I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aldrig träffas igen

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-08-10 15:08

Aldrig träffas igen

Ok nu är det så här att jag träffade för mig den perfekta tjejen på en fest.
Vi hade allt gemensamt och sånt skit.
Ingen av oss fulla men vi började strula ändå.
Sen så bara var hon tvungen att dra.
Bytte inga telefonnr eller så.
I vanliga fall så brukar man ju kunna tänka sig att vilja träffa en sådan tjej igen ju...men nu till min tanke.

Om denna tjej var så perfekt för mig så vill jag inte förstöra den tanken om att det finns en sån brud för mig genom att träffa henne.

Ät

2004-08-10 15:12
Men det är så att jag har inget behov av att träffa henne igen...
Min polare som dock propsar för att jag ska fixa hennes nr. (Hans tjejpolares polare är "Tjejen")
Ät

2004-08-10 15:17
Jo men jag känner att hon var perfekt för mig under en period på kanske 3 timmar på en fest....Jag menar det kan väl inte vara så att hon är perfekt för mig...Det där med psykolog låter inte helt fel kanske....Men sen är det ett sånt där jävligt dumt svar också...tror ni att de är några jävla supermänniskor. Att få råd att träffa en psykolog bara för att man är för feg eller lat är fan sjukt.. Jag mår ju för fan inte kasst av att inte träffa henne igen. Sluta tro på allt i Amerikanska Tv-serier Shoolen
Ät

2004-08-10 15:20
Men som jag försöker säga så är hon JUST NU den perfekta tjejen för mig....

jag vill inte uptäcka att hon inte är det. jag hyser ofta agg mot det kvinnliga könet.
Ät
Manager

2004-08-10 15:32
Shoolen: Alla psykologer är inte Frasier ;)
Redline!

2004-08-10 15:36
Läppglans

jag vill ju inte få reda på att hon inte är perfekt för mig
jag vill ju tro på att det finns nån som är perfekt för mig där ute.

(nu är det så att jag har stora problem på tjejfronten förutom henne, enligt vissa kan det tyckas vara angenäma problem då det inte rör sig om avsaknaden av tjejer utan snarare tvärtom)
Ät

2004-08-10 15:59
Helt rätt grabben! Jag hade fortsatt utan att kontakta henne och levt mitt ensamma liv med tanken om att jag en gång hade chansen att få vara med den perfekta kvinnan. Det är grymt romantiskt att vara en typ av lonesome cowboy i vår tid som aldrig slår sig till ro.

Keep pimpin cowboy!

2004-08-10 16:17
ingen är perfekt för någon, det blir vad man gör det till.
strength

2004-08-10 16:18
jag är inte säker på att jag förstår... är du kär i henne? alltså sitter du och bara tänker på hur fantastisk hon är hela tiden, eller känner du dig liksom lugn och nöjd med att ha träffat henne men det räcker med en gång?

2004-08-10 22:58
Lugn och nöjd..
Ät

2004-08-10 23:42
jag förstår inte varför du bara vill tro att det finns den perfekte för dej där ute..
om du nöjer dej med att bara tro och hoppas på det, så får du ju inte ut nånting av det..

2004-08-11 00:38
tycker det är sorgligt du inte vågar ta chansen.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!