I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa, bara en massa text...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-25 23:53

Whoa, bara en massa text...

Fan vad flummigt det ar egentligen med vad man gor framfor whoa assa...

Man laser en massa text, och klickar sig runt, matar hjarnan med en massa info...

Det ar inga riktiga manniskor man ser, bara en massa text, men anda kan man sitta hur lange som helst och klicka sig runt...

Ja, det kanske ar det som ar det fina med whoa? Hjarnans lekplats?

Vad sager ni?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-25 23:55
man lär sig ju nått nytt varje dag :)
Vi är instruerade och disciplinerade att tvivla på vårt mänskliga hjärta.

2004-07-26 00:11
Tänk ALLT som skrivits här. Som står skrivet här. Som kommer skrivas här. Vad betyder det om 10 år? Inte ett skit, men ändå har ju allt någon betydelse för ögonblicket.
Don't you feel more like you do now than you did when you came in?

2004-07-26 00:12
Counter-clockwise:

Hehe, det hela borjade med att jag blev uttrakad, vad skulle man gora liksom? Whoa, sa klickade jag runt och insag vad det var, bara en massa text! Det blev sa trist pa nat satt, haha...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-26 02:23
en annan fin sak med whoa är alla goda skratt man får sig :D

2004-07-26 02:40
Hahaha! Konstigt folk är kul! Och mer intressant :P
Hangaround

2004-07-26 05:11
CC
mirc-fönstret uppe och bara iakttagit folks meninglösa konversationer

det känner jag igen, i bästa fall har man underhållning en kvart eller så=)

2004-07-26 05:39
Internet-generationen :S
Hangaround

2004-07-26 05:49
hehe, you gotta love it!=)

2004-07-26 10:45
Denise
Det kan visste ha betydelse om tio ar. Allt du gor paverkar ju framtiden. Om du laser natt om coca cola har och far for dig att glida till kiosken och kopa en. kanske du traffer en betydelsefull person dar eller blir vittne till nagot hemskt... osv osv.
Pack! Pack! Pack!

2004-07-26 21:50
Gofi P20:

Hehe, du trot med lite pa odet va? Allting har en mening, jag kanner igen sattet att tanka pa...

Och visst fan har all text pa whoa fatt mig att gora saker jag inte skulle gjort annars...

Counter-clockwise:

Ja, haha, det dar har jag med tankt pa, alla spoken som laser tradarna men aldrig skriver nagot...

Jag har iofs blivit lite mer en san person, jag orkar inte alltid engagera mig...

2004-07-27 03:11
håller med helenay totalt.

2004-07-27 13:11
Man skulle kunna tänka sig att ens medvetande enbart är en informationsvåg. Och att behandling av text på whoa är lika gott som vilken annan informationsbearbetning man kan sysselsätta sig med :)
I'm back!