Hjälp!.. med förhållande
Det tog just slut med min flickvän för 1 vecka sedan, efter 1 år och 6 månader.. Jag älskade/älskar henne som fan. Det kändes som jag hadde träffat mitt livs kärlek och vi hadde snackat om att förlova oss. Jag tycker vi passade as bra ihop, och vi gjorde allting ihop.. men för lite mer än 1 vecka sedan var hon i finland och jag saknade henne som fan.. men när hon komm hem berättade hon att hon hadde vart otrogen (vi berättar alltid allt för varandra.) Och jag blev förstås sur som fan, eftersom hon redan hadde vart otrogen förut. första gången hon var otrogen vet jag att det inte var något seriöst och förstod att hon ångrade det som fan, så det förlät jag. Jag trodde då att hon alldrig skulle vara otrogen igen, för det sägs ju att man lär sig av sida misstag. Jag sa då att jag ville ta en paos så fick vi se vad som hände.. För jag ville inte bara förlåta det.. Sen åkte jag till halmsta för att kolla på halmsta - bajen och när jag kom hem berättade hon att hon hadde träffat en ny... .. Jag blev as knäckt eftersom jag älskede henne som fan,så jag började supa som fan och röka på. nu har jag varit full i 1 vecka i streck och när jag inte är full eller hög är jag deppad som fan... så vad FAN ska jag göra?? .kan man förlåta det eller? och ska jag försöka få henne tillbaka eller borde jag skita i de? .isåfall hur? .Hur ska jag gå till väga med mitt spritmissbruk? jag var full på jobbet i dag.. och det är kanske inte så jävla bra..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
men...om hon träffade någon ny när ni hade en paus så var hon ju inte otrogen?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
nej jag skrev att jag ville ha en paos för att hon hadde varit otrogen
sveningmar aha, ok. men, har hon förklarat varför hon gkorde så?
njaee "det bara hände"... vilket jag inte direkt ser som en förklaring..
sveningmar "det bara hände" är bara BS, kräv en riktig förklaring
fan va elakt av henne.... du borde sluta supa och röka... sen börjar du ta tag i ditt liv och göra saker som du alltid velat göra men som du inte gjort... sen efter ett tag så känns de bättre.. sen kan du ju alltid gå ut och ragga!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Misery_chick jo jag fattade det!
HA HA, så kan de gå.
- malmØ, för helvete..
Man ska aldrig ta tillbaka någon som vart otrogen. Det är där åroblemet ligger. Gör man det så visar man omedvetet att det är " oki". Din partner har redan passerat en slags gräns och kommer med all sannolikhet att vara det igen.
Oj, att byta miljö är otroligt tungt. Även om de kanske är himla bra. Det är svårt att bara bryta upp allt och dra. När det inte är helt bra vill man på nåt sätt rätta till det. Det är nog inte det bästa alla gånger. Men som sagt, prova på nåt nytt och lägg ner giftet.
mix89 P0 : ska försöka me de.. idiZla P1: sanna ord mannen..
Skit i henne va fan. faan! klarar man inte av att vara trogen ska man fan inte ha ett jävla förhållande!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helenay F18: jo men det är inte så lätt att skita i någon man älskar så mycket..
sveningmar jag vet.. ojojoj jag vet. du mår piss nu och kommer göra det ett jävla tag säkert.. å vem fick dig att må så? man kan inte skita i nån helt som man älskar men du lär leta en schysstare tjej sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sveningmar Kan kan förstå att det känns förjävligt. (been there) Men det finns inget annat alternativ än att glömma henne lägga henne bakom dig. Om hon var otrogen så många gånger och att hon har hittat en ny då är det inte ens värt att prova få tibax henne.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
mitte P20: word! Tjejer är så äckliga slampor så man bara blir arg.
mitte P20 Ligger nåt i det du säger...sorgligt men sant!
spelar ingen roll om du älskar henne hur mkt som helst . hon är helt enkelt inte värd dig, man ska inta tåla vad som helst... sen hur som helst... ta tag i ditt liv och gör saker som du alltid velat göra istället. varför slösa bort ditt liv på någon som ändå inte ger dig något tillbaka?sen kommer du ändå uppleva en miljon saker till som kommer vara svåra i ditt liv men samtidigt så kommer du inte gå därifrån tomhänt..du kommer lära dig något utav det.. hoppas det ordnar sig ..
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"
mitte P20 när du säger "tjejer är såhär" menar du ALLA tjejer då?
jumpcut P21 tack för den kväljningen ^_^
jumpcut P21 haha, sadist-jumpcut ? ^_^
jumpcut P21 haha jo det har jag fuderat på =P
sveningmar oj oj oj vad jag känner igen mej. av egen erfarenhet så tycker jag du borde strypa henne. vad du än gör toffla inte... spotta på henne och be henne dra åt helvete (hon ska va glad att du inte misshandlar henne). Hur mycket du än älskar henne så stäng av dina toffelkänslor. Så som hon behandlade dej förtjänar du inte, inte om du älskar henne. Att hon sen kan göra något sådant mot en människa som älskar henne och som hon har älskat, visar bara att hon inte är värd ett skit. jag blir så sur när jag hör sånt här... tro mej många nätter dygnrak och bäng har behövts för att läka mina sår, men jag har nu insett att om en tjej någonsin gör något sådant mot mej igen så kommer jag döda henne. punkt slut. jag önskar dej lycka till mannen, med hela mitt hjärta. Jag vet hur det känns att gå igenom sånt här, inte kul. peace bro
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
mitte det beror helt och hållet på. kommer du hem en vacker dag från ditt arbete och se henne bli rövknullad av ett långhårigt as medan era vackra barn ligger o sover finns nog chansen att man tar hennes liv. ingenting kan uteslutas.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
hmm det finns fler psykopater här i knutarna än man tror ibland. Lustigt
//My Dewolistic Mind- Only one of a kind
Toastare
2004-08-06 10:32
Den bruden är inte mycket att ha. Skaffa en tjej som är trogen för det första. Otrogna tjejer borde låsas in i någon källare.
shunare P21: TACK!! jo det borde du fan göra.. mitte P20: inte i vissa fall!! twizz P33: fins det?
shunare: jävligt bra inlägg! lyssna på shunare. TOFFLA INTE! hon är inte värd ett skit.
strength
edu jo det har hänt mej. det som hände svenningmar alltså, inte det med det långhåriga aset. capone tack. skulle vi män sluta toffla skulle kvinnor inom några år bli våra ägodelar, och inte bete sej som dem gör nu.
shunare P21 inte det med det långhåriga aset. HAHA!! Vi borde införskaffa stening som de har i iran och irak
Drop her like a hot potato! Även om du uppenbarligen älskar henne så är det dock läge att inse så fort som möjligt att det inte kommer att funka och att det är över. Om hon kommer krypande tillbaka så ge henne en god old in and out and thats it. Men var inte en wanker. Visst visa att du är sårad för det är du. Det är inget fel i det. Säg rakt till henne att hon är kallblodig bitch som har svikit dig, sårat dig, och förstört allt mellan er! Jag lovar dig hon kommer ta åt sig mer sånt och ha skuldkänslor som fan (om hon nu inte är the devil så lär hon ha skuldkänslor). Men va inte en wanker. Vad som än händer så ska du veta att det är more fish in the sea och att såret kommer att läka och det kommer gå över. Sånt här är så fucking pissigt för det förstör en helt och hållet och gör att man inte litar sedan nästa gång man träffar nån som kanske är supernice. A bitch is a bitch. Samtidigt så får ni ta och chilla och inte egga upp er här nu över nån jävla steningar osv. De flesta brudar är ändå nice och det är fan lika många killar som är otrogna också. Sedan, hur svårt det än är, måste man inse att det förmodligen har varit nånting som inte fungerat i förhållandet. Nånting som har med båda att göra. Otrohet kommer utifrån att det är nåt i er realtion som inte fungerar. Fundera på vad det kan vara så att det inte behöver hända igen. Det är skitsvårt när det blir slut och ännu värre om det är i samband med otrohet men som sagt det går över. Du kommer hitta en ny grym guss som du blir in love with och som kommer ge dig allt det grymmaste! Ryck upp dig, gå vidare med livet och lycka till!
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am God-damn
Maliik = Dr. Phil
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am God-damn
shunare, mitte mfl. Bara för att man är jävligt bitter och har gått igenom flera dåliga förhållanden behöver man väl inte bli kvinnohatare, eller? "skulle vi män sluta toffla skulle kvinnor inom några år bli våra ägodelar, och inte bete sej som dem gör nu." Ja för det måste ju vara drömscenariot??? Fortsätter ni på den där vägen kommer ni att få leva era liv utan kärlek.
mitte Om du tror att någon människa vill ha våld, hat och lögner från sin partner är du knäppare än jag trodde.
mitte om lögner: "Gäller att satsa rätt, ha rätt kort, bluffa rätt och sen syna när det är dags." mitte om shunares inlägg om att döda sin flickvän: "Du har en poäng. Slampor." mitte om tjejer: "Tjejer är så äckliga slampor så man bara blir arg." och sen skriver du: "Jag hatar inte kvinnor. Jag säger bara att man ska behandla tjejer som de tydligen vill bli behandlade" Jag hoppas verkligen att du inte menar det du skriver. Tänk efter lite extra innan du trycker på "skicka"knappen nästa gång!
det sista skulle inte vara kursivt förstås
Ja det lät i vart fall lite vettigare. Men med inställningen att de flesta tjejer är äckliga slampor tror jag ändå att det kommer att bli väldigt svårt för dig att ha ett bra förhållande med en tjej. Det enda man kan göra är väl att behandla sin partner som man själv vill bli behandlad. Visar man kärlek och respekt är chanserna betydligt större att man får kärlek och respekt tillbaka.
Du kanske letar tjejer på fel ställen. Flera av mina tjejkompisar är jävligt bittra efter att ha gått igenom rader av skitstövelkillar, men det är då typ ragg från krogen och så. Av någon anledning verkar det vara väldigt skitstöveltätt när man går ut.
usch, alla säger lämna henne skit i henne men jag evt att det inte är så jävla svårt att lämna nån man älskar så jävla mkt, jag vet inte jag ahde krävt en förklaring och sen försökt få tillbax henne, eller jag vet inte vad jag ahde gjort, kanske tagit livet av mig kanske, eller nåt. jag vill inte ens t'änkla tanken på att min tjej skulle va otrogen.
<¤¤()¤¤>
men hon kanske abra gjort de för att få hans "uppmärksamhet" typ, många gör så, många e otrogna för o "hämnas" också! hon kanske gillar han egentligen! hon kanske bara e olycklig!
<¤¤()¤¤>
hon kanske dumpa dig för du var otrogen? o aa då kanske hon gillar dig men hatar dig samtidigt
<¤¤()¤¤>
aha, fråga du varför hon dumpa dig?
<¤¤()¤¤>
men då är det ju dig problemet ligger hos, d får väl visa henne så gott du bara kan hur mycetk du älskar henne, vafan, kom igen num och hota aldrig att slå en tjej, knuffa henne itne ens, avd hon än gör förhelvete!
<¤¤()¤¤>
men endå! fan skrik då, men rör henne inte på nåt sånt sätt vafan! visa din ilska på adnra sätt, prata inte med henne på ett tag, vägra ha sex, skrik, vis att du är besviken, gråt eller whatever men slåss iten, visa att du ångrar dig o försök reda ut det! fan...
<¤¤()¤¤>
säg att du kräver en utredning och ifakll hon undrar varför säg dem 3 magiska orden ;)
<¤¤()¤¤>
AH! vissa killar är ju exakt likadant.. man fattar ingenting. att allt ska va så jävla SVÅRT
emcee_teddy jag menar att ena sekunden är allt så jävla schysst sen nästa hör man aldrig av dom. (vissa) mitte nope, inte killar. en del killar.
men man blir aldrig arg.. utan vill bara ha dom mer. whyyyyyy?