I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett andra försök?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-01 02:56

Ett andra försök?

Jag vart i ett förhållande som tog slut pågrund av att tjejen inte visste vad hon ville,blev pause ett tag.sen tog det slut för ungifär 2 månader sen.Nu vill hon försöka igen och det sätter mig i ett jobbigt dilemma,jag har ju känslor kvar fortfarande.. och när det vart bra har det vart väldigt bra.Men efter allt som hänt har min tillit försvunnit lite,och jag kanske är på väg mot längre lidande.
Vad säger ni? kan det någonsin funka när det vart slut sådär?
Har nån vart med om samma sak?

2004-07-01 03:02
gör ett försök, vad är det värsta som kan hända? eller ännu bättre: gör det du kommer att ångra minst. ^_^ lycka till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-01 03:11
Tänkte också på det.. det finns stor chans att jag är den som dumpar i slutändan,efter som jag tvivlar just nu.Jag ger det ett försök,,funkar det inte så fuck it

2004-07-01 03:23
Ge det ett försök, jag vet eftersom jag har varit i hennes sits. O i slutändan så var det det hon som gjorde slut
Kultursnobb

2004-07-01 09:23
inga hämndförsök nu grabbar.. bara försök en sista gång.. jobbigt med kärleksprooblem

2004-07-02 17:54
ja skulle nog protestera.. om nån gjorde så mot min tjej så..

2004-07-02 22:18
vadå, hon gjorde ju slut på ett ärligt sätt för att hon inte var säker på sina känslor, och nu kanske hon har insett att hon faktiskt tycker mycket om dig, å därför vill hon prova igen?
hon var väl inte otrogen eller nåt sånt (eller?) så jag fattar inte riktigt varför du tappat tilliten
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2004-07-03 01:44
mycket rykten har florerat om det,att hon vart med en och annan..såna där grejjer,allt vilket hon förnekar totalt. Så jag vet inte vad jag ska tro, det är från olika folk det kommer ifrån,hur som helst har hon ljugit för mig förr så det förvånar mig inte om det är så nu heller. Jag vet inte..det är mitt beslut nu och det är svårt

2004-07-06 13:52
hur vet man inte vad man känner? man känner ju i hjärtat om man älskar nån eller inte. så hon kan ju i princip leka med dig hur mkt hon vill om du tar tillbaka henne... eftersom du fortfarande tycker om henne... akta dig bara..... om du ger henne en chans till, hoppas att hon vet va hon vill o inte kör över dig.
lycka till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-06 13:59
willylumplump Jag har varit med om precis samma sak som du beskriver. Och jag är tillsammans med denna flikka "igen". Vi har det underbart bra.

Gör ett försök. Kärlek gör ont ibland och det får man leva med. Var optimist. Tänk positivt. Tänk på allt underbart du kan uppleva med henne igen.
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2004-07-07 12:56
Tack grabbar för alla svar,,jag har läst och funderat på varenda sak ni sagt.

Eye" det är det du säger och det prinsess_s säger som är det som drar i mig,,jag tror jag tar baby-steg fram och så hur det går

Supar-nollie - kul att höra att det löste sig!det kan ingetligen inte gå mera åt skogen,,för har man blivit dumpad en gång har man inte så mycket mera att förlora. Hoppas det löser sig denna gången,för båda oss

2004-07-07 19:20
willylumplump : Det löser sig nog. Som sagt du har ej någe mera att förlora. Bygg upp förhållandet. Det lönar sig.
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz

2004-07-08 01:50
hoppas det,,så man inte blir besviken igen

2004-07-10 10:37
Duuuuude, give it a shot, o OM det skulle gå åt skogen, så vet du nog redan hur du ska bearbeta det.

2004-07-10 14:38
om du inte tar chansen nu så ångrar du nog dig sen när det är försent.. och om du verkligen har kännsolr för henne, då förstår jag inte vad du tvekar för