I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att lämna "allt" ett tag...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-01 21:57

Att lämna "allt" ett tag...

Ska göra lumpen i Finland snart!

Rycker in den 12:e men sticker redan nu på söndag.

Är borta i kanske 9 månader om jag inte får någon längre permis så jag kan hälsa på hemma...

Jag ser fram emot det, men det känns lite konstigt att lämna polare, hembyn och allt annat för en sådan perjod.

Svårt att förklara, men...

Har någon gjort något liknande och vet hur det känns???

peace

2004-07-01 22:00
Faktiskt inte. Har levt otroligt skyddat, bott på samma ställe hela mitt liv. Efter sommaren ska jag flytta till Uppsala där jag itne känner så många...man får va sig själv å hoppas p ådet bästa tror jag...man får alltid nya kompisar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-01 22:00
skulle förmodligen ha varit tvungen att göra lumpen i Indien om jag inte sagtupp mitt medborgarskap där... (har levet hela mitt medvetande liv i sverige)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-07-01 22:04
Smma här... har levt på samma ställe hela livet.

Tänk er att lämna det.

Efter det ska jag nog plugga vidare så jag kommer alltså lämna det jag nu kallar hem.

2004-07-01 22:07
Snattish
Jag har det rätt soft ändå, mitt rum får stå kvar nått år eller så ifall att jag skulle ångra mig och mina föräldrar bor kvar trots att det egentligen är för stor så det känns bra att ha ett litet skyddsnät ifall allt skulle skita sig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-01 22:38
Erkan: ett skyddsnät jao, inte helt fel att ha.

2004-07-01 23:05
jag har nu tillbringat sex månader i brasilien, med bara min mamma som sällskap, resten av familjen bor i sverige. ska vara här en månad till. kanske inte riktigt samma, men nästan...
ibland är det jättejobbigt att vara så långt ifrån alla, men för mej har det varit ett prov på vilka som verkligen finns där för mej också.
absolut värt det, att vara på samma ställe hela livet är ju inge kul.
behave young scallywag!

2004-07-01 23:41
Snattish: Ska du till dragsvik eller?
Still in the bridge

2004-07-02 02:03
Finska lumpen är tung har jag hört...

Jag ska flytta till gbg om en månad, har ingen lägenhet eller liknande, men jag måste. har en skola som börjar i augusti som jag inte får missa att gå på.
Det blir, utan allihop. Har haft ett långt förhållande (4år) också som jag inte vet hur det blir med.

Men då är jag 20 också, det är dags att göra något av sitt liv förr eller senare.
jag är ju ungdom med tornado-skateboard och propellerkepsen bak och fram

2004-07-04 10:26
Clydisch: näe, ska till Lahti...

Sticker seeent idag... tar båten från STHLM till Turku(Åbo).

2004-07-04 13:48
själv gör man lumpen i boden. känns skummt att bara lämna stockholm, men man får komma hem i stortsett varje helg så det funkar, men det är bra jobbigt att ställa om från det bekväma hemmalivet som student till att bli en väll drillad soldat (eller nåt), bit ihop så ska su se att det funkar fin fint!
No danger on the roof!

2004-07-04 18:45
Erkan P19: Du hittar alltid nån att chilla me här borta, du behöver inte oroa dig :)

2004-07-05 01:47
Jag var/är nära att göra lumpen i Ryssland.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!