I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-08-30 21:59

Mållös...

de känns som om jag helatiden vill förklara en kännsla när jag ska lägga inlägga här... men av nån konstig anledning blir de alldrig så....

men såhär ligger de till....

Tänk att du är världsmästare i allt! finns inget kvar att sträva efter... tänk dig den kännslan... man är altså mållös....

de är typ en sån mållös kännsla jag har haft nu i snart två månader... ibland händer de att man bara driver runt ensam på stan i timmar, eller går runt mitt i natten utan att veta vart man ska....
jag har kompisar, men aa dom finns ju alltid där å så, men jag känner mig fortfarande mållös... jag har typ ställt in mig på vad som ska hända mig i livet. Jag ska göra lumpen, sen bli brandman å bilda familj å så... men de är ju något som känns så långt bort just nu..
jag gör massa saker å visst de är skit kul, men jag känner mig endå tom å mållös ....

funderar en massa på livet å va som händer efter, hade en tanke i bakhuvet att man kanske skulle se va som händer sen, men jag har nog dumpat den tanken...

äh vet inte va ni ska svara på detta... ville nog mest skriva av mig lite...

känner mig rätt ensam iblan fast jag endå har bra kompisar som finns där när man behöver... oftast....

Skalet på en saftig frukt skyddar denne mot allt ont
Hemligheten hos en sådan är insidan
innan man öppnat den vet man inte om den är sur eller söt
den kan till och med vara möglig
Men med ett skarpt öga kan man se små tecken på
hurvida denne mår eller inte mår
Solen kan ha satt sina spår
men lång frakt och mycket tålamod
skadar lätt den sköra insidan
Så var vaksam på de små tecken
som kan vara grunden på stor olycka....

mm de va de....

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-08-30 22:36
Tror att du behöver hitta något mål därimellan, känna efter om det finns något annat du vill uppnå. Eller så behöver du "bara vara" Ta de lite lugnt och tänk inte på framtiden så mycket. De kommer ju så småningom:P Hitta på nåt spontant, kanske behöver komma iväg ett tag?
Hurtigt

2004-08-30 22:50
a jo kanske... vet inte riktigt känner mig ganska fastklistrad där jag är....
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-08-30 23:46
Hur så? Något som håller fast dig?
Hurtigt

2004-08-31 06:54
Manel , som mig.. jag bara älskar att hålla på me musik.. samtidigt som alla frågar: Vad ska du göra nu efter då?.. en jobbig jävla fråga.. inte fan vet??... jag säger.. softa.. fixa jobb... hm.. svårt d där.. mönstring idag iaf.. önska mig lycka till kanske jag gör mina föräldrar stolt.. lr nåt..

2004-08-31 17:12
memo P18
okej jo musik älskar jag att pyssla me =) man blir lugn av de....
okej lycka till =)

2004-08-31 17:49
skriv en saker-att-göra-innan-jag-dör-lista..
vadå? jag dyster?

2004-08-31 17:59
greggan
hehe okej... hmm har nog iof en liten sån lista.. man kanske skulle skriva ner lite mer saker....

2004-08-31 22:12
fast mållös känns som lite fel ord..
undertiden

2004-08-31 22:36
va ska man använda för ord då? ICantFeelMyLegs P0

2004-08-31 22:40
fan vet jag,ser jag ut som ett lexikon eller?
undertiden

2004-08-31 22:41
bara kändes fel eftyersom mållös är mer som att man har tappat målföret, man får inte fram ett ord
undertiden

2004-08-31 23:58
ja när du har lite saker på listan, behöver ju inte vara så spektakulära grejer egentligen (ex: jag ska gå på maskerad i en sån mundering som "the thief" i infinite mass' video med samma namn, har innan jag dör) så kan du ju börja försöka förverkliga dom..
vadå? jag dyster?

2004-09-05 19:49
Tänk att du är världsmästare i allt! finns inget kvar att sträva efter... tänk dig den kännslan... man är altså mållös....

de är typ en sån mållös kännsla jag har haft nu i snart två månader.

Hahahaha! Höjden av högmod =)

ne man får väll försöka leva för dagen.. fast ibland glider man bort och dagdrömmer och bara planerar avlägsna framtiden.

2004-09-05 21:09
Manel

Tänk såhär. Om du har det jobbigt nu så blir du härdad o kommer klara av andra jobbiga situtioner i framtiden.

Eller ja vet inte, ja brukar tänka så iaf, för det blir alltid bättre efter ett tag.
Det ordnar sig ska du se.
In case you didn't notice, I was being sarcastic.