I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Omöjlig kärlek - olika religioner

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-08-15 12:11

Omöjlig kärlek - olika religioner

tror ni på att det kan funka i längden?
Jag slutade tro på det igår kväll,
jag menar om båda personerna är troende fast inom olika religioner , kristendomen o islam, så kan det omöjligt funka i längden. detta höll i 8 bra månader tills man insåg att det inte finns nån framtid, samt man inte längre kunde vara hos varann.
De båda familjerna hindra det hela, så man blev trött på kriga för något omöjligt.

någon därute som har klarar av detta, och nu frågar jag inte folk som är kristna, muslimer osv men inte tror på nått,
eller har familjer som shiter i vilken ras en barn har en relation med...

hit me

maybe you might be more than just a one night lady

2004-08-15 12:18
kuno tagga. om du vill snacka sånt skriv te min gb elr nått shiet..
maybe you might be more than just a one night lady<br>

2004-08-15 12:32
har en flickvännen som är kurd(muslim) men hon är inte så tronde d ända hon inte gör att äta fläsk.. och d funkar perffa, har varit tillsammans över 2,5 år..
saaaru..

2004-08-15 14:14
Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en religös person eller någon annan som jag ser ner på för den delen.
i roll like a bat out of hell

2004-08-15 14:34
Ifalas: Jag såg det roligaste på Roskilde i år. En man i 60år åldern, med en keps som det stod "US army" (eller "War veteran" minns inte) och en T-shirt med texten "I love muslim pussy". Haha, fan vad jag garvade, den gubben ville provocera!
i roll like a bat out of hell

2004-08-15 15:12
Religion är en farsot, true. MEN man kan ju tro på annat utöver religion och ha olika åsikter, kärleken ska väl välja, inte du?
kärleken ska väl bestämma, inte du? kärleken (med risk för att bli sentimental) ska segra.

Du bestämmer med vem kärleken ska frodas, kanske inte varför dock.
S.C. - Ferdinand - [email protected] -