I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tips på aktiviteter

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-09-14 19:36

tips på aktiviteter

tips på aktiviteter som jag kan ägna mig åt för att inte tänka på min pojkvän. eller rättare sagt mitt ex... åh gud...mitt ex :(

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-09-14 19:36
Något du gillar att göra?

2004-09-14 19:37
nej... jag levde för min pojkvän..
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-09-14 19:37
låter tragiskt men så var det
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-09-14 19:39
aj då, har det tagit slut.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-09-14 19:40
men vi jag har börjat plugga för att vi skulle flytta till göteborg tillsammans och jag skulle plugga där. vi hade börjat leta lägenhet och allt

2004-09-14 19:42
fimp F21

fortsätt leta, fast utan honom då?
om det är vad du vill menar jag.

2004-09-14 19:43
misery_chick jag vill bara va med honom. skiter i allt annat bara jag har honom.

2004-09-14 19:44
träna! :)

bra för hälsan, kroppen och ditt psyke.
sen kan du slå ditt ex om han är dum igen eftersom du
varit å byggt mukkler : ) moahaha.

2004-09-14 19:44
fimp F21

hur och varför tog det slut då?

(ignorera om det är för personligt)

2004-09-14 19:45
vet hur d känns, va tillsammans med en tjej i 2,5 år, tog sen slut vart man än gick och kolla så blev man påmind, till och med all musik på radion, men men vi blev tillsammans igen så d blev bra sen=)
saaaru..

2004-09-14 19:46
andrasidan blev ni? gjorde ni uppehåll eller vem gjorde slut?

2004-09-14 19:47
misery_chick jag skickade meddelande till dig

2004-09-14 19:50
hon gjorde slut, fast vi va med varandra hela tiden när vi inte va tillsammans, så d va som ett uppehåll men så fort vi inte va med varandra så blev ja galen.. som när ja jobba d ända ja ville göra då va att dra därifrån till hennes jobb bara för att se henne(vilket ja gjorde också, inte stack från jobbet men stack till hennes när ja sluta), men nu vet ja ju inte hur d är mellan är, han kanske har tröttnat eller träffat nån annan(kanske inte ska säga så) då kanske får massor tankar som ja fick då hon gjorde slut.. men men, nu blev d långt och mitt ris kokar =)..
saaaru..

2004-09-14 19:55
nån som har nått tips eller?

2004-09-14 19:56
om d inte finns nån chans att ni blir tillsammans igen så tycker ja du ska gå ut och spändera tid med kompisar.. träffa nytt folk etc etc..
saaaru..

2004-09-14 19:57
men det finns det andrasidan. det måste det finnas.

2004-09-14 20:01
ok, då ska du väll kämpa.. ingen anning vad du kan göra..
saaaru..

2004-09-14 21:20
tack cosmo men jag vet inte om jag orkar.

2004-09-15 09:52
Vet inte om alla psykologer hade hållt med mig här men så här gjorde jag en gång--

Jag bröt ihop totalt och tänkte på tjejen heeela tiden vad jag änn gjorde...sen blev det lättare att släppa henne...Samt att jag tränade som ett as och slogs med sandsäck. (Tjejer kan ge en mycket adrenalin)
Ät

2004-09-15 19:46
Kolla på Buffy, lyssna på Manson (kommande singeln är suverän) och Nick Cave (kommande skivan är guld), chatta på nätet....:)
I'm back!

2004-09-15 20:03
jobba 12tim om dan + helger, den lilla tid man får över orkar man inte tänka på exet kör bil fort som sjutton och lyssna på christian waltz´s "missing you"
----------------------------
http://www.ingaklena.se

2004-09-15 20:45
Doggland F-1

oh my, låter ju som jag ju ^_^

2004-09-15 21:24
Misery_chick: Sweet :)
I'm back!

2004-09-15 22:25
nu dricker jag min nyinköpta flaska vodka. Och allt känns på något sätt lite längre bort nu. ska gå ut o ta en cigg , lägga mig på vardagsrumsgolvet och somna. har jag tur så vaknar jag aldrig igen.

2004-09-15 22:41
fimp F21

sitter du ensam och pimplar vodka?

2004-09-16 07:53
Är det stoffe vi snackar om ?
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-09-16 10:00
det sista tipset var ju vettigt.

2004-09-16 10:07
Hur länge va ni tillsammans? Det är sjukt jobbigt..men det går över faktiskt! men ha inet för mkt dötid.. Gör saker hela tiden..va me kompisar..ut o festa..träna jobba köp nya kläder då blir man glad=)
Sitt inte o drick för dig själv hemma bara..

2004-09-16 10:08
såklart 8 månader bara men jag har aldrig känt så här för en annan människa förrut. men vi ska ju träffas om tre veckor o se hur vi känner det då.

2004-09-21 08:13
det är jag som är den skyldige... Fan nu får jag skitdåligt samvete! Hjälper det lite om jag säger att jag faktiskt har saknat dig åxå?
http://sagie.se

2004-09-21 08:21
Alltså..om ni umgåts mkt under 8 mån vore de konstigt om du inte saknade honom..men liksom du måste "vänja" dig av de..att han inte är där på samma sätt..och de är de som tar tid och är jobbigt..men till slut bir de ju bra om mna försöker!

2004-09-21 09:03
fattar va du menar om ja o min pojkvän skulle göra slut skulle jag dööö

2004-09-21 14:23
fimp - att du levde för din pojkvän låter inte tragiskt. det ÄR tragiskt. du måste inse att du är det viktigaste i ditt liv. du är viktigare än något annat. punkt slut. klart att det är svårt och jobbigt när det tar slut med någon man älskar, men livet går vidare, även om man är övertygad om motsatsen.
We call them winerbrods.

2004-09-21 14:27
Häng med polarna mycket. Kan tänka mig att du mår bajs. Om du inte har nått emot det så kan jag rekomendera hasch. Under tiden det är som värst iaf. Då orkar man oftast i tänka eller vara ledsen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-21 14:31
helenay - okej att det finns mindre bra råd att ge till deprimerade personer, men att du precis rekommenderade hasch till fimp är nog det sämsta jag har läst på år och dar. "hej, mår du dåligt? testa knark." riktigt riktigt kass.
We call them winerbrods.

2004-09-21 14:38
skunjafied
du tycker det är dåligt, jag tycker det är bra. Visst, använd det värsta ordet du kan; KNARK.

Man blir på bättre humör, lugnar nerverna och sover som en liten gris. Inte alla men man dör inte av att testa. Lovar.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-21 14:41
hon skrev ju innan att hon drack vodka. ska vi börja jämföra?

2004-09-21 14:45
Fimp: Eh du frågar efter aktiviteter men så fort någon ger tips på en aktivitet så säger du bara att det inte funkar o.s.v.. känns som att det inte är tips på aktiviteter du är ute efter..

Drick eller rök inte bort det för det kan stå dig dyrt som fan.. Har polare som gått ner sig totalt i alkohol och droger för att de använt det som medicin när de varit deppade över sin kära..

Träna, träffa vänner, kolla på film, lyssna på musik, jag vet inte gör sånt du tyckte var kul innan du träffade killen helt enkelt..

2004-09-21 15:33
kan funka det med men har man otur händer samma sak där.. kärlek är skit för det mesta.

2004-09-21 16:26
helenay - varför ska jag inte använda ordet knark? jag vet själv att man inte dör av att testa. men det löser inga problem. och det gör inte vodka heller. (believe you me). du har tydligen för lite erfarenhet av livet för att veta vad du snackar om. när du hör cannabis tänker du på chillande och problemlösare. jag tänker på (ja, chillande faktiskt, det var skönt att puffa loss) men även på svårigheter att sluta, astinensbesvär, beroende, lögner osv osv. sprit som problemlösare är inte mycket bättre...
We call them winerbrods.

2004-09-21 19:25
Precis som skunkafield säger så är det dummaste sättet att dämpa sorg droger och sprit.. Sånt kan man ägna sig åt när man mår bra och vill ha kul men dämpar man sorger med det så är chansen stor att man blir beroende och tar till det så fort man mår dåligt..

2004-09-21 19:42
fimp..det komemr en dag tro det eller ej..en dag då du orkar leva igen

tyvärr kan de drööja riktigt länge =(

läste din tråd förut om era problem blev så jävla ledsen för att ja kände igen mej i dig...undrar bara avd som itne kunde lösas nu i slutet?

vill inte riva upp nåra spår..är uppritkgit ledsen för dig

jag vet hur det känns att sluta andas..
Femme fatale

2004-09-22 15:53
skunkafied
Du får använda det ordet hur mycket du vill.. det är så självklart bara. Sa jag att det löste problem?? Mår man kasst så lättar det att röka ibland. Ah, jag har för lite livserfarenhet. Ok. Det vet väll du bäst förstår jag. Du vet tydligen också att jag tänker på ett visst sätt gällande cannabis.. Min rökning har förvärrat min ångest sjukt mycket och sänkte mig i skolan som fan förra året. MEN! då och då när man e så jävla ledsen och upprörd så man går bergsäkargång, hjälper det att röka.

2004-09-22 19:43
EBY2K tack!

provade att träna idag , men det gick inget bra alls. Min kropp verkar helt slut :(

2004-09-26 19:40
Så. tror att vi är tillsammans igen nu =) så jag behöver inga tips, men tack ändå!

2004-09-27 16:29
va?

2004-09-27 16:30
Börja träna Capoeira Angola.
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!

2004-09-27 18:58
tack! ja det känns faktiskt skitbra

2004-09-27 22:37
yoga
too hot fi dem<br>