I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-07-29 22:51

Vad gör man?

Okej, vet att det kanske är fel forum men vill ha seriösa svar och vet att man inte får det i blandat-forumet så jag skriver här.

Igår kväll, var ute på en bar. Satt ensam och chillade då en skönhet sätter sig bredvid mig och börjar snacka. Vi sitter och talar några timmar, hon verkar riktigt jävligt trevlig.

Nu sitter jag här och saknar henne otroligt mycket, har ingen aning om hur jag skall få tag på henne eller någonting. Tror säkert att det är bäst att glömma, men det är förjävligt. Det var något så speciellt med henne, annors skulle jag knappast känna så här efter att jag har talat med henne i några timmar av mitt liv.

Vad tror ni? Någon som har upplevt samma sak?

Peace

Still in the bridge

2004-07-29 22:57
1. varför bad du inte om nr/gav nr?
2. gå o sätt dig på baren igen varenda jävla dag tills hon kommer dit. risken finns iofs att hon dyker upp efter 10 dagar och har sett dig sitta där de föregående 9 vilket gör dig till en klockren stammisalkis ;)

människor man vill träffa igen brukar man på något mysko sätt lyckas träffa igen. så är det iaf för mig.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-07-29 23:01
Ja det där är nog bara att glömma. Har varit med om liknande händelsen och man ångrar sig som fan ett bra tag men det går över.
shimmy shimmy yo

2004-07-29 23:16
japp d hände mig en gång..eller nästan iaf..
va på ett uteställe å så träffa jag en kille som jag satt å
snacka med i flera timmar..som kändes jävligt speciell.
men vi bytte inga nummer..dum som man är..
sänn efter typ tre dagar så ringde han mig!! å sänn blev
d dejt å giftermål..eh..inte riktigt men typ så :D
fast i mitt fall var d lite enklare..för det visade sig att han kände nån som hade gått i samma skola som mig som hade nån gammal skolkatalog med mitt nummer i.. men d va ball ändå :)

men ja.. du får gå till det där stället flera gånger såklart..
å hoppas på att hon kommer dit.. eller så får du sätta ut en
efterlysning i tidningen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-29 23:46
Skulle jag vara ett säkert kort att gå dit oftare, men grejen är den att jag fick reda på att hon ytterst sällan går dit. Samma sak gäller mig, är aldrig där. Fan, det är ju helt självklart att det är menat att vi skall vara tillsammans. :) Då får man bara hoppas på det bästa.
Still in the bridge