Skolstart=Ångest
Fyfan!, ska börja 1:an nu på måndag och känner att jag börjar få panik. Skola är det man längtar minst till nu, när det e fint väder o malmöfestivalen är igång. O på toppen av allt vanligt skolhat så har jag inte orkat fixa mej en grafräknare. Antagligen är alla slut och jag får skämmas som ett svin för att jag är så jävla osmart =) Kommer va så jävla jobbigt att behöva lära känna en helt ny klass igen, har redan kommit in i 4 nya klasser i min skolgång. Fast lite kul kommer det ju bli =). Lycka till med pluggandet i höst, eller ta ett lån o softa. ;)
Walking the street of dreams
fan jag ska till högskolan o göra ett nytt försök. det e fan ångest. du har fortfarande bästa tiden framför dej.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare P21: jo många som säger det =) men fan, jag orkar verkligen inte börja ta ansvar igen. Kommer säkert fucka rejält på gym. o får gå resten av mitt liv på komvux o försöka fixa till mina betyg :D hoppas inte det.....
man behöver inte anstränga sej så mycket för att få bra betyg. plugga då och då bara. jag pluggade nästan aldrig i gymnasiet, fick ändå bra betyg. ha kul, du lever bara en gång. Ansvar tar man som vuxen lev ut din ungdom istället :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
ha kul, du lever bara en gång exakt så tänker jag också, men vafan, det ordnar sej säkert. Klarade högstadiet genom att slappa och fick ändå bra betyg. Får se hur det går i gymnasiet, godnatt !
gonatt my friend
naizo jag hade också jävla problem me grafräknare. den kom bort och sånt och min mattelärare hatade mig. men annars va första ring assoft! du kommer att märka att de är mer avslappnat än grundskolan, de är inte så jätteviktigt att va på alla lektioner, gör alla läxor och sånt. mer plugga till stora prov då och då och annars bara ha de gött. lycka till!
ska kicka 2an på torsdag , mindre kul alls.
24/7 always keepin it.
3an börjar om 20 timmar .. snart e man pansionär ..
hah, jag börjar på torsdag :) 3:e året stylish.
xo
börjar nästa vecka... Ska gå om 1an, (egen vilja)... kommer nog bli rätt ballt faktist, med tanke på att jag ska gå i samma klass med en av mina schysstaste polare, och vi har samma "humor" så det kommer bli ett spännande år :)
ärligt naizo skit inte i skolan o tänk ahh det fixar sig, jag va enormt skoltrött o pallade inte ta tag i saker o ting men nu ångrar jag mig verkligen så sköt dig o det e som folk säger 1an e lungt..gör bara dina läxor o öva på prov. så löser sig allt..kämpa även ifall man e skoltrött det lönar sig i längden
löglög
gym, e kul massa GUSSSAR breh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vem har inte det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska inte skita i skolan =) jag är inte korkad. Men jag är fortfarande väldigt o-sugen på att börja igen :(
Naizo --> Ska också början 1an .. tycker mer att det ska bli kul att få lära känna nytt folk, men lovet skulle sitta fint med en 2 veckor till.. Jag vill inte börja än :)
Eller jag börjar iofs på torsdag så än har jag ingen riktig ångest.. den kommer på tisdag/onsdag
börjar 2an nästa om en vecka nu. ska bli rätt soft ändå, träffa alla klasskamrater och sådär. är väl egentligen inte så nöjd med min klass men nu har vissa som jag inte tycker om bytt till andra skolor så det ska nog bli soft. kommer lite nytt folk också, ska bli trevligt faktiskt. lite substans till dagarna, har mest latat mig i sommar så ..
Jag börjar andra terminen på min utbildning imorrn och jag längtar. är jag den enda som faktiskt trivs med det jag gör här?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
misery_chick: vad läser du för nått?
tack_för_fisken P17 utbildar mig till skötare inom psykiatrisk vård.
misery_chick aha, det verkar ju i alla fall som någon värd sysselsättning. jag ska börja andra året på samhälls aka 9an revisited v 2.0 känns precis som grundskolan, fast mer ämnen. fan itne så kul
tack_för_fisken P17 ok. men gymnasiet är ju sjukt värt, finns inte mycket som jag ångrar så mkt som att jag hoppade av gymnasiet, man är begränsad utan gymnasieutbildning, och det suger.
misery_chick ja, det kan jag tänka mig. vad gick du för linje på gymn innan du hoppade av?
tack_för_fisken P17 idrottsledarprogram. som sam fast med mer idrott, typ, det är en utblidning till för folk som idrottar på elitnivå.
Misery_chick aha, en annan hatar skolans idrottslektioner ;P fast jag är fit ändå (: det skulle fan ändå vara kul att gå något mer speciellt än sam, det är så jävla enformigt. om jag inte visste att det är så jävla svårt att lyckas med Estetisk utbildning så skulle jag gå det tror jag. hur lång tid tar den där utbildningen som du går nu?
tack_för_fisken P17 funderade också på estetisk, men det blev inte så. det är en utblidning på tre terminer, jag börjar andra imorrn. det är verkligen en enorm skillnad på att gå i skolan och lära sig saker man är intresserad av, än vad det är att läsa massa ämnen som bara är tråkiga. jag är jätteintresserad av de ämnen jag läser, och då är det lättare att få bra betyg.
Misery_chick jo precis, första året på sam är ju ungefär som en repetition från det som man borde ha lärt sig i grundskolan men inte kan ändå pga dåliga lärare. nej jag blir fan avis, jag vill också lära mig intressanta saker. nu i tvåan har jag iofs bild och html programering som individuelt val. vad finns det för karriär möjligheter när du läst klart då? är det bra betalt och sånna saker? eller iofs, jag har hellre ett jobb som jag trivs med än ett som är bra betalt och suger. lycka till vetja!
tack_för_fisken P17 tror lönen ligger på runt 17000 innan skatt.
det är väl iofs inte så bra, eller?
tack_för_fisken P17 det duger alldeles utmärkt för mig
misery_chick va bra (: skönt att få syssla med något man tycker om och är intresserad av. hoppas utbildningen går bra! rätt of-topic vi är ;P
Ahh gymnasiet är soft. Första tiden var som en high school-film-
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...
PosterMarker P0 varför?
3:an! Lite kul att bli klar med skiten nångång
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Jag var den första eleven som batterierna tog slut för i min miniräknare. Iof har jag kodat mycket men mina lärare var chockade.
dumbass- du lever upp till ditt nick om du köpte den för full pris
det där med att d inte är jobbigt att få bra betyg på gymnasiet är ju skitsnack. beror på skola, lärare o sen hur lätt man har för att lära sig saker o ting. vissa pluggade knappt något o fick ändå vg-n o mvg-n. själv testade jag lite då o då o slita arslet av mig ibland..men fick knappt vg. så ja...ush o fy. men ja. tycker man ska köra hårt på gymnasiet..annars blir d så jobbigt sen när man ska plugga vidare....mer o välja på sen..
själv har man hoppat av skolan.. så jävla skönt! bättre å jobba å få cash : ) det e ju nu jag vill ha dom så man kan lägga ut på fet bil å grejjer.. ska egentligen börja 3an
Är man Socialdemokrat tycker man det är häftigt att betala skatt
nilsL P17 hm.. jag har bytt batterier två gånger?
xo
jag tycker inte det är så svårt att få höga betyg om man bara anstränger sig.