Korta dikter
Hey! Har ni några korta dikter så kan ni väl lägga upp dem här! Skulle vara kul att se... "Mitt hjärta gråter tårar av blod, som vackert, sakta strömmar ner för bröstet på min själ." Skriven ikväll.. ungefär vid elvatiden.. Fred!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"som udda strump-par samlas dina tankar och din byrå börjar tappa hår radion brusar i bakgrunden när du torkar av diskhon men ingen borde veta." har tyvärr inte skrivit den själv... men fastnade för den på nåt konstigt sätt. vet inte riktigt varför. abstrakt var ordet. hehe =)
Liqorice = Lakris minus u & t
Jag är genomdränkt av floden som ännu ej kommit Jag är fast i fängelset som ännu väntas bli till Utan att ha spelat ut mitt drag är jag redan schack matt Utan att ha smakat e enda bägare av ditt vin är jag redan full Utan att ha gått in i slagfältet är jag redan sårad och dräpt Jag känner inte längre skillnaden mellan bild å verkliget Likt skugan är jag och är jag inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vattnet blänker, skapar en spegelbild. Som vackert skapar ett suddigt landskap. jag får en varm känsla det känns stort, det känns fint. ähh jag vet inte, är inte på nått särskilt dikt humör
Fucks your life up crew Tjabo!
katten såg på hatten det var mitt i natten
Be the change you want to see in the world.
blodröd sikt, punkterar mig pulverisera mitt krossade glas motsägelsefullt att det kretsar kring dig allt det du inte gör allt det du gör utan alla drömmar som gick i kras
you reek!
Rakblad, mislykkad, kent fjortis, hora, kent hahahahaaha KENT! hahahaha
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Aah, så här kan man skilja agnarna från vetet, då vet man att agnet inte är lika bra till bete.
En engelsk då för omväxlings skull Many things are golden and each in it's way can help to brighten up your world and make a golden day
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
jag har glömt; är det 757 eller 575 i haiku, ngn som vet?
Där trafikolyckan regnat bort kysser barnet den sista döden ur asfalten
Skrev lite dikter på högstadiet: Vingar Vingar som lyfter Vingar som bär Vingarna är stadiga Vingarna är trygghet Vingarna är omsorg Vingarna är kärlek Vingar Sök Sök efter insidan Nöj dig inte med ytan Utan sök det inre För det är det som räknas
Så det så!!
det var en vacker solig dag stegen tog mot min vilja och lag ingången stinker av ångest och problem allt på grund av ert jävla system! AMS fy fan för er vill fan aldrig dit nå mer skjuta till med pengar går bra om man har de ambitioner som man bör ha jävligt bra är ni på att ge gliringar som gör mig sne aldrig så värdelös aldrig så lat har fan inte ens råd med mat AMS fy fan för er!
you reek!
Jag vill hålla av dig utan att hålla fast dig. Jag vill ha dig utan att äga dig. Jag vill älska dig Utan att göra om dig. Jag vill vara nära dig utan att kväva dig. Jag vill ge dig kärlek utan att ställa krav eller villkor Jag vill ge upp mig jämte dig. Utan att gå före, utan att sacka efter. Jag vill vara din människa på jorden.
Fan det här var ju sktibra ju! Det funkade ju väldigt bra hittills! Tummen upp för er som skrivit och er som bara vart inne och läst! Hoppas den här tråden håller sig uppe ett tag! Cyborg: Haiku är 575 Bara för att så måste jag lägga in en kärleksdikt.. åker till Bulgarien i två veckor imorn så.. vill bara ge den till min flickvän. "Min dikt till Nanna" En ängel här på jorden, som bara få kan se. Som slängde sina vingar, och valde att åka ner. Från sitt molniga rike, där regnbågsfärger stannar. Där bodde hon en gång, den flickan som jag kallar Nanna.
Bland Moln Bland moln kan man känna sig vilsen. I en trappa, andfådd och långt från sina mål. Men en trappa bland vita moln skulle mer kännas välkomnande och tryggt.
//My Dewolistic Mind- Only one of a kind
Snöre I försök om att behålla tiden med mig på min resa, knyter jag handen kring den som runt ett snöre. Snöret blir ett gammalt slitet snöre och ligger idag i min innerficka och speglar endast den tid jag mer än allt den dagen ville minnas. En dag för länge sedan förgyllde snöret en del av ett vacker stund. Idag är det ett snöre i min inneficka.
Människor Det finns två sorters människor. De som kan måla sitt sinnes konstverk överallt och de som får den unika chansen att uppleva utsikten av det.
Vapen Likt ett konstverk avhugget ur verklighet, är det då en människa med sitt vapen i handen avrättar en annan människa framför sig. Ett verktyg skapat av människans oförstånd att uttrycka sin ondska med. En förlängning av armen uttåtriktad från kroppen med den innersta ondskan människan besitter. En enhet som möjliggör dina uttryck. Vi har två riktningar. Den innåt och den som riktas uttåt och återspeglar dig i olika dimensioner Frågan är inte riktningen utan hur vi riktar den. Förstår vi denna väg kan vi kanske leva i harmoni. Så i hopp om att strypa våran rädsla skapar vi denna utstötande kraft och stryper andras dimensioner, där återspeglingen av dig färdas.
JAG = UNIK Jag är underbar Otroligt vacker Helt enanstående Bäst Bäst för mej Jag är den jag är Glad Positiv En solstråle Jag är en ängel Står för den jag är Det är det som gör mej så unik Unik som alla andra -- Utan tankar... Utan ord... Inget har jag att säga... Inget att uttala mig om... Inte ens en mening... Känslan utan tal... Det känns så bra... Att bara sitta tyst... Lyssna... Få en fråga... Men inte behöva... Svar tillbaka... Utan tankar... Utan ord... Inget har jag att säga... -- Dra åt helvete! Oron och sorgen sitter som en klump i halsen.. I huvudet är det tomt.. Men ändå så fullt av funderingar.. Funderingar kring allt och inget.. Livet känns som en dålig såpa.. Dagarna går men inget händer.. Känns som om någon tryckt på stopp knappen.. Samma saker dag in och dag ut.. Man funderar på varför man lever.. Men inget kommer man fram till.. Föddes man bara för att motgång på motgång.. Eller är det meningen att man bara ska gå runt och ingen ska se en? Man går runt och låtsas som om att är okej, när funderingarna och smärtan ligger och bubblar inom en.. Man går runt som en levande bomb som alla undviker.. Ingen vill ju vara där när man exploderar.. Ingen vill ju få skiten kastad på sig.. Alla har ju fullt upp med sina egna liv.. Så varför se mej? Varför bry sig om någon annan när man själv mår bra? Ni glider runt som om allt vore perfekt runt omkring er.. Klart ni inte ser mej.. Ni är ju lyckliga.. Känns som om ja sitter fast i en glaskula och inte kan komma ut.. Jag är ju som osynlig för er.. Ska jag behöva vara något som jag inte är för att ni ska se mej? Kan ni inte ser mej som jag är? Jag ser ju er.. Jag önskar att ni kunde se mej som jag är, men kan ni inte det så kan ni dra åt helvete! Ja, ni hörde rätt.. DRA ÅT HELVETE! Korta och korta.. kan inte skriva korta dikter, så ni får nöja er med långa! tack för mej!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
love such a beautilful thing even more wonderful than a tiny ping on your finger i will put my ring
Det börjar med en våg som smeker ett hav. Det slutar med en tår som faller från skyn. Jag vet inte varför, jag vet inte hur. Jag önskar jag slapp undra. Jag önskar där inte behövdes ett svar. Nånstans finns en blomma.
låt det börja...
Skalet på en saftig frukt skyddar denne mot allt ont Hemligheten hos en sådan är insidan innan man öppnat den vet man inte om den är sur eller söt den kan till och med vara möglig Men med ett skarpt öga kan man se små tecken på hurvida denne mår eller inte mår Solen kan ha satt sina spår men lång frakt och mycket tålamod skadar lätt den sköra insidan Så var vaksam på de små tecken som kan vara grunden på stor olycka....
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Rosa Parks De stora förändringarna i samhället inträffar när en eller ett par människorlåter sig vägledas av sitt samvete
En haiku är en kort dikt med bestämd struktur och ett mystiskt slut
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Jag skrev en dikt när jag gick i 9an En fitta en kuk för man de tillsammans så kan man bli sjuk en kuk en fitta nån gång måste vi hitta oss själva jag fick tillsägelse i skolan :/ å lapp hem... men vafan! de va ju kärleksvecka i skolan..
Liqorice = Lakris minus u & t
Dina tårar föll ner o skapade mina medans du vilade i min famn Fast du svek, sårade och lämnade mig ensam Så fanns jag fortfarande här för att göra dig varm
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?