Kärlek??!!??
Jag har en stor "fundering" på kärlek just nu... Det var så här...Snackade med en tjej, blev intresserad, hon flyttade, varav kontakten bröts lite, skickade brev dock, helt plötsligt slutade hon. Får reda på att hon fått tag i en pojkvänn, brydde mig lite, gues why!?, jaja, inget mer att göra åt saken, jag försöker inta ta andras flickvänner helt enkelt, träffar en ny flicka, hon är underbar, den vackraste personen på jorden, hon vet dock inte hur jag känner, träffar henne då och då, inte ofta beroende på att det är väldigt långt i mellan oss. Snackar med henne på msn dock, eller, det är alltid jag som får ta kontakten, plus att jag nästen måste dra svaren ur henne ibland, men när vi träffas och umgås (vi har gemensamma intressen, därför vi träffas) så verkar hon vilja umgås med mig frivilligt. Hon kommer till mig för att umgås alltså. Har funderat mycket, väldigt mycket på det här, jag vet inte om jag ska våga satsa allt på den här tjejen, (Tänk om jag blir nobbad), hon verkar ju inte ha något intresse för mig när vi inte träffas. :S Men nu har i alla fall tjej 1 (den första i den här topicen) återigen tagit kontakten med mig, när jag frågar ang hennes "pojkvänn" så säger hon ung. "vart har du fått det ifrån?" och låtsas inte om det. Hon är singel igen och nu "duger" jag tydligen igen!? Men det är bara så att jag verkligen är nere (djupt nere, vi snackar marianngraven djupt här...) i tjej nr 2. Har inga känslor alls för tjej nr1. Hur ska jag förklara det för tjej nr 1 utan att typ göra henne ledsen (jag klarar inte av tjejer som gråter...) Och ska jag satsa på tjej nr2? Vi snackar dilemman här! :/ Glömde en sak. Det är ett par år (en handful ungefär) mellan mig och tjej nr 2. Betyder det något? Jag har inte kunnat sluta tänka på henne sedan i maj ungefär och det gör ont (svartsjuka utan att ens vara ihop med henne!) när hon umgås med andra killar när hon kan umgås med mig (de ggr vi träffas alltså). Måna frågor...tar dem igen! :P 1. Ska jag satsa på tjej nr 2? (världens finaste) 2. hur ska jag berätta det för tjej nr 2? (kom ihåg, det var inte jag som slutade kontakta henne förut). 3. det är typ 70 mil imellan oss, att det betyder problem fattar jag men ka det vara värt att satsa på i alla fall? 4. Betyder åldersskillnad något? (kan säga att det är 6 år mellan oss) Ledsen för alla stavfel, skrev det här när jag har int om tid och vid ett tagentbord som är cp...
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad! http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752
tjejen e alltså 16? om du e 22. och 70 mil emellan. jo de blir inget problemfritt förhållande. å andra sidan så slipper du bli insyltad i nåt jobbigt om hon inte besvarar dina känslor. säg de till henne när ni träffas face-to-face nästa gång. om hon inte känner likadant för dig så träffa henne inte igen
kinky_jojje tjejen kan va 28 också.. jone va ärlig mot tjej nr1. även om hon blir sårad blir hon nog minst sårad om du är ärlig.
vågar du köra på mig igen då fitta?
mitte. Glöm inte att kärlek är för folk som gillar smärta!
*snaark*
Mitte: True..Hoppas jag är en bra kille då... :D Kinky: Ja det stämmer! Jag ska försöka säga det till henne när jag träffar henne på fredag. Det lär bli jäkligt svårt, jag har aldrig varit bra på sånt där...jag har skitsvårt för att visa mina känslor om jag tror jag kan bli sårad... Mellan: Helst inte, jag har inte pengar till en lott och jag tycker verkligen om den här tjejen... Why: Ska försöka. Fan..hon måste också kunna ta det bra. :P Furdur: True....men jag tycker inte om smärta... :(
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!<br> http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752
jone men är hon 16 eller 28? fan man utgår jämt från att killen e äldst...
Du skrev lite rörigt men som jag uppfattade det så är mitt tips till dej att glömma båda 2, kan ju ha dem som reserv vänner eller nåt, sen skaffar du dej en riktig tjej som bor nära dej dessutom så löser sej problemen. Alternativt så struntar du i dem och skaffar ingen ny alls för det verkar som du får ut mer olycka än glädje av båda förhållandena.
Kinky: Hon är yngre än mig ja. Tuva: Problemet ligger i att jag inte vill "ha"någon här ju! :P Utan jag vill ha nr2. Maang: nr 2 alltså. Om du tycker jag är äcklig är det din åsikt! :D Kan säga så här, jag visste inte hur gammal hon var när jag träffade henne första gången, snackade och hängde med henne, jaghade chansat på en 18-19 ungefär, så jag frågade vad hon läste på gymnasiet? Då sa hon att hon gått ut grundskolan i år... :/ Jag blev lite fundersam då, men jag hade redan fuckat upp en kärlek (för ett par år sedan) med åldersnojja så jag ville inte strula till det med den här också. Jag förstår inte att åldern ska spela så stor roll, är det inte kärleken som är viktig? (nu snackar jga inte kinky/pervers/pedofil stil alltså, ni fattar antar jag)
Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!<br> http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752
jone P22 Vill du ha nr2 så ta nr 2, men tänk efter först om du verkligen tycker det är värt det, det är bara du som kan avgöra det.
Tuva: Jag fick precis reda på att hon är upptagen numer...;( så nu vete fan vad jag ska göra...... yberalles. Tror du glömmde alla fällor, onda människor och odjur som ligger och lurar bakom varenda stenhög också..
Kärlek är för folk som gillar smärta! inte bara det! folk som gillar att lida också! Folk kommer säga "Lida är det samma som smärta"! men jag säger bara "mohahahaha! nej det är det inte"!
*snaark*
vilken olycksfågel du är. : ( tur i spel = otur i kärlek. säger som mellanslag: köp en lott. :P dont take it too hard though!
phatie: Jag fick totalt 10 trisslotter under decembermånad, gissa hur många det var vinst på???? ingen....så jag har inte tur där heller..
Hehe.. Vilken jäkla soppa. Låter som att du bör glömma bägge. Du kan absolut inte bli tillsammans med hon du inte gillar, lär ju bara bli svårare sen när du inte pallar mer och måste göra slut (så var det väl hon som sårade dig från början??) Den andra tjejen känns ju som en hopplöshet, 16bast, bor 70mil(eller vad det var) ifrån dig och har pojkvän, Så där får du nog jobba JÄÄÄÄvligt hårt om det ska bli något. Tycker lite synd om dig och håller med vissa där uppe om att Kärlek är skit som kan förvrida skallen på rejält.
Pack! Pack! Pack!
Hmm... Maang: Aight...jaja.! :) Gofi: Hmm jag vet, jag tänkte på det....innan helgen, träffade nämnligen tjej nr 2 igen nu i helgen, hon är så underbar, vacker, kunde jag skulle jag dyrka henne (funderar på omjag inte gör det redan), shit...jag är verkligen långt, långt, way down, nere i henne...Kan inte tänka klart, tänker enbart på henne....jobbigt som fasiken... Ge mig ett piller eller nått!
Någon som har några tips på hur man kommer över någon? Jag försöker verkligen....Men så märker jag att jag tänker på henne igen och då blir allt fuckat.....fan...kan verkligen inte sluta tänka på henne, hennes leende, hennes doft, hennes ögon, hur hon går....
ja man tänker på allt negativt med personen. håll dig ganska sysselsatt under en lång period. du kan ju alltid leta efter nån annan. sen funkar sprit och knark i dom där stunderna som blir lite för mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
maang nej det gör jag inte. men när man mår crap är det skönt att tänka på andra saker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, fuck kärlek... jag har gett upp... :/
Kan ju säga att det inte blir något knarkande för mig! Pysslar inte med sånt... Förösker verkligen glömma henne, men det går fan inte bra...Lovar att jag kommer bli kär i första bästa tjej nu kvittar hur hon ser ut, enbart för att få någon haha...typiskt mig...