Vad är det för fel på henne?
OK, här är mitt dilemma! Jag har varit ihop med en tjej i några månader. Hon säger att hon är kär i mig och allt det där, vilket förstås är trevligt tycker jag. En vecka efter all gullighet så ringer jag henne i bakfyllan...och hon svarar inte, så jag gissar att hon sover. Ringer henne 3 ggr till under en period av sex timmar. Efter att inte blivit svarad någon gång så skickar jag ett meddelande på nätet till henne och frågar henne varför hon inte vill prata med mig. Hon svarar att hon "inte vet någonting"! Två dagar senare efter ingen kontakt alls kommer hon hem till mig och gör slut. Hon säger att hon inte har någonting att säga. Hon beter sig kallt som fan, som en helt annan person. Hon bara sitter där när jag berättar hur besviken jag är på henne med tanke på att hon ignorerat mig och dyl. Hon anser helt enkelt inte att hon har någonting att säga mig...det känns ju som ett extra stort tack efter alla månader. Sen så blir hon sur när jag "dissar" henne när hon vill prata med mig. Va fan! Det var ju hon som började bete sig som en idiot och jag tycker jag har goda grunder att behandla henne så. Nu vill hon helt plötsligt träffa mig och prata och så. Va fan! För en vecka sen så var det tvärtom! Vad vill hon igentligen? Samtidigt som jag fortfarande delvis tycker om henne och saknar henne så vet jag inte om jag har lust att umgås med henne efter det att jag har sett hur hon kan vara. Jag hade kunna tänka mig detta av en lite yngre tjej, men denna tjej är några år äldre än mig. Jag är bara less...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker du ska snacka med henne, om hon vill det. Kanske Hon har nån förklaring. Om inte, så tycke jag att du ska försöka glömma henne. Lite jobbig sitvation du är i, skulle inte vilja va dig :) Men lycka till iaf!!
I ain't the young man you use to know!
äh...fuck her. Jag tar det lugnt och ser vad som händer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lät som det bästa du kan göra:)
I ain't the young man you use to know!
Lyssna på vad hon har att säga. Få henne känna sig skit dålig (som straf) och sen förlåter du henne och hoppas på det bästa.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
va d hon som hade druckit innan lr du?
människor som inte kan bestämma sig är bara skitirriterande och wastar ens tid.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
haha. detta är fan typiskt tjejer, låter som nåt som jag skulle kunna göra. Ledsen att säga det grabben, men hon gillar dig nog inte lika stakt längre.. Hon kanske var otrogen på fyllan?
crackpipe - tjejer är dumma i huvudet helt enkelt. ju snabbare man fattar det desto bättre.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
äh...så farligt är det inte. Det är inte så att jag sitter hemma och gråter för hennes skull. Releze...nej tyvärr...det var inte en Linnea denna gången.
hmm.. fortsätt skit i henne.. I know that would be my problem solution ^^
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Nej det tror inte jag. Hon kanske insåg att hon inte tyckte om dej på det sättet, utan bara ville vara kompis. Fast hon kunde ju avslutat det hela på ett snyggare sätt, helt klart!
joppoz Kanske det, har varit det själv... babyphat Ok, men jag känner inte för att vara kompis med henne... äh, man får allt se efter imorgon...
svinigt. men ge dig inte förän du fått veta vad du vill veta
äh, tjejer är inte dumma i huvet...tyvärr är vissa av dem det dock! Fast vi killar kan vara svin vi med...kan inte säga att jag har varit helt oskyldig i vissa förhållanden.
Word! Tjejer är knepiga... Främst när man säger en sak och de uppfattar det som en helt annan sak. Hatar verkligen det...
hon kanske knarkar? eller är psykstörd? eller bara förvirrad?
Jaja för fan en enkel biff att steka, hon har helt enkelt vart dum i huvudet och otrogen. Sedan vågar hon inte säga detta.. men hon hade säkert tänkt säga det men vågar inte. Fuck biatches men bara en gång.
Välkommen till den riktiga världen.. där vi aldrig kommer förstå oss på nån fast vi har freud böcker och malena ivarssons spalt.. WORD! Precis varenda tjej i hela världen är CP. WORD!
människor är krångliga.
hur har det gått nu då?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Det luktar hund långa vägar. Hon träffade en annan som dumpa henne o nu vill hon ha dig tillbaka. Det där att han är bara en vän eller att hon var hos nån av hennes polare är det äldsta tricket i boken fan. Om det finns några chanser att knulla henne gör det o dumpa. Sådana där människor förtjänar allt skit de kan överleva.
Söker kunder, mixning & mastring!
när vi inte vill ha brudarna vill dom ha oss, när vi vill ha dom vill dom inte ha oss, WELCOME TO THE REAL WORLD MY FRIEND!
http://famousbefore.tumblr.com
ett jävla spel är allting. mike in brazil och en insmord hand! kör på det!
strength
det var då en jäkla generalisering här... att det ska vara så jävla svårt att se varandra som individer ist. för kön? det finns inget typiskt beteendemönster för en tjej, det finns inget typiskt beteendemönster för en kille, den bild ni har är inmatad av media och samhällsmönster.
you reek!
kan bara säga: tjejer, vi kommer aldrig att förstå oss på dem.. tycker för övrigt att det var jävligt dålig stil av henne.. stå på dig!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Men hall kaften. Det finns for fan inget varre an er brudar som vraker ur er att ni ar dumma i huvet. (Ja. NI. Ni som i "alla tjejer".) Nar tankte ni efter pa att genom att klanka ner pa alla brudar och saga att de ar dumma i huvet sa inkluderar ni er sjalva. Jag betackar mig for det, ni kan kalla er sjalva for vad ni vill, men jag vill inte vara medraknad i era tontiga generaliseringar som inte ar annat an ett forsok att imponera pa grabbarna. Kanns som om man hamnat i ett hogstadiekalssrum nar man laser det har. Den har bruden var daremot en riktig idiot som inte vagade vara arlig och dessutom verkar ganska forvirrad. Stall henne mot vaggen ordentligt och fraga vad fan hon haller pa med eller be henne att fara och flyga och lamna dig ifred.
I might be wrong... but you're just plain stupid!
(Och WORD till killercrush)
I might be wrong... but you're just plain stupid!
kuk i henne...dra på en gång!har precis hänt samma sak för mig..o ja vet,de är fett irriterande när man inte vet va man gjort...men men!ne dumpa henne helt o hållet..
håll dig till dina polare. gör vad du tycker är kul. förutom henne då. jag har en tjej som känns att typ hon kommer till mig när hon känner för det/behöver hjälp. även om vi är bästa vänner så känns det inte som hon är där för mig alltid. känns verkligen skit. vadfan ska jag göra? hon beter sig som du säger typ... säger liksom inte vad hon känner utan är väldigt kall. jag är jävligt full. men det känns tråkigt att man saknar henne som fan på samma gång som man känner att man inte kan göra så att hon tycker om henne och att hon itne vill ha mig och att hon är väldigt kall mot mig...jag menar, vad kan jag göra åt saken? det känns skit. skit i henne bara, om hon kommer till dig och har typ ändrat sig så lyssna på henne men gå fan inte till henne och gråt ut...
strength
hm lyssna e kan ju va så att hon fått för sig att du ar gjort något? 8behöver inte va sant nåt rykte) elr missförstått något o därför e pissed off men att hon kanke nu börjar ifrågasätta o vill prata emd dej för att höra vad du har att säge om saken saken är att saken kanske ine är något ahah men du förstår giv it a try men håll huvet högt genom att vara lite disträ, men försök luyssna o se vad hon har o säga vem vet det kanske ordnar sig.. annars kanske hon är en av dem miljoner psyko människor som man råkat gå i förhållande med... du är nog nte ensam ps. äslaklingen det här handlar inte om dej =P
Femme fatale