-20 20:33
Da-KilLLA

var det din bror som gick i bromma?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-20 20:42
Junkgirl

nee han va inte min bror
I ain't the young man you use to know!

2004-06-20 20:46
D-K

ok. jag bara undrade. ledsen att jag frågade.

2004-06-20 21:02
Pappa, Moster Gittan, Mormor, Morfar, Farmor, Farfar - Jag saknar er och kommer alltid att älska er!

.saknad.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language