I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad skulle du ändra

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-12 11:22

vad skulle du ändra

om du fick leva om ditt liv?

jag skulle nog se till att knäcka mobbarna som jag hade förut så jag sluppit de och allt de gjort.

"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-07-12 11:29
skulle inte ändra nåt, jobbigt juh, då kommer hela ens liv förändras efter det.
In case you didn't notice, I was being sarcastic.

2004-07-12 13:07
jag skulle nog a pluggat hårdare i skolan och tagit det lite lugnare så jag inte hade torskat så mycket..
a hungry mob is an angry mob!

2004-07-12 13:09
ah ja, jag hade nog brytt mig mer om skolan :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-07-12 13:10
och jag höll på att skriva dragit från scharins innan snuten kom, men det menar jag inte.. det har gett mer än det tagit.

2004-07-12 13:12
hade jag vetat om hur låg- och mellanstadiet hade blivit så hade jag krävt att få gå på en annan skola, den som faktiskt ligger närmare där jag bor, ungarna som bor på samma kvarter idag går på den andra skolan än vad jag gick (jag bor kvar på samma område).. när jag började högstadiet så hittade jag ALLA mina vänner från de klasser som gått på skolan jag inte hade gått..

ist fick jag på låg och mellan stå ut med folk som tryckte ner mig verbalt och frös ut mig .. jag klarade mig bra, allt blev bättre på högstadiet och gymnasiet.. men hade gärna gått med de trevliga människorna från början
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2004-07-12 13:33
mmm..

jag hade också tackat nej till att gå på Freja, för där hade jag inga vänner på hela skolan.. :( utfrusen till max.

2004-07-14 21:42
legat i i skolan sen dag ett och ätit potatis under mellanstadiet.
och knullat 2 brudar som jag inte knullade
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2004-07-15 00:16
Skulle säkert ha låtit mitt hår växa så att jag skulle ha långa fina dreads nu =) Sen kanske hållits i skolan istället för att sluta mitt i.
Still in the bridge

2004-07-15 01:14
Kanske pluggat mer på vissa prov.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-07-15 04:13
ingenting. möjligen att jag föddes. eller att jag överlevde så många nära-döden-upplevelser när jag var liten. jag vet inte. allt hänger ju ihop.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-15 08:57
Jag skulle ha varit någon helt annanstans den 18 maj 2002, då hade Alex kanske fortfarande levt.

Jag hade försökt rädda situationen med pappa långt tidigare, kanske inte hade hjälpt, men jag hade i alla fall försökt.

Yeye. Varför leva om, man kan alltid göra det rätta nu istället :)
What we do in life echos in eternity.

2004-07-15 11:58
ingenting, man vet ju inte hur mycket man skulle fucka upp av att ändra på en enda sak
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-07-16 14:09
Skulle nog inte ändra en speciell sak, men jag önskar att jag trampat vidare mycket tidigare,inte stått kvar och stampat.
Jag önskar att jag hade förstått att mitt liv är mitt ,och vad folk än gör mot en, så måste man klara upp det och leva vidare istället för att stå och skälla och skylla allt på dom.
Ens liv blir vad man gör det till,oavsett situationer och svin, och det önskar jag att jag kommit underfull med lite tidigare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-16 14:16
jag skulle börjat rappa när jag var 2 år.. =)

2004-07-16 14:24
jag skulle inte ha ätit så mycket. jag skulle inte ha tagit jobbet på mcdonalds... men om jag inte hade gjort det så hade jag ju aldrig träffat min pojkvän... svårt det där.

allt hänger ju ihop...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-07-16 17:25
aldrig varit en mes :P

2004-07-17 20:36
knullat mer!
strength

2004-07-17 20:37
haha oj oj, att jag ine kom på den själv O_o

jag snor den!

knullat mer!

2004-07-17 20:39
bajt!=)
strength

2004-07-17 20:41
japp :$ förlåt :(

2004-07-17 20:56
jag skulle nog.. hmm.. börjat leva tidigare.

men jag skulle aldrig ändra på min empati! :)

2004-07-17 21:05
princess F17

men...har inte du pojkvän?

2004-07-17 21:09
princess F17

ok, det kanske var den andra princess som hade det...
princess_s eller vad hon heter...

men...INGA killar?
dumt att döma ut alla.

2004-07-17 21:09
Ironmaiden_

varför ringa mormor?

2004-07-17 21:13
princess F17

ok.

Ironmaiden_

åhå, beklagar

2004-07-18 12:45
hm msvårt o säga eftrsom de kunde förändrat mycket o kanske gjort att ens liv ser totalt annorlunda ut?

de får fan bli att ja ångrar att jag inte pluggade bättre i ettan..slappade ändå tills sista terminen o ja insåg att om ja hade pluggat sådär hela tidne hade ja fan haft klockrena betyg =)

fast..så illa va dem inte så ja vettefan...

ajuste! ja skulle aldrig fna ha slutat p åfotboll o boxning..
Femme fatale
Graffare

2004-07-18 12:47
skulle aldrig börjat röka/snus/dricka/röka gås
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2004-07-18 13:00
jag skulle aldrig umgåtts med Joel när jag var mindre.

2004-07-18 13:11
HAHAHAHA!
Femme fatale

2004-08-13 02:51
går inte att ändra nått..
förutsatt att du nu fick leva om ditt liv igen..
utan att minnas ditt gamla liv så att säga..
om man minns det är det ju en jävla massa saker som skulle bli annorlunda även om man försökte leva sitt liv på samma sätt som innan..
cry me a river!
--> thcrew

2004-08-13 16:07
mmm men det är så jag menar :)

2004-08-13 16:57
på samma sätt så är hela din framtid förutbestämd..
eftersom alla personer alltid kommer göra samma val kommer alltid samma situationer att uppstå och därigenom är hela ditt liv bestämt från början till slut....

sug på den..

cry me a river!
--> thcrew

2004-08-13 16:59
nejdå, den är isf inte förutbestämd.. vi formar den ju isf till om vi skulle leva om det?

2004-08-13 17:41
nej.. för dina liv skulle alla se exakt likadana ut..
cry me a river!
--> thcrew

2004-08-13 21:09
säger vadå?

2004-08-13 22:34
lagtmer kraft på min skolgång... inte skolkat så mycket, men knarkat mer

2004-08-13 23:49
Tranel
med det där sista hade det inte funkat :P

2004-08-14 02:01
skulle varit singel när jag åkte på första konfa träffen i 8an. hade varit intressant och se hur det hade blivit med tjejen.

haft kontakt med andrew och tim som numera bor i calgary.

försökt vara snällare hemma så mina föräldrar kanske inte hade skilt sig.

2004-08-14 02:04
Om jag fick minnas mina gammla minnen och lära av dem skulle jag: börja med allt jag är intresserad av mycket tidigare, hitta en sport jag gillar och fortsätta med den hela tiden så man kan bli duktig.

Plugga ordentligt i skolan, halvseriöst iaf. Kanske inte signa up på whoa. nu eftersom jag har spenderat massa dö tid här helt i onödan.

2004-08-14 02:52
jag skulle gått i skolan och jobbat, och fått betyg.

2004-08-14 03:22
Det jag skulle ändra var vel att jag skulle kunna ragg upp fler brudar eller känna fler... det vil säga att jag skulle vara mer scharmig och inte sitta ich dega med snub´bar jag känner....

2004-08-14 03:52
eftersom att alla alltid gör samma val hamnar alla alltid i samma situationer och i och med det så det alltid bli samma..
cry me a river!
--> thcrew

2004-08-14 16:01
joda
inte om man fick leva om sitt lev med minnen.

2004-08-14 17:14
hehe "attitydproblem" eller? :P

2004-08-14 22:48
jag skulle inte ha köpt så jävla mycket filmer, skivor, kläder, skor, mat och alkohol. istället skulle jag ha sparat lite bättre de två senaste åren. då hade jag inte haft såna problem med att finansiera hemifrån-flytten som sker nu om tre veckor
skriv kort, helst inte alls

2004-08-14 22:49
också hade jag skitit i fotbollen och satsat på basketen som ung
skriv kort, helst inte alls

2004-08-15 16:03
pjTHEdj F14
du är bara 14.. du kan inte veta om du är likadan om 2 år ;)
nej skämtåsido :) jag funderar inte på att göra det på nåt sätt, jag bara har en fundering.. på hur jag skulle vara om inte mobbarna funnits i mellanstadiet/högstadiet t.ex :)

2004-08-19 01:05
först o främst så skulle mina trottsiga tånårs-år vart lugnare, jag skulle absolut inte gått på DEN festen och jag skulle aldrig ha gjort nåt med han och inte han och han heller och jag skulle ha skött skolan bättre. fan, det finns så mycket saker som jag ångrar såå mycket
lillasyster ser dig

2004-08-19 01:48
Jag skulle skffat mig en pistol och sett till att jag haft två hela knä.

2004-08-19 12:18
micca F19
nej, men det är inte kul att va mobbad heller.