I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur släpper man någon?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-09 04:22

Hur släpper man någon?

Enkelt, svårt, whatever.
Hur släpper man en person man har känslor för..?

take care, peace.

2004-07-09 09:37
fyfan det går verklinge inte.... shii jag har försökt nu i två månader fan men jag får henne inte ur min hjärna.... har lyckats hålla mig ganska bra o bara ringt henne en tre ggr på dessa två månader men igentligen vill jag fan ringa henne hela tiden shiii
men oj broder nu ska du lyssna extremt noga...tyvärr vi är redan gamla, tjejerna ger oss inte dessa ungdomliga blickar längre utan det är mer va fan gubbjävel skaffa dig en kärring istället

2004-07-09 11:30
EhsanK

Man gör så mycket annat som möjligt så att man slipper tänka på det.. sen till slut så har det gått tillräckligt lång tid och man inser att det har börjat gå över.

Problemet är bara att det kan ta en jävla lång tid..
/Saian <br> Hon springer som vinden <br>

2004-07-09 11:37
haha wörd fiifan jag har nog satt fel ålder.....

och obs jag vill bara säga att det är många som ger tipset att man skall ut o träffa nya brudar osånt blabla bla, okej det är bra att se att det finns fler tjejer som ser söta ut osv men igentligen tror jag inte det hjälper så mycket utan det är bättre att hitta på nåt roligt för sig själv eller med kompisar nåt som inte involverar tjejer lixom... för då inser man att livet är roligt även utan flickor....
men oj broder nu ska du lyssna extremt noga...tyvärr vi är redan gamla, tjejerna ger oss inte dessa ungdomliga blickar längre utan det är mer va fan gubbjävel skaffa dig en kärring istället

2004-07-09 11:37
Man glömmer den !! Så enkelt är det.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-07-09 13:24
EhsanK P18:

Det är fan inte lätt asså, men det bästa som med många andra saker, är just miljöombyte.

Vid miljöombyten utsätts hjärnan för så många nya intryck, så att den plats den käreste tog, fylls upp av annat.

Med andra ord:

Du har annat att tänka på...

Sen handlar det om att kunna komma till insikt med saker och ting, och sluta slösa tid...

Jag analyserar ofta saker och ting tills jag kommer fram till något tillfredsställande och går vidare...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-09 21:42
Gott folk tack för alla svar, det var givande.. hoppas jag ;)
ta hand om varandra där ute.

PS. banga inte på att skriva fler inlägg ;)

2004-07-09 22:05
hehey, här va nått jag kände igen. jag brukar ta till alla möjliga medel jag kan för att glömma bort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-10 02:50
man glömmer inte

2004-07-10 05:41
slå in henne i en påse å sänk den, funkar perfect
vem, ärligt talat, bryr sig?

2004-07-10 19:09
duja1

nupp, man glömmer aldrig men för stunden.

2004-07-10 19:30
eru störd eller?

2004-07-10 20:06
det går inte att bara släppa någon, det vet nog alla...
det enda som hjälper är tid, så enkelt är det... tid och försöka fördriva tiden med andra saker så att tiden går fortare.

2004-07-12 00:10
Säger samma sak, tid tid tid.
Man hatar alla som säger att 'det går över med tiden'...
Men tyvärr så är det sanning, hur jävla typiskt det än låter..

2004-07-13 00:29
helenay F18
Jo, fst det är ju som sagt bara för stunden.. En resa till solen eller centralstimulerande medel kan få en att glömma, men sen när verkligheten kommer ifatt än så glömmer man ändå inte

2004-07-13 01:17
Usch sånt är så jävla jobbigt..... personen sätter sig i fokus överallt... kommer ihåg... förrsta tiden är värrst.. man ville knapt röra sig för varie rörelse man gör påminner om personen som man vill glömma.. å jobbigast är de när man ska sova man vågar knapt stänga ögonen för personen finns där.. å kännslan är så otroligt smärtsam... så man ska tade lungt med kännslor som man inte kan styra... Tänk på de!!!!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-07-13 01:24
tips till er i den sitsen: jag tog bort allt som jag fått av henne varie kort, varie brev, varie sms, hon fick nya opersonliga namn på telefånen osv... presenter blev inknuffade långt in i en garderob... sen är de bara att inse att man måste gå vidare.. man ska göra saker, skitsamma va de är gör saker plugga, festa, va inte ensam... sen en dag vaknar du och inser att du inte tänker likamycket på personen i fråga
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-07-14 22:38
duja1

precis.

2004-07-15 22:21

haha. befinner mig just i den situationen. har sagt till mig själv tusen ggr vad jag ska göra, ÄNDÅ har jag alltid gjort tvärtom. till nu då. idag... nu fan räcker det..nu är det över på riktigt. men det är ett av det svåraste jag har gjort men det är det enda rätta...
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"

2004-07-16 00:43
Släppa någon?... Nej fyfan..

2004-07-16 11:32
Hon har varit bortrest över nästan hela sommaren,o när hon kommer om 2 veckor lär det verkligen vara helt slut. Det jobbiga då är ju att kunna gå vidare,o hela tiden ha den där nojigheten över att träffa på henne i stan me nån stekare...eller se henne me nån...fett jobbigt. Visst ska hon gå vidare men att behöva se det vill jag fan inte. Det jobbiga e ju att då vet man allt det softa hon gav mig (inom alla områden) ska hon ge honom...Svartsjukan eller vad det nu e kan verkligen va jävlig...
Bästa e om man själv hinner träffa nån annan innan dess,då bryr man sig mindre...Förhållanden e verkligen himmel o helvete...i början perfekt o spännande,i slutet tråkigt o tragiskt...
deppigt inlägg men sanningen e ju så eller?
More than words...that´s what we do!!

2004-07-23 01:40
haha damn inspirationen flödar ;)

2004-07-25 16:23
försök att tänka på den personens negativa sidor.. men d är lite svårt när den man älskar inte har några negativa sidor...
saaaru..

2004-07-25 20:39
nej men Knäpptuta det var väl inget bra tips.

nej lyfft upp henne och sen släpp henne..
hahahaha ibland får man till de..

nej men tiden läker nog alla sår. kanske.
bärs, holk & mutta

2004-07-25 20:46
du ser till att hitta en snygg tjej som du inte vet så mycket om sen blir du kär i henne. då glömmer du den gamla. förmodligen så håller din nya förälskelse inte länge och sen är du ren och kan börja välja med omsorg igen.

2004-10-18 12:44
inte så mkt att göra utom att vänta ut känslorna
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?