I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-29 01:08

Deja vú

hade precis ett deja vú här på whoa, riktigt skumt.
vad är deja vú? berätta gärna om vi har haft nåra sköna upplevelser med det.

2004-06-29 01:17
hehe deja vu / hallisar whatever =)
men det är soft med deja vu, man känner sig riktigt spacig.

2004-06-29 01:19
hmm.. haft en ultralång deja vú då jag förutsåg det läraren skulle säga i ca. 40 min.. det var läskigt och alla runtom som hörde mig viska orden före henne blev skraja :S
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-06-29 01:26
_Mackan_Breaker_ P16: jävlar, det var inte dåligt, själv har man dom bara i typ 2 sekunder.
jag tror på att hjärnan bara glömmer att registrera saken precis i det ögonbilcket och sen blir man helt förvånad när man ser det på nåt vänster.

2004-06-29 01:34
ingen aning, jag anar ugglor i mossen här =)

2004-06-29 01:35
hehe ahh vi snackar flockar av ugglor här

2004-06-29 14:26
Deja Vu är ett liten lagg i hjärnan som gör att det käns som att man har redan uplevt det.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-06-29 18:03
det var skitläskigt :( jag har iaf aldrig råkat ut för det igen :)

men d fick mig att tro på ödet :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-06-29 21:45
Capt_Command P17

HAH! JAG HÖRDE DIG! *vrålar som ett jetplan*

och nej, det gör jag inte.

2004-06-29 23:42
Mackan_Breaker_ P16 - du vet vad deja vu är va? det är en upplevelse där man tror att man upplevt det tidigare, och det inträffar EFTER att du fått intrycket. det vill säga; du KAN säga "shit, den där bilen har jag sett köra runt det där hörnet förut" när bilen har kört runt hörnet, däremot kan du inte säga "om tio sekunder kommer det köra en röd bil runt det där hörnet". ergo: du talar icke sanning?

2004-06-29 23:47
Mackan_Breaker: har du skrivit om den där grejen med din lärare i en tråd tidigare? annars hade jag just en deja vu :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-30 00:19
trevlig_ung_man P16: de tär uri geller in discuise