I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Kvinnoproblem
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Industry P43
2004-06-18 17:57
Idag är det fredag! Imorgon ska jag ut med jobbet och då skulle vi visst tillbaka "hem" på kvällen igen! Med andra ord: imorgon är jag helt utlämnad till mig själv igen! Wish me luck!
UtanAttTveka F38
2004-06-18 18:12
lycka till
flaaajjest F39
2004-06-18 18:29
du vet väl att du undermedvetet vill ha henne? :)
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com
Industry P43
2004-06-19 12:02
Victory!!!! Jag svarade inte när hon ringde igår. Jag tror att jag har tröttnat på henne även i fyllan, och det är bra. (Jag var ute igår också)
Jag känner mig stark och tror att jag kommer klara stå emot ikväll också.
Kvinnor alltså, vad ska jag säga, min erfarenhet av dem är inte till deras nyktra tillstånds fördel. Men träffar man sådana som jag gjorde igår igen så, vem kan klandra oss? Pengar och stil är det som gäller, då kan man få vilken Britney Spears-kopia som helst ute.
flaaajjest
Du vet väl att du undermedvetet vill ha mig när du skriver så?
Da-KilLLA P42
2004-06-20 18:32
Tyck inte synd om henne, det tror jag inte att hon vill. Säg bara som det är det finns inget bättre sätt att göra det på. Det är inget elakt med det, om du inte själv har gett signaler som tyder på att du gillar henne och själv kan tänka dig att vara tillsammans med henne. Och om du har gjort det så är det ju bara att be om ursäkt. Men dra inte ut på det det blir bara värre för er båda!
Lycka till :)
!Man ska va snäll mot damerna!
I ain't the young man you use to know!
Industry P43
2004-06-29 20:30
Haha i lördags sa jag till henne när jag var packad att det aldrig blir något mellan oss, rätt "bryskt" och så fick jag höra. Hon blev ledsen och arg och fattade inte att jag kunde säga så. SEN GICK VI HEM TILL HENNE OCH KNULLADE!!!! Dagen efter låg hon i sängen och sa att hon inte kan ha någon självrespekt alls. OCH DET ÄR HELT SANT! Det kan hon fan inte ha när hon tar sån skit.
Det här kommer att sluta illa gott folk.
TaniONE F42
2004-06-29 21:39
Da-KilLLA P61
Klart man ska va de ;) Du e så Eyyyyyyy Goooooooo
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»