Rhetoric P19 hoho okej.. nä men de finns många,..... eller låt mig säga alla män i hela världen, har nog någonsin undrat om sin storlek. detta är kanske riktat lite mot kvinnorna också, eftersom allt verkar hänga på männen - vad nu det beror på vet jag inte.. men den genomsnitslige kvinnan's vagina är större än den genomsnittsliga mannen's penis, så man kan altså säga att i allmänhet är kvinnan större än vad mannens penis kan fylla upp ordentligt. men varför är det synd om en man som har liten penis? och inte synd om en kvinna som har stor vagina? vafan, en kille med liten balle gör ju allt och får kämpa järnet för att hans brud med slapp fitta ska få njutning, och så kommer dom med skitsnack som typ "du e lagom, jag gillar dig för den du är".. sanningen är: om en tjej säger att den är Lagom så menar hon Litet Om hon säger att den är Stor så menar hon Lagom och om hon säger att den är Enorm så är den Stor! men asså. jag har har tryggt över medel, men jag har pratat med en kompis och diskuterat en jävla massa om det här med storlek.. han hade mindre och var väldigt orolig för sin storlek, tittade alltid o jämförde med andra i duschen osv. men nu har han kommit över det. och är nöjd med sig själv.. det enda vi kom fram till var - Storleken har betydelse, brudar vill ha större balle... och det enda "små" killar ska göra är att koncentrera sig på sin egen njutning, vara egoister.. och låta de va som det är..
www.parhamvic.com