Känner bara för att skriva av mig...
...men jag har för mycket att skriva, finns bara en person jag kan prata ut om det med.. men den personen tycks hata mig och se mig som ett jävla problem.. har försökt prata med henne enda sedan det tog slut men hon totalvägrar och kommer med dåliga undanflykter och sen träffar hon min polare istället..... fan ska jag göra... skriker snart.... Nu har jag försökt skriva av mig litegrann iallafall... Peace world....
vad du ska göra? svårt att säga när man inte vet vad problemet är förutom att du inte har någon att prata med om det
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ööh. ok,.
- malmØ, för helvete..
om det är ok så skriver ja lite här?Eftersom det är en skriva av sig tråd.. Iaf jag har lyssnat på hiphop väldigt länge, sen ja var en liten knatte..Det har börjat sega ihop sig lite efter ett tag, igår var ja på konserten i riddarholmen när org, fattaru o massa uppträdde.. Efter det kännde jag mig så jävla levande, som jag nyss hade öppnat ögonen för det, jag fick rysningar fan :) Så nice!! Tack o hej för mig!
Freddman Bra att någon fattade poängen med tråden.. kanske skulle vart lite tydligare...
ta bort denhär tråden nu.
- malmØ, för helvete..
GfR P18 Hon säger rakt ut att hon inte pallar med mig längre, ingen anledning ingenting.... Claragatan F5 Håll käften.
doFFa P20 Försöker göra något åt saken hela tiden, det andra alternativet känns inte särskilt givande. Men jag vet inte hur jag ska gå till väga för kunna klara ut allt..
GfR P18 Hon sa att hon började bli osäker, sen dess har jag inte fått prata med henne, men har fått höra att hon inte är kär i mig längre.. Fast hon lovade att det inte skulle bli såhär så totaldissar hon bara mig...
Jag vill oxå skriva av mig med en åsikt: Whoa behöver ett "klotterplank" för fullt fria och odisskutabla åsiker som inte går att skapa en tråd över för den är för meningslös. Ibland är det skönt att kunna bara skriva en truddilutt. Och sen vill jag oxå ta upp ett problem om klotterplank: nämnligen att på lunarstorm(som jag hatar men ändå använder... jag lovar) blir man ständigt kritiserad för sina fria åsikter och kommentarer. Jag tror ett klotterplank här skulle vara 100% mer trevligt för folket här på whoa är 100% trevligare. Whoa är verkligen forumens forum...
Jag har inte tagit mina piller idag.
Happ, igår kom hon hem till mig och strulade med en av mina närmaste vänner när han var asfull. Fick ett anonymt tips om i princip så fort hon gjort slut med mig stack hon till en annan kille och var med honom istället, sen har hon tydligen vart med honom ett antal ggr efter det. Nu är det bara så bra det kan bli.
FrankieBoy P18 Eftersom jag är övertygad om att det var hennes alternativ, och polarn knappt stod på benen, men endå sprang direkt till mig efteråt och berättade alltihop, så kommer jag ungefär göra som du säger. Se till att folk ser till att hon får veta vad hon är för någon. Polarn klarar sig utan att bli dödad av någon anledning...
xavante P15 du menar inte alternativ utan initiativ va?
Misery_chick Ja precis.. skrev lite fel.. Initiativ ska det stå..
Finns det något intresse att höra hela historien, någon?
FrankieBoy P18 Okej, ska försöka sammanfatta en text till ikväll isf..
Träffade en tjej för ca10månader sedan, det gick sjukt fort och det dröjde inte länge innan vi vart tillsammans. Var riktigt lycklig och allt det där, sen nu i somras helt plötsligt fick hon för sig att hon var osäker på om hon var kär längre. Bad henne tänka efter och sedan höra av sig, när jag träffade henne två-tre dagar efteråt tog det slut. Då var hon helt förstörd, riktigt förstörd var hon. Men redan samma kväll när hon ringde så var hon iskall, verkade som om jag inte funnits för henne alls. Jag var rätt knäckt och tänkte att jag nog skulle komma över det, men jag behövde prata med henne, det hade hon redan lovat att vi skulle göra också.. Men innan hon kommer dagen efter så ringer hon och säger att hon kunde väl komma om det nu var så viktigt, men det var på villkoret att jag inte nämnde det som hänt och att vi inte pratade om det. Gick och kände mig som ett nervvrak med fixade ändå det på nått vis. Efter det vart hon bara mer kall och kall och till sist ville hon inte ha med mig att göra överhuvudtaget, så fort jag ringde skakade hon av sig mig så fort hon kunde, träffade jag henne genom eller med gemesnamma vänner (enda chansen jag hade att träffa henne) så sket hon fullständig i mig och pratade inte med mig alls. Jag fick råd om att försöka skita i henne och låta henne komma till mig istället, vilket resulterade i total katastrof, hon lyckades på nått vis skita i mig ännu mer.. Började gymnasiet, hon går i E och jag i F, har ofta lektionerna i klassrummen bredvid varandra och så. Därför träffas vi i korridoren ibland, men knappt att hon säger hej alls.. "Insparksfest" på basilika, nån lokal förra veckan.. Träffar henne innan, hon cyklar iväg med en gemensam kompis direkt och jag träffar henne inte förräns där inne ett bra tag senare.. Väl därinne hänger hon efter en annan av mina allra närmaste vänner, han var asfull och visste inte vad han gjorde, och hon klängde på honom som ett as.. Väntade bara på att något skulle hända, men tur den kvällen.. Inget händer, hon blir bara skitsur på mig. Efter den kvällen får hon för sig att hon är bästa vänn med min bästa vänn som hon hängde på på basilika.. Han är en sån där supertrevlig snubbe som gärna pratar med folk, så hon närmar sig honom på så vis. Sen i helgen åker päronen bort, bjuder hit 3-4st inkl polaren nr1 kan vi kalla honom, men han lämnar återbud då han ska träffa henne istället.. Efter ett tag ringer dom och säger att dom kommer iallafall, åker ut för att möta dom, ringer för att fråga var dom är, och då är dom påväg till en fest på öster istället, dom säger att dom kommer med dom som är på den festen till mig om 2h eller så.. Så vi åker hem och softar lite tills folk börjar komma.. Dom första som kommer är hon, och en annan polare, polare nr2 kallar vi honom.. Hon klänger efter honom som en liten sate och aktar sig för mig så mycket hon bara kan.. När folk drar och vi går ut för att möta den lite större gruppen med människor försvinner hon och polare2 direkt. Lämnas ensam kvar ute och vill absolut inte gå hem igen på ett tag av en annan anledning. Ringer till båda två för att ta reda på var dom är, dom har lyckats hamna åt helvete nånstans och tappat bort varandra, till sist hittar dom varandra och ber mig möta dom utanför mitt hus för hon ska dra. Går dit och dom kommer gåendes, dom står och pratar en stund och hon skiter i mig totalt, snackar lite med polare2 men inget sägs. Sen drar hon och polare2 ber mig följa med honom hem och hämta lite öl, när vi sitter på en bänk utanför hans hus bryter han ihop och erkänner att han precis var och strulade med henne. Vi har gjort slut och så, det är egentligen inte min ensak om hon gör så med någon nu, men med polare2 som är en av dem jag kännt riktigt länge och ganska riktigt bra så är det för mycket.. Efter en stund ringer hon mig och jag hoppas på att hon ska berätta för mig hon med, men inte det nej, hon frågar inte hur det är med mig eller något, hon frågar bara om polare1.. Säger till henne att jag vet allt det där om nr2 och henne och hon börjar bli sur på mig.. Efter en för lång tid kommer gruppen med folk fram till Norr och börjar närma sig huset lite då och då.. Träffar polare1 och berättar allt för honom, och han lackar på nr2.. Försöker reda ut allt och snackar med nr1 och nr2, drar slutsats av fakta och vad jag vet att allt ligger på henne... Går hem och ringer henne, men hon vill inte prata med mig, utan med nr1 eller med en nr3.. När jag går ut på gatan och minglar lite får jag höra att direkt efter att hon dumpat mig hade hon stuckit till en annan kille, och att hon vart med honom 5-6ggr precis efter att hon dumpat mig.. Inte min ensak alls, men det sved.. När jag pratar med henne säger hon förlåt, men bryr sig inte ett skit om mig, utan är bara nere och klagar bara för att hon tror att nr1 och nr2 och nr3 hatar henne nu.. Så var dock inte fallet, hon vill inte prata med mig längre utan vill bara prata med nr3.. Går ut och kommer hem igen och hon går och lägger sig så fort nr3 passar telefonen till mig..
Nu efter allt det här är jag kluven, en del av mig vill ge henne en chans, en del av mig vill få henne att fatta vad hon håller på med. Jag har alla förutsättningar att få dom inblandade och många andra med mig.. Men jag vill på ett sätt inte det.. Visste inte vad jag skulle göra.. Men nu efter en massa prat och funderingar har jag kommit fram till vad jag tänker göra. Jag tänker ge henne en chans att bli vänn med mig igen, men då ska hon verkligen visa att hon vill det (som hon hävdat hela tiden konstigt nog men inte visat, hon har bara skyllt allt på mig), hon ska visa att hon är ledsen för det här. Och viktigast av allt, hon ska prata med mig och verkligen kämpa för det här. Om hon inte gör detta går jag fram till henne i skolan och berättar allt jag tycker om henne och sedan bryter jag helt med henne. Har inte gaddat ihop någon mot henne, men jag vet att nummrena kommer göra som jag, och väldigt många kommer ändra uppfattning om henne redan (folk gör redan det så fort dom märker och får reda på vad som händer/hänt). Älskar henne mer än allt annat, men kan inte låta henne göra saker precis hur hon vill, även om det löser sig så kommer jag ändå se till att hon lär sig en sjuuk läxa. Nu har ni fått en liten liten del av historien... Tyck till...
Pissa på henne och be henne dra åt helvete! Hon har inte på dina polare att göra och verkar vara en j-ligt osäker tjej som söker bekräftelse...den värsta typen! Min åsikt!
tribe "verkar vara en j-ligt osäker tjej som söker bekräftelse..." kanske därför man inte ska "pissa på henne och be henne dra åt helvete"
FrankieBoy P18 Gör så.. hennes chans håller dock redan på att rinn iväg..
du skämmer ju ut dig själv. om det är som du säger är hon värdelös. skit i henne, älta inte förmycket med dig själv om saker som varit. se framåt o lev livet, skit i horan.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
har_du_hasch Och låta henne få gå vidare från det här utan några som helst men? Knappast.
hm. är det bara jag som tycker att tjejen verkar må riktigt jävla dåligt och skull ebehöva professionell hjälp, någon kunnig att prata med?? hataren tycker diu inte det rimmar lite illa att säga "playa kompis och bli inte playad " i samma andetag som du dömer ut tjejen för att hon beter sig som hon gör?
It's all about mindgames <-- Förklarar en hel del beteenden här i världen. Tänk på det, och ta inte allt som du tror att det skall tas.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Hataren "dessutom så menae jag att han skulle lära sig känna igen sånna simpla fnask och playa de ...." så...nu ska vi se om jag fattat det rätt här... du tycker tjejen är ett fnask, och du tycker att det bästa killen kan göra i den här situationen är att själv bete sig som ett "fnask" ? "så fort en tjej håller på o leker pimp så mår hon dåligt och de e synd om henne " eller så verkar hon självdestruktiv, och självdestruktiva människor mår oftast inte bra, oavset om det gäller en tjej eller en kille.
Hataren "bara de starkaste överlever " visst, på stenåldern... "men ja tror inte alls att hon är självdestruktiv elelr nåt sånt över huvudtaget " klart att det inte behöver vara så, men jag tycker det låter jävligt möjligt... textbook "straffa sig själv genom att straffa de man tycker om, typ..."
hahah palla
Hataren jag antar att jag inte riktigt håller med om att player=stark, jag ser inte riktigt kopplingen.
Hataren men det där är ju bara ovettidt, det är ju inte de enda alternativen, man MÅSTE inte välja att bli utnyttjad, men man måste ju utnyttja någon själv heller, man kan kliva ur hela situationen.
xavante - så istället ska du ringa och försöka prata med henne när hon är en idiot? hon är inte värd att bajsa på ens. du kan göra bort henne utav att göra bort dig själv om det nu är vad du vill.
Hataren men så länge man inte sitter med pistol mot huvud sp måste man ju faktiskt inte.
"de starkaste överlever.." det är därför vi har krig för fan.
ni missförstår ju det han menar med de starkaste överlever.