I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om man kunde utföra "bra" sina drömmar?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-06-09 09:11

Om man kunde utföra "bra" sina drömmar?

Ja. Alla har vi ibland haft dåliga
drömmar men också bra drömmar,
tänk om man kunde styra att dessa
bra drömmar inträffar i verkligheten?

Jag bara måste:
jag kicka henne

2004-06-09 09:24
Oh shit.. Alla mina drömmar e så sjuka så jag vet inte jag.

2004-06-09 11:14
Det kan man typ...jag brukar försöka iaf...synd att folk är så trångsynta och aldrig hajjar :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-09 11:43
jag drömde att jag var på dejt inatt och var helt sjukt packad.. det kändes skitjobbigt.. på hemvägen sprängdes halva tågstationen men vi hann som tur med sista tåget som inte brann upp.. på centralen träffade jag en gammal kompis som blivit uteliggare och pundare och som började attackera mig.. den drömmen vill jag för allt i världen inte uppleva..
vadå? jag dyster?

2004-06-09 11:45
förresten borde väl rubriken vara Om man kunde utföra sina "bra" drömmar? eller är jag lite småtrög så här på morgonkvisten?
vadå? jag dyster?

2004-06-09 12:09
greggan F21

det är jag som är trög på morgonkvisten.

'Modsen' får fixa det.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2004-06-09 20:13
drömde nyligt att jag blev kär... mmm...
What would macgyver do?

2004-06-10 11:38
had en så fiiin dröm inatt.

Alla whoa-tjejer ville ha mig=)
Jag bara måste:
jag kicka henne

2004-06-10 22:41
se filmen 'waking life' om du inte sett den, handlar om just drömmar. filosofisk, lite snurrig, och cinematografiskt är den nyskapande som fanken (om inte jag missat något).

jag vill kunna spela in mina drömmar, så att jag kan uppleva dem igen, eller se dem igen och analysera dem. jag vill kunna spela in andras drömmar där jag medverkar också :D