I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Här står din framtid

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-08-18 15:32

Här står din framtid

Här är du om 50-60 år:

Ungarna bryr sig inte längre, frugan har dött, du får inte jobba längre och således har du inte längre några vänner, du har ont i alla leder och är dessutom impotent, du ser förjävligt ful och rynkig ut, inga ungdomar respekterar dig, du klär dig i brun lång kappa och har beiga loafers...

Ja, det finns inte mkt att vara glad för...

Icke att förglömma är ju även att:

Lördagkvällarna består av bingolotto med förra julens årliga sherryflaska som skickas automatiskt från ditt gamla kneg i en gripande ensamhet, röven är full av hemorrojder av vindruvors storlek och prostatan liknar mest en vattenballong, årsmedlemskort på friskis & svettis men aldrig använt, barnbarn som utnyttjar din vänskap för att sno kaffepengar ur plåtburken, brudarna i din egen ålder ser ut som en enda stor skrynklig fitta, det enda du har att se fram emot är att dö...

2004-08-18 15:34
Möjligt. Men jag tror jag kommer dö innan frugan =)
Det är inte lätt när det är svårt..

2004-08-18 15:38
Se till att du gör det för bövelen! ;)

2004-08-18 15:38
Ah. Men undersängen har du gömt en mastodontburk MDMA, det är så enkelt att beställa på nätet och levereras till din dörr. Och vem misstänker dig, pensionär. Gammal, grå. Så du spänner fast dig i rullstolen far färdtjänst ner till rejvfesten knaprar i dig ett par piller och far runt på dansgolvet som en vettvilling. Du blir ett med musiken, färgerna världen glädjen. samtidigt som du knäcker knäna på de flamsande dansande kidsen med din tvåhundrakilos elektriska rullstol som far fram som en annan domedagsmaskin till ljudet av goa-trande vol. 347. :)
I'm back!

2004-08-18 16:58
jag längtar tills jag blir pensionär, det e ju den skönaste tiden i hela livet, man får pengar av att bara softa,man kan gö precis som man vill utan att anpassa sig till nåt, hälsa på barnen och barnbarnen,åka utomlands,spela bole lr nåt me kompisarna, gå på nån rolig kurs om man känner för d, spela tv spel...

hur skönt som hällst ju
lillasyster ser dig

2004-08-18 16:58
man skulle bli proffesor på något am. universitet när man e i den åldern. frat fester, röka på och snygga brudar som ger allt för att bli godkända =)

2004-08-18 19:05
QanA P18
eller så blir man snuskigt rik och köper det man vill ha i dom vägarna
I, Rowboat

2004-08-23 00:22
Jag är mer snubben som kommer vara tonåring till jag är 37, typ som Per Hagman. Sen kommer jag dö av cancer.

2004-08-23 00:31
arghh!

D:

2004-08-23 00:32
jag ska flytta till florida och röka varje dag. spelar ju liksom ingen roll när man är gammal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2004-08-23 01:34
ok då löser du saken med att åka till Canada och slåss mot grizzlybjörnar eller dö hjältedöden genom att peka finger åt en förvirrad israelisk gränsvakt.
annars kan man alltid bli en så kallad negativ energikälla. gnäll på allt (framförallt på politikerna). tjata om att ALLT var bättre på din tid. lär dig att instinktivt se snett på alla ungdommar. kör bil så ofta du kan eftersom du skapar köer och kan hånskratta åt alla som har en tid att passa. blotta din kropp som nu påminner om ett estetiskt skämt. lura alla att du hör dåligt. lura ut färdtjänsten till suspekta platser. och framför allt som wiz nämnde; trakasera dina barnbarn.