Ordet är eYes ! Efter att mussan rent utsagt fuckade up hela mitt första år i gymnasiet så kände jag att om jag har det så här hemma så kommer jag aldrig att lyckas eller koncentrera mig på min linje som var både svår och tidskrävande. Så jag sa bara stop för skolan mitt under andra terminen, "nej, jag kommer aldrig klara detta". Så därför bestämde jag mig för att börja på en ny linje, journalistik, därför att jag älskar att skriva. Även om det innebär att jag fick gå om ett år. Jag har stora planer för mig själv, jag har även bestämt mig för att flytta ut nästa år. Men som eYe sa så är jag även rädd för att även här inte lyckas med vad jag en gång bestämde mig för, vad händer då? Kommer allting gå åt helvetet? Jag bestämde mig ju för att börja på en linje och flytta när jag gått ut gymnasiet, men så blev det inte! Man ska inte tänka på hur framtiden ska bli, alla kan ha planer men det blir aldrig exakt så man har tänkt sig, det finns alltid undantag eller saker som förändrar hela ens tillvaro. Du kanske en dag vaknar och inser att du vill bli munk i tibet och flyttar ner dit och lever som en munk i resten av ditt liv, vem vet?? Och det är ju inte hela världen om du hamnar på nån ICA affär, du kanske slutar som högsta vd där he he, mistah or sistah ICAman ;) Men det är ju livet, right?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.