I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Storleken har betydelse!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-06-01 02:36

Storleken har betydelse!

Kolla in denna länk:
www.penissizedebate.com

Här har ni det definitiva svaret på om Penisstorleken har betydelse!
En väldigt intressant sida för folk som är nyfikna!
Den tar fram väldigt starka argument för varför den har betydelse, och behandlar många saker som t.ex:

* Varför den har psykisk och instinktiv betydelse (känna sig mer manlig och fertil ju större man har, bra genetik, mer intressant för en kvinna)

* Vad den har för fysisk betydelse (hur det ger mer njutning, stimulans och framkallar orgasm lättare för kvinnan )

* Hur kvinnor ljuger om storleken för sin partner, och hur det kan förstöra en relation. - ("Om det pratas om ens penis bakom ryggen på en, är man antingen liten eller stor")

* Hur sexrådgivarna försöker få män att tro att "alla storlekar är normala", (exempel: Hur kan storleken INTE ha betydelse när det ändå finns penisar som är för STORA elle för SMÅ).

plus massa annat..

tar även upp lite om storleken på kvinnors vagina.
dom kan ju trots allt också vara väldigt stora eller väldigt små.
och de e inte ofta det pratas om dessa, utan de mesta hänger på mannen.

www.parhamvic.com

2004-06-01 02:39
synd för dig!

bara skojar...
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2004-06-01 02:54
Rhetoric P19 hoho okej..
nä men de finns många,..... eller låt mig säga alla män i hela världen, har nog någonsin undrat om sin storlek.

detta är kanske riktat lite mot kvinnorna också, eftersom allt verkar hänga på männen - vad nu det beror på vet jag inte..
men den genomsnitslige kvinnan's vagina är större än den genomsnittsliga mannen's penis, så man kan altså säga att i allmänhet är kvinnan större än vad mannens penis kan fylla upp ordentligt.

men varför är det synd om en man som har liten penis? och inte synd om en kvinna som har stor vagina?

vafan, en kille med liten balle gör ju allt och får kämpa järnet för att hans brud med slapp fitta ska få njutning, och så kommer dom med skitsnack som typ "du e lagom, jag gillar dig för den du är"..

sanningen är:
om en tjej säger att den är Lagom så menar hon Litet
Om hon säger att den är Stor så menar hon Lagom
och om hon säger att den är Enorm så är den Stor!

men asså. jag har har tryggt över medel, men jag har
pratat med en kompis och diskuterat en jävla massa
om det här med storlek.. han hade mindre och var
väldigt orolig för sin storlek, tittade alltid o jämförde med andra
i duschen osv. men nu har han kommit över det. och är nöjd med sig själv..

det enda vi kom fram till var - Storleken har betydelse,
brudar vill ha större balle... och det enda "små" killar ska
göra är att koncentrera sig på sin egen njutning, vara egoister..
och låta de va som det är..
www.parhamvic.com

2004-06-01 10:19
Definitiva svar på nätet? *du ämnar skämta aprillo med miig*
I'm back!

2004-06-01 10:26
det har säkerligen en viss betydelse hur stor kuk man har, men jag tror att tjockleken är viktigare. sen så kan man säkert lära sig att bli bra även om man inte är välutrustad, man ska fan inte ge upp för det.
själv vet jag inte hur jag ligger till. hoppas på att jag inte är allt för kass i sängen, aldrig frågat en tjej hur jag är
Idag är jag farlig