I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vart ska jag ta vägen?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-06-21 00:51

vart ska jag ta vägen?

tog nyligen slut efter ett långt förhållande och jag tog väldigt hårt på det,timingen va den sämsta för alla polare har flyttat från staden.Blev precis arbetslös och nu står jag här.. har ingen att prata med,inget att göra på dagarna.Jag trodde jag skulle ta det bättre men nu är det otroligt jobbigt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till!

2004-06-21 01:00
känner mig inte redo att hoppa in i nytt förhållande,,krogen känns inte så lockande heller..jag kan inte sätta mig där ensam.
Funderar på en resa.. åka bort ett tag härifrån

2004-06-21 01:18
willylumplump

Har du råd att resa är det så klart det bästa du kan göra. Men ha nite den känslan att det är synd om dig, ryck upp dig och försök att inte tänka på hur dåligt du har det. Jag vett att det är lättare sagt än gjort, men försök! Det kommer bättre tider lite på det du!
Lycka till och hoppas du mår bättre en dag!!
Peace!!
I ain't the young man you use to know!

2004-06-21 01:21
Da-killa Tack,självömkan gör det hela värre,så är det ju..
ljusare tider känns så långt borta, ska försöka komma ut lite mera och träffa nytt folk

2004-06-21 01:27
Finns det inget soft ställe man kan hänga på där du bor? Fan jag ar varit tillsammans med min tjej i snart 4år, fruktar den dagen det tar slut. Men den dagen kommer aldrig att komma!! hoppas jag iaf:) Men ärligt talat jag lider med dig....

2004-06-21 01:29
willylumplump

aha, då kan inget hålla dig kvar. Om jag vore du så skulle jag flytta. Du är fri!

2004-06-21 01:30
bara massa fik,finns inte så mycket kul.
4 år är väldigt lång tid,jag hoppas för din skull att den aldrig kommer den dagen.

2004-06-21 01:34
asetanna - jag har fått dom tankarna också,vet inte vart,hur,eller nånting,men jag ska styra upp en flytt för det känns som det är dags nu

yoohan-har isolerat mig ett tag och bara mått sämre,vill inte träffa massa folk och förklara mig hela tiden.Men jag ska ta tjuren i hornen och börja röra mig utåt

2004-06-21 01:45
ur flyttsynpunkt är du i ett riktigt drömläge. ska själv flytta till en annan stad snart men det känns mycket jobbigt eftersom att jag har så mycket som binder mig här. Inte för att jag skulle önska att edt var annorlunda, men...

Du kan ju alltid flytta någonstanns dit någon kompis flyttat innan!

2004-06-21 01:53
willylumplump

vart bor du? Flytta inte bara nån stans på måfå, hitte nått ställe du tror du trivs.

2004-06-21 02:03
en flytt hade blivit helt perfekt,,jag ska nog bara se mig om att dra härifrån..alla säger det till mig.Dags att flytta,,du har inget mera här att hämta,,och dom har rätt.
tack för orden alla,,det känns lite bättre nu

2004-06-21 02:08
Lycka till :-) Världen är så jävla grym och stor finns hur mkt som helst att upptäcka.

2004-06-21 02:08
jag drar såfort som möjligt,,man kanske kan kolla om någon söker en inneboende i någon annan stad,,eller söka en strökurs som du sa..mitt liv som det är nu kan jag inte leva,jag kommer gå under