Hur känner ni er i dag?
Jag är rädd. Rädd för kärleken. Varför låtsas hon som jag inte finns. Känslan av att man är osynlig är otäck, hemsk och gör en ledsen. Jag kan inte släppa det. Det verkade så bra när vi träffades. Nu så finns jag inte. Jag vågar inte trycka på, allt kanske bara blir värre.
jag är glad, ska på kalas och bio idag, och på söndag fyller min pojkvän år, har sett fram emot att få ge honom sin present jättelänge. nu sk ajag åka och köpa en kycklingsallad ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Om hon inte brys sig om dig. Sluta bry dig om henne. Om/när hon börja bry sig då bryr inte du dig. S luta vara ett offer och gör henne till ett offer.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Clemenz. Du har nog helt rätt. Man är rädd för att bli sårad. Jag får ta steget, går de inte så gör de inte de. Samvetet är i alla fall rent och man mår nog bättre än man bara låter de rinna ut i sanden.
jag är sjuk och hoppas jag ska må tillräckligt bra imorgon, för då bär det av till augustibuller. sen känner jag saknad efter en speciell flicka.. ooh saknad!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
idag känner jag bara ångest... min älskling skall hämta sina sista grejer ur VÅR lägenhet idag... såååå sad....
men oj broder nu ska du lyssna extremt noga...tyvärr vi är redan gamla, tjejerna ger oss inte dessa ungdomliga blickar längre utan det är mer va fan gubbjävel skaffa dig en kärring istället
störd i huvet..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
I'm aiiiiight. Som vanligt. Softa allihopa!
skriv kort, helst inte alls
Jag ringer hon, hur det än går så kommer jag chilla sönder ikväll.
Jag tror jag har förlorat lite vikt, jag är skitglad :P Internet funkar igen = niceness!
Follow the dao, right about....NOW!
jag mår rätt bra förutom att jag saknar min släkt och mina kompisar grymmt mycket!!! jag har haft en klump i halsen ända sen ja lämnade dom:(
lillasyster ser dig
Okej, varför lämnade du dom? Utbildning, pojkvän, jobb?
jag mår skit, ångestångestångest.
idiZla: Dom bor i tunisien och jag va där nyligen o hälsa på, jag åker dit varje sommar och det är alltid lika jobbit veckorna efter att jag har kommit hem..
lillasyster ser dig
Fooze: usch va jobbit! det är en av de jobbigaste känslorna man kan ha:(
lillasyster ser dig
Sånt är aldrig kul, men då har du nåt att längta efter. Tänk på det när dagarna är gråa.
trött och en blåsa på tungan
Jag är en tviiiiivelaktig figur
trött som ett svin har gått upp 6 4 veckor i rad snart för att sopagol och skit,. ska bli gött att ta semester i nåra veckor innan skolan nu, lite huvudvärk ochså märker jag när jag tänker på det,.
ska spela in en film men har ingen filmkamera då jag inte får ut en försäkring så nu känns det som tillfället drar sin väg för det är nu i helgen det måste ska av olika andledningar. bajskorv.
www.homos.se "En genväg till himmelen"
jag är på jävligt bra humör..... som vanligt
hej
Jag är trött och exhalterad på en samma gång.
I´m with stupid--->
Jag är glad, snart fredag med Göteborgskalset. Snart Promoe i GBG. Träffa vänner till helgen, lite klirr i kassan med mera. Det känns bra helt enkelt.
idiZla: a jo, men det e ett helt år kvar:( jo jag får tänka glatt på allt det roliga där istället
lillasyster ser dig
idiZla P1 Lunarstorm like Whoa
Vasastan JAO!!
skit, jobb tills fredag, sen sksa man plugga till en omtenta i en vecka.. sen e man ledig lite sen börjar skolan.. kuk
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
-Latina_Robotica- verkligen!!
lillasyster ser dig
Jag känner mig svettig
crusified and all I got was this lousy T-shirt.
jag är uttråkad. bajsfitta
I'm watchin all of ya because your game is so poor
Jag var ganska glad i dag. Men sen blev jag arg och besviken för jag fick veta en sak. Nu är jag fundersam och tänker mycket på mitt konstiga liv. Men annars är allt jättebra!! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Just nu har jag fet ångest, hatar det, kan inte koppla av och är skitstressad...
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
känner mig glad för att vi äntligen connectat känner mig orolig för jag vet inte vad hon känner för mig känner mig ensam för hon ska vara borta i en vecka känner mig vilsen för jag vill inte sabba vänskapen känner mig kär....
---------------------------- http://www.ingaklena.se
just nu känner jag mig seg.. känner att jag måste ta tag i mina mål som jag har.. känner att jag vill sola & bada & känner mig osäker på om det blir fest ikväll elr inte... ska fundera vidare hur jag ska ha det ..
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"
Jag sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. det är kanon väder och jag vill sänka en bärs, undra bara om nån vill med mig....dagens I-landsproblem;) annars e ju vädret så jävla bra, så därmed är humöret bra....
strength
känner mig sunkig, duschar inte fast jag haft träning. Gårdagens problem löste sig. Hon ville vara avvaktande, hon kände mig inte tillräckligt. Men det lär väl lösa sig.
känner mig på sätt å vis ungefär som du... bara mer komplicerat... har konstant psykosomatisk magvärk...
What would macgyver do?
i'm aight. imorrn fyller jag 20, men jag ser framemot fredag!!
skriv kort, helst inte alls
maajji det gör jag:)...
What would macgyver do?
idiZla P1 det funkar att rycka på axlarna och noncha tillbaka :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
jag är glad över en sak, arg på en annan.
jag känner mig tom.
vågar du köra på mig igen då fitta?
Idizla. Vad är det för tjej då? tyckte hon inte att ni kände varandra tillräckligt och ville inte träffa dig därför?
skit
I'm watchin all of ya because your game is so poor
Käpprätt åt helvete känner jag mig idag.. Inget jobb, inga pengar, ingenting.. Självklart gjorde man av med det lilla man hade i helgen för att man trodde stenhårt på att man skulle få skatteåterbäringen den här veckan.. Men ingen jävla skatteåterbäring har kommit.. Föräldrarna gnäller och tjatar och gnatar.. Fy fan vilken missär det är artt vara fattig.. Tvi!
trött faktiskt, har jobbat och det är varmt som attan. nu e det ganska reko iaf, kekar potatisbullar o chillar på whoa. status: trött och softar
*suckar* sådär
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
whitebuffalo nja, det var de hon sa! Men det kändes håglöst från hennes håll, jag har gett upp de där nu. Vi var nog inte menade för varann, hoppas jag i alla fall.
jag är kåt.
jag vill ha en lapdance. och festa.