I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kläder? hiphopare? nu eller?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-09-14 20:49

kläder? hiphopare? nu eller?

jaha. dags att ta fram kläder för morgon dagen.

öh. och vad ska man ha på sej?
grejjen är att jag känner och vill ha hiphop style.
´det låter så töntigt.
"imorgon ska jag va hiphop".
ööh. jag vet liksom inte än om jag e hiphopare.
när e man de?
jag målar och lyssnar alltid på hiphop. och ibland kan jag baara rysa och bli lycklig över vilken jäkla skön hela hiphop kulturen e.
godkänd eller? eller måste man ha haft en tuff ungdom och bo i ghetto?

och de känns oxå hel knäppt att över natten, bytt klädstil.
min stil just nu..
hmm..
öh. va e min stil. min stil e fan hiphop. men att jag bara inte har de kläderna. de e liksom bara de som fattas. och jag slänger alltid en extra blick åt tuffa hiphop brudar. vill oxå. men slänger jag en blick på brudarna i klassen.
henri lloyd och j.l shit. uä.

SÅ! va e reglerna?
kan man börja använda hiphop kläder bara sådär?

behöver ni funkis så bjinga bilen!

2004-09-14 20:50
ha på dig kläder du trivs i.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-09-14 20:50
Ta på dig vad du vill och känns rätt. Sen om du är "äkta" och håller på med något element är det en bonus. :)

2004-09-14 21:01
om du håller på och tar fram kläder för morgondagen, och bara råkar ha en hiphopig outfit i garderoben kan det ju inte komma som en chock, och bara "nej, låg det här och skräpade i garderoben, hade jag ingen aning om". det är dina kläder, alltså vore det väl dumt att inte utnyttja dem.
ibland kan jag tycka att det är irriterande när människor går runt i band-t-shirtar med band som de inte lyssnar på eller kan något om, mest för att det blir lite falsk reklam. men på det stora hela tycker jag att man ska skita i alla livsstilsfascister som tror att man ska förtjäna att ha på sig deras typ av kläder, och prata om att det inte är ett mode, utan något mer andligt än så. för om det inte var ett mode, varför skulle alla inom sin egen subkultur/undergenre till subkultur ha så likriktad klädstil?
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-09-14 21:03
nä man måste ha skutit 10 st innan man kan bära hiphop

2004-09-14 21:14
sköt_dig_själv P60.

okay. bra. då kan jag bära hiphop
behöver ni funkis så bjinga bilen!

2004-09-14 21:30
härligt

2004-09-14 21:49
Köpa följande:

Wu-wearbyxor.
Snusnäsduk (att ha i bakfickan)
En alldeles för stor basebollkepa (placeras lite snett på jässan)
En stor tröja med texten "West Side" skrivet i Old English tysnitt
Ett par vita Adidas superstar
En walkman med stora hörlurar att ha runt nacken
Lite bling-bling som du säkert kan hitta i mormors smyckeskrin

And your all set, lycka till med ditt nya liv som hiphopare! You can't go wrong med denna stilguide ;)

2004-09-14 22:10
jag jobbade mig fram till de hela.......sen chillade jag ner de...nu har jag kavaj o jeans :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-15 00:09
Said: tajt tee är bara bögigt och oskönt. och vad fan dillar du om? "baggy jeans, inget JÄVLA WU WEAR" haha, som om inte wu-wear kan vara baggy eller? baggy är ju inte precis ett märke.

2004-09-15 00:42
Said och skillz retar mig!

Och måste man ha speciella märken på kläderna för att vara fett yo? Sätt på dig en tomtedräkt och var hiphop med den ist..
No cake for the impurity!

2004-09-15 00:48
finns väll inget som säger att de o de e hiphop, hiphop är det du tycker är hiphop, klä dig bekvämt! tycker jag kommer i första hand iaf.......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-15 00:51
o herre guuud orkafaktorn e sååååå stor att det e sjukt...
det som du kan göra e o typ bara skita i o lägga ner 5000000000000000 spänn på kläder o istället bara va VA!!!
tror du verkligen det spelar någon som helst roll???!!!

Ett tips till alla som har tråkigt på nätterna e att gå in o läsa trådarna här under "blandat" o "Vardagsfilosofi" man blir alltid lika förvånad över folk o deras funderingar

2004-09-15 01:52
smoke_that_shit sade det.

2004-09-15 10:16
öööö sen när fans d regler, ha vafan du vill
Don't Give Props To The Devil

2004-09-15 12:55
old-sholl ala 70-80's är hetast. baggy-style känns lite uttjatat!

men det är inte kläderna som gör kläderna det, det är attityden!

2004-09-15 12:55
old-school ska de stå!

2004-09-16 01:24
man ska ha på sig vad man tycker är skönt och snyggt. inte ha på sig "hiphop kläder" bara för att liksom.

2004-09-16 09:35
ibland går det överstyr på morgonen dock =) blir för mycket hiphhop nästan
chase the clouds away

2004-09-16 20:03
snorty håller med dig.. sett en jävla massa poppfjollor glida runt i sönderklippta Guns n' Roses tröjor, å dom där brudarna skulle inte ens känna igen axel rose om han gick förbi dom på gatan.

AWAGAGWA

2004-09-19 15:25
äh . ja kör med adidas brallor streetskor och en stor tröja ! ...... ja jag e hiphop ! like it or ditch it ........ skitsamma vad man har på sig ..... ( har endå missat min buss )
Only two things are infinite, the universe and human stupidity
-> I'll commit a copyright crime, when I copy paste your line