En dröm.
Jag drömde inatt att jag var ute och simmade med några vänner och man skojade och hade sig och jag dök ner i vattnet och sen när jag väl kom upp var alla borta och det hade blivit mörkt ute. Jag dök ner igen för att kolla ifall jag kom tillbaka till mina vänner men då dök jag för långt ner och visste inte vart ytan låg. jag simmade frenetiskt och började ta in vatten och som man har hört och läst är att när man drunknar och väl tar in vatten ska man liksom "andas" vatten och må bra en stund och känna sig ganska "utopisk" att man svävar, vilket jag gjorde. Men helt plötsligt kände jag hur det började stickas i hela kroppen såsom det gör när en fot har somnat fast värre, jag vaknar av ett hostattack och är grymt andfådd och det sticks i hela kroppen då också men inte lika mycket som det gjorde i drömmen. Nu min fråga, kan det ha varit som en nära dödupplevelse för mig? Att jag har reagerat på min dröm som det vore på riktigt fastän jag sov? Lite läskigt iallafall.
Thats so 97 Le Life Quiet ---Input Moustache Here---
Sheisty! Jag var med om något liknande. Jag drömde att jag försökte rädda min grabb från att drunkna men hur mycket jag än simmade så sjönk vi som sten. Kände mej så jävla maktlös! När det svartnade av syrebrist i drömmen så vaknade jag helt svettig och andfådd... /Ego
Im the motherflippin...
när man sover e man död till hälften... va drömmen betyder kan jag få mamma att förklara så skriver jag d sen. hon e inte hemma just nu. :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Egorius Jobbigt att drömma om sina barn sådär, kan inte ha varit en rolig dröm alls, jag fick ju en ganksa skön känsla i min dröm ett kort tag, En annan hemsk dröm jag har haft är att jag var i en leksaksaffär med min systerson. Han är alltid lugn och skriker inte ifall han inte får nåt, en liten ängel i alla avseenden enligt mig men i drömmen skrek han som fan för att han inte fick nåt och jag höll om hans huvud och sa sluta skrika, för folk tycker ju inte om när någon har ett skrikit barn liksom. Jag skakade lite på huvudet och helt plötsligt var han helt tyst samt att han kollade skitskumt på mig och jag kände hur allt blev mjukt, jag hade alltså tryckt sönder hans skalle:/ jennie-is-back Ah gör det fölr det kändes ovanligt najs en stund faktiskt, som om jag ville ha den känslan kvar för ja slutade simma när jag väl tog in vatten men när det började stickas i kroppen sprattlade jag som en blådåre för jag vart så rädd. tilläggas bör också att jag är förkyld så hostattacken jag fick nr jag vaknade kan bero på det också men ja det stack i kroppen när jag väl vaknade också:
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
okaj. lovar att fråga... har en dröm som jämt kommer tbx... jag "svävar" i drömmen på ett skumt sätt. kom på att jag ska fråga om d oxå.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jag har dött i sömnen många gånger. det är inte farligt men man mår ju inte jättebra när man vaknar sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan kolla d me om du vill? att tappa tänder o d inte blöder i sömnen e inte bra...
Baboso Aj, där lär du vaknat med skuldkänslor gissar jag? jennie-is-back Jag har en till du gärna får tyda. Jag och min grabb (igen, jag vet) går längs en motorväg och helt plötsligt kommer det en lastbil överlastad med massa jävla bildäck. Lastbilen välter av någon anledning och alla däck faller över mej och min son och krossar oss. ... Drömmen börjar om, jag går längs motorvägen och lastbilen kommer och jag vet vad som kommer hända, men ändå kommer jag inte undan. Igen den där känslan av maktlöshet att jag inte kan rädda min son. ... Drömmen börjar om igen... och sådär höll det på 4-5 gånger innan jag vaknade. /Ego
Im the motherflippin...
okaj. ska fråga d me. :)
jennie-is-back jag har en annan dröm där jag ska stoppa rånare eller nåt och får två skitskumma sår på handlederna, en stjärnfomrad och den andra rak över handleden. Båd är liksom stora och man ser skelettet och vitt kött runtomkring, nästan som det vore en massa fett och det blöder ingenting men sen när jag visar min mamma mina konstiga sår forsar det blod, alltså bokstavligt talat som en kran som blivit fullt uppskruvad, och min mamma börjar grina då vaknar jag. lite äcklig dröm det också:( Vid närmare eftertanke när jag väl drömmer är det alltid nåt otäckt
Baboso Det kan vara så att du minns de eftersom de gör ett starkare intryck. Eller så har du fett med otur. /Ego
Im the motherflippin...
baboso mamma säger att blod betyder att drömmen inte betyder nåt. ska fråga henne om d oxå... hon kanske inte kan tyda alla, men jag ska be henne att fösöka... Vid närmare eftertanke när jag väl drömmer är det alltid nåt otäckt samma här... senast (förra veckan) va d att jag tappade min huggtand (har d), d blödde inget... o nu i måndags eller söndags fick vi reda på att farfar kämpar me sina sista dagar... denna drömmen upprepades o jag sa inget först. när jag berättade för mamma förra veckan slutade jag drömma samma dröm... att tappa tänderna betyder att nån i någons omgivning kommer att råka illa ut/dö, om d gör ont handlar d oftast om föräldrarna, om d blöder betyder d inget...
Jag har drömt att jag sköt min mammas pojkvän till döds. Det var vidrigt. Var tvungen att kolla att han levde när jag vaknade.
Personligen tror jag inte drömmar betyder att något SKA hända. Snarare att hjärnan bearbetar sånt som HAR hänt. Jag tror det är hjärnan som shufflar lite i hjärnsynapserna och stuff man tänkt, sett eller varit med om slumpas ihop till något. Ibland blir det otäckt, ibland blir det sex, ibland blir det så meningslöst att det inte minns det. Men om man t.ex. tänkte mycket otrevliga tankar eller varit med om något otrevligt så löper man nog större risk att drömma om det. /Ego
Im the motherflippin...
^^ kan vara så, o d kan vara "andligt" d e upp till va man tror typ. :)
Baboso jag drömde att jag låg på botten av en sjö en gång, vaknade med ett ryck, och insåg att jag hållit andan i sömnen, var helt rödblå och andfådd
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Sånt där är läskigt. Nu vågar inte jag sova längre :(
No cake for the impurity!
jennie-is-back Jag tror inte riktigt på andlighet men fråga iallafall, skulle vara coolt ifall något går i uppfyllelse eller nåt. Misery_chick tror jag också höll andan ett ag men vet inte ifall jag blev blå, gick aldrig till spegeln men fy vad jobbigt det var när man vaknade:/
mamma om Babosos dröm : "om vattnet va klart i drömmen betyder d att något positivt kommer att hända. bekymmer o sånt 'sköljs' liksom bort. om vattnet va svart, smutsigt eller mörkt betyder d att du inom kort kommer att få bekymmer..." andra drömmen e för att tala om för daj att du kommer att må dåligt pga nåt, men d blödde så blod gör att drömmar inte betyder nåt... junkgirl mamma sa att "om man ser saj själv dö/död i en dröm betyder d att man kommer att leva ett långt liv..." Ego: "att drömma om att ha en som e inte bra... d sägs att du kommer att få stora bekymmer, men någon kommer att hjälpa daj i slutet av dina bekymmer... o om du såg daj själv dö... betyder d att du klarar daj fint ur detta o att du kommer att leva ett långt liv..." d e upp till var o en att tro, men som Baboso skrev: skulle vara coolt ifall något går i uppfyllelse eller nåt...
jag drömde att jag var med i en stor demonstration om något, vid ett stort vattenfall. så kom några poliser och puttade ut oss för vattenfallet, så jag faller i vattnet och det första jag ser är först klart blått vatten, sedan just efter det så blir det klara blå vattnet himmel, och istället för vattenbotten så står jag på en äng med en massa döda släktingar, sen softar jag runt i Himlen tills jag vaknar.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Vattnet var både mörkt och klart:/
baboso :/
Fan hela det här året går visst åt skogen:(
nej. va inte negativ.
jennie-is-back kan du översätta min med? (=
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
mackan kanske. va drömde du?
jag drömde att jag var med i en stor demonstration om något, vid ett stort vattenfall. så kom några poliser och puttade ut oss för vattenfallet, så jag faller i vattnet och det första jag ser är först klart blått vatten, sedan just efter det så blir det klara blå vattnet himmel, och istället för vattenbotten så står jag på en äng med en massa döda släktingar, sen softar jag runt i Himlen tills jag vaknar. det där.
mackan polisen o att d e blått vatten e skitbra i drömmar... o att du har träffat döda släktingar betyder d att nåt fint väntar på daj... men en fråga... fick du/gav du nåt till nån av dom döda släktingarna? JuicyLucy F19 d betyder ofta att man ska förlora nån man håller kär ja...
jennie-is-back jag kommer inte ihåg, det var nån månad sen jag drömde den, men den gav ett starkt intryck så jag tänker på den mer eller mindre varje dag. men det är inte omöjligt. hurså? en annan som återkommer exakt samma datum varje år så länge jag kan minnas är denna: jag ska till farmor och farfar i vår nyköpta bil, med autopilot. så ska jag fara själv, och så sätter jag mig av nån anledning i baksätet. tror det var för att jag var sju första gången jag drömde den och bara satt därbak då, och drömmen har aldrig ändrat en detalj ens. iallafall far jag iväg och den timmeslånga resan går jättebra, till jag kommer till en skogsväg med en klippväg som sticker upp vid sidan av vägen på ena sidan. bilen börjar vika från vägen och jag känner en otrolig rädsla. BAM så far bilen in i väggen och lågorna slickar min hud, sedan hör och känner jag en explision, men vid detta laget ser jag inget. sedan känner jag hur jag flyger i luften sedan faller, och hur jag landar i vad jag TROR är ett träd. sedan vaknar jag. vad? :(
jennie-is-back kan du fråga din mamma va det betyder när man kör bil, åker karusell och vattenrutchekanor? (jaa jag kan inte stava till <--) för jag gör nått av det där nästan varje natt. asskoj ere också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
BroderTuck P16 Lite roligt att du drog upp det. För jag drömde just om freddy för ett tag sedan. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Kunde inte somna om den natten.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Mackan om man gav dom nåt betyder d inget bra, men om man fick nåt av dom betyder d att nåt bra ska hända. Helena mamma sa att om man kör bil har d nåt me din framtid att göra...
och exposionen, och smärtan, och blindheten, och fallet då?
otäckt :O
jennie-is-back okeej sa mig ingenting men tack för att du frågade :)
kanke betyde d att din framtid kommer att vara en lycklig sådan?
får väll hoppas de
hehe hoppas jag me. :p
jennie-is-back svara på det senaste jag skrev :P
Mackan sen. mamma e hos syrran. :p Imathug jadå. när hon e hemma. :)
jennie-is-back ok, se till att få henne svara på den sen då ;)
hahahaa :D
jadå :)
haha skulle hennes spöke fortsätta vara där eller? :P
_mackan_ det är bra att färdas i drömmar vilket du gjorde med bilen fast eftrsom du drömde den för länge se (sju år var du?) så spelar de nog ingeh roll nu.. jag tyder efter kudisk drömtydning
Femme fatale
Amar F16 hmm, tja, jag har drömt samma sak samma datum varje år. och inga detaljer ändras ur den alls.
va? okej..ja vet inte va elden står för..men att åka är bra i drömmar..att färdas... ode bra att färdas mot ljus.. att hamna i mörker är inte bra
Femme fatale
tja, jag brann ju, sedan blev jag blind (allt blev svart) och sen bestod resten av drömmen av en flygande, sedan fallande känsla. sen en smärta av att landa i vad som kändes som ett träd sen vaknar jag.
_mackan_ vettefan va de ska betyda
Femme fatale
inte jag heller, men den skrämmer mig..
_mackan_ jag fröstår det =( kommer den tom SAMMA DATUM??
Femme fatale