I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Olyckligt kär?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-09-08 17:07

Olyckligt kär?

Hej det är så att jag träffa en tjej på slutet av sormmar lovet på nå festival vi hängde ihop me varan hela kvällen och tillslut blev det kyssar och mys i nån gräsplätt... Vi började intensivt träffas dagarna efter och allt gick fett nice! Men sen en dag ringde hon och sa att hon iinte visste om hon ville ha nå mer eller om vi skulle vara kompisar, det där gjorde jävligt ont och jag mådde fan inte bra resten av dagarna

Iaf var jag så kär i henne att jag fortfarande träffades me henne. Dem gångerna vi träffas så kyssas vi och allt men vi kommer inte längre fram en så och varje gång jag blir seriöst och frågar ut om saker så säger hon att hon e osäker?

Jag är ifrån en annan kultur och religion, hon brukar oftast skylla på sånt me.

Nu dem närmaste veckorna har hon varit osäker fast det var bättre än förr iaf.

Nu till saken ska jag lägga ner allt? eller satsa ordentligt, observera att jag har satsat i flera veckor utan större resultat och hon säger fortfarande att hon inte vet och att hon tror inte det blir nåt? Men hon säger dock att hon e intresserad.

Jag lider varje dag av att känna att jag e kär i henne men vafan jag måste gå vidare så jag inte blir helt såld!!

Snälla hjälp...

älskar er

Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.

2004-09-08 17:27
Man that shit sux.

Men du kanske borde fundera över om det verkligen finns nå framtid för er.
Själv anser jag att du ska göra slut, men jag antar att du kommer att kämpa till det sista. Så go for it. Ta det lungt och se vars det leder.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-09-08 18:26
om det är så att hon skylller på din religion för att inte ta nästa steg om du verkligen menar det du skriver så tror jag att du vet exakt vad du ska göra heller snarare vad du vill göra
det kankse är så att hennes tvivle är orskade på annat håll dessutom
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg

2004-09-08 21:47
tjejer kan va djävligt knepiga...
lycka till
Söker du beef?

2004-09-08 22:31
håll inte på för mkt så du inte "tofflar" ner dig i den fällan...
eftersom du har förklarat för henne hur du känner så lär hon inte bestämma sig lättare om du e "efter" henne, du behöver inte dissa men ta avstånd så kanske hon kommer inse va hon känner lr nåt. good luck
Don't Give Props To The Devil

2004-09-08 22:32
de är bara att kämpa... du kommer få stå för all kärlek och initiativ, hon kommer stå för alla fördomar, tveksamhet och bortplockning av händer. till slut fattar hon kanske vad hon har, eller så gör hon inte det och då är det bara att skita i henne

2004-09-09 12:00
henne ska du inte bry dig om.. hon har antagligen en annan kille hon väntar på svar från..

såna där kommer aldrig unna bestämma sig

leta upp en som förtjänar dig på riktigt

peace

2004-09-09 13:19
Ligg lite lågt. Gillar du henne så ge inte upp... vänta bara... hon kanske måste få känna att hon vill ha dig? jag menar... låt henne ringa och sånt...
låt det börja...

2004-09-11 21:25
kärlek alltså

idssa henne..vad e hon för typ som playar ditt hjärta som om de vore en fotboll?

ligg lågt..största chansen att en halv-dissig tjej kommer tbx rill dej är att vara svpår..tyvärr är många tjejr så

ja tror hon kanske e halvt intresserad av nån anan samtidigt varför försker hon annars skylla på din religion? ho nvill bara skylla på nåt tills hon sj vet vad som gör henne osäker

lycka till mannen
Femme fatale

2004-09-11 22:07
Hörni hörni hörni.
Vad är det för jäkla mentalitet vi har här.

Du kan ju inte ge upp om du är kär i flickan. Hang in there!
Sen när hon har fuckat upp allt, då får du lov att ge upp.
What we do in life echos in eternity.

2004-09-12 23:00
det brukar ju vara så att man inte inser vad man har förrän det är borta. så var lite passiv och låt henne komma till dig.

2004-09-13 20:06
måste hålla med breaky_grl, it ain´t over ´til it´s over.

----------------------------
http://www.ingaklena.se