I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejen ska vara oskuld?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-17 23:25
Armar du är för sööt
men nu kan jag inte slösa bort mitt liv framför datan, nej nu blir det a clockworkorange
godnatt
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2004-07-17 23:26
madmadde F18

det behöver det inte ha
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-07-17 23:26
haha nee ja menar att hallinax sa att man ska träna sin trängre..ja sa ja skulle må bra av motsatt träning...
Femme fatale

2004-07-17 23:29
misery: näe, jag vet själv inte alls hur vanligt det är, har bara hört att det hänt vissa..
så det är abra att prova och hoppas påd et bästa :P

2004-07-18 00:06
eYe

varför är det det?

2004-07-18 00:11
eYe

ja jag förstår att du tycker det, det jag undrade var varför

2004-07-18 00:22
ÄGA?

2004-07-18 21:10
men såklart att man mår bättre om man e den första tycker jag.

iaf om man har känslor för tjejen, då kanske man inte vill att massa annat folk har varit där o grisat. bukkakes and shits :P
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2004-07-18 21:10
shunare P21

varför mår man bättre av att ingen rört henne/honom innan?
vad är annorlunda?

2004-07-18 22:04
Misery_chick

man känner sej väl speciell? om det inte är någon man hämtar från bergen som aldrig sett en kille.

men om hon har haft flera chanser innan, och släpper till med mej. Då mår jag fan bra.

sen e det ju inget snack att det är skönare med en slampa (nu får du ursäkta mitt ordval men du förstår precis vad jag menar)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2004-07-18 22:08
misery_ vad e felet o tycka de känns bäst emd oskuld om man känenr något för personen?

så känner ja fastän ja itne ttcyker de hadlar om hygien elelr hur "tajt" man är som nån dummade sej o sa

man känner ju att man delar något nytt..o på så sätt speciellt...man menar inte att de inte är speciellt för dm so mförlorat oskulden de klar tde kan va det...men känslan att man delar något nytt tillsammasn..de något väldigt speciellt.. plus att ja inte skulle ha nån vidare lust o tänka på att han vart med andra hur naturligt det än e..o hur barnsligt ja eän resonerar..
Femme fatale

2004-07-18 22:09
shunare- hur bra man är isängen behöver itne ha o göra emd hur många man varit med..tror du inte de finns "sköna o galna" personer so mite vart med som många? ahha ännu en myt de där
Femme fatale

2004-07-18 22:23
Amar

Men gillar jag tjejer som kan gå (långt) över gränser och inte bara missionären typ. därav mitt felaktiga ordval slampa, fanns inget bättre ord tyckte jag :P

2004-07-18 22:25
shunare- e man slampa för att man kan mer än missionären?
Femme fatale

2004-07-18 22:26
shunare- an kan va grym isängen ändå..behöver inte ha legat runt..de där e bara skitsnack
Femme fatale

2004-07-18 22:58
Fy fan jag skulle spy på grabben om han sa att han ville "ta min oskuld".

De där me oskuld är fan som allting annat man gör för första gången i livet, man behöver väl fan inte vänta i hundra år för att nånting ska bli speciellt ? Och när de gäller sex tycker jag verkligen inte man ska vänta och bygga upp värsta drömmen att de ska va "sååå perfekt". Okej, vissa kanske får sin dröm men de e fan inte många. Ursch för präktighet !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-19 01:44
shunare P21: tack för den bästa förklaringen; men om hon har haft flera chanser innan, och släpper till med mej. Då mår jag fan bra.
Det är exakt det som det handlar om i den här situationen!

Kcajsa F16: Det är så jag känner att jag skulle ha reagerat om jag var min kusin. Det känns mer som att killen tänker egoistiskt än att han bryr sig. No offense mot shunare, men läs det han har skrivit. Vem är det som mår bra? När man verkligen älskar någon mår brukar man då inte må bra bara av att den man älskar mår bra?

Jag vet inte riktigt. Jag respekterar att man tycker att oskulden är speciell och allt vad man tycker. Jag respekterar att man mer gillar tanken att vara med en oskuld än en som haft sex med ett antal personer.

Det är inte alls så att jag tycker att det shunare säger är något man ska spy galla på. Men jag blir riktigt äcklad när killar som själva levt ett liv som s.k. players tycker att oskuld är bäst och speciellt och att man mår bra av det.

Jag personligen var oskuld när jag hade sex med en oskuld, nu är jag inte oskuld längre och jag kan aldrig tänka mig ta någons oskuld igen. Jag har en konstig föreställning av att liksom kärlek ska vara ömsesidigt ska båda vara oskuld.

2004-07-19 02:00
shunare P21

jag tycker att första gången man har sex med någon man verkligen gillar är speciell oavsett hur många personen haft innan, jag tycker det är oväsentligt.

Amar F16

jag säger inte att det är fel, utan att jag inte förstår det.

2004-07-20 05:59
"Pure" - just det.

Vad skulle vara bättre än en tjej som är tvärfokuserad på er ?: inte är distraherad av annat. Och varför sikta på eller nöja sej för något annat? Det låter skitsvagt.

Sen varför "svennar" som suktar efter "porrbrudar" suktar efter "oskulder/rena tjejer" vete fan.... förutom deras destruktivitet.
PEACE.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-20 06:04
skitsvagt.

..felformulerat.."Svagast". < br>

2004-07-20 13:15
POSTAL

"Vad skulle vara bättre än en tjej som är tvärfokuserad på er ?: "

och det gör bara oskulder?

"Sen varför "svennar" som suktar efter "porrbrudar" suktar efter "oskulder/rena tjejer" vete fan.... ´"

så du vet inte varför när det gäller svenska killar som suktar efter porrbrudar?, men annars vet du, eller vadå?

förutom deras destruktivitet.

vilka är destruktiva?
svenska killar?

2004-07-20 13:56
och det gör bara oskulder?

Inget står skrivet egentligen i sten, men det går hand i hand.

Sen menade jag inte svenskar, jag kallar 'massan' för Svensson: medelsvensson.

2004-07-20 14:13
POSTAL

"Inget står skrivet egentligen i sten, men det går hand i hand."

förklara hur det går hand i hand, jag ser inte varför det skulle vara så.

och f.ö. så skrev du inte för svensson utan "svennar"

2004-07-20 14:13
ordet "för" ska inte vara där

2004-07-20 14:31
Snackar man individer finns det ju alltid undantag, därför är inget skrivet i sten.

Svensson, svennar.. samma innebörd när jag säger det.

2004-07-20 16:31
POSTAL

men om du generaliserar då?
varför skulle oskulder vara mer fokuserade?

2004-07-21 17:18
mmmm oskulder :D

älskar att vara först helt enkelt

2004-07-21 17:26
kreeate P20

men varför?

vad gör det annorlunda?

2004-07-26 19:00
misery_chick. acceptera att det är något folk gillar :D

2004-07-26 21:21
och återigen ser jag inte ett enda vettigt inlägg från gatudiktare. bara massa fördomsfull skit mot att kvinnor är sämre varelser om de haft ett förflutet.

2004-07-26 21:22
doFFa

fin kvinnosyn du verkar ha. hoppas du var ironisk i det där med att "träna upp"...

2004-07-26 21:50
doFFa

annars gråter de bara och får beslutsångest och tycker de är dålig.

fin syn som sagt...

2004-07-26 22:03
doFFa

så bara för att ditt ex gjorde så så betyder det att det är så tjejer reagerar? jag baserar mitt på mig själv och hur jag reagerar. och mina tjejpolare. men visst, en del kanske reagerar som ditt ex, men alla gör inte det. det kanske t.o.m är många som reagerar som ditt ex, men fortfarande... inte alla.

håller f.ö. med om att det är bättre med långvarig erfarenhet iom att man (förhoppningsvis) vet vad man gillar och kan lyssna och läsa av vad som gillas av partnern.

(vulgära ord? vardå?)

2004-07-26 22:10
doFFa

nej, nej, här tas inget personligt. jag tyckte bara att du uttryckte dig jävligt klantigt.
och ja, det har du rätt i.

hoppas det.

2004-07-26 23:34
kreeate P20

det accepterar jag, det jag undrar är varför.

2004-07-27 14:16
Varför har jag fått för mig att det är lite tvärtom? Att man ska ha gjort det annars är man lite små-töntig?