I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ibland blir man så hungrig på kärlek

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-09-19 01:03

Ibland blir man så hungrig på kärlek

Ja och så är man singel...man festar, man träffar dem, man kysser dem, man ringer dem, dem ringer en, man skiter i dem....och så plötsligt...

Sitter man i sitt rum,sitter och längtar, längtar efter att få en kyss på halsen......... någon som masserar ens nacke omtänksamt och lätt...någon som sitter och väntar på att man ska komma och lägga sig...någon som man aldrig somnar innan, utan väntar tills han/hons somnar, pussar lätt på kinden och sedan somnar......man vill ha det NU, och så tänker man att kärleken kommer när den kommer, det är inget man puttar fram....

och då blir man så hungrig på kärlek och närhet

Visst blir man?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2004-09-19 01:21
har iof aldrig upplevt det där..men jo man bli sugen på det iblad..men å andra sidan kan det ju va skönt att va singel också och inte vara så "bunden" vid något

2004-09-19 01:22
Jo absolut,,,, jag tycker om att vara singel, jag njuter av det...men det jag menar är att ,,,ibland smyger det upp sådana här stunder som gör att man längtar....alla behöver vi kärlek..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-19 01:33
Sheroo

jo jag förstår dig, jag är också inne i en sån period nu, dom kommer då och då fastän jag vill vara singel och typ stark:/
Men som tur är kramgoa tjejkompisar och dett myset räcker mer än väl ibland.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Groupie

2004-09-19 01:42
Sheroo: jo så känner jag oxå, just nu känner jag lite så..när jag va typ 14 kännde jag så hela tiden..men sen kom jag över det så nu slår det bara till då och då..men jag vet inte riktigt vad jag misssar då jag aldrig haft ett seriöst förhållande

fia_stina: men porr är ju inte samma sak som kärlek

2004-09-19 01:55
baboso
Jo jag vill också vara singel innerst inne....känns dumt och kela på det sättet med killkompisar...för dom är ju bara kompisar...men men....

2004-09-19 01:59
håller med..
även fast man triv som singel, så saknar man närhet.. kärlek, pussar.. allt sånt.. usch..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-09-19 02:08
jag saknar nån som vill umgås med mig, även fast jag har mens. som inte bara vill knulla.
nån man kan kolla på en film med, när det är dåligt väder.
Sitta ihopmysta i en filt o bara pussas .

ÅH. vad jag saknar en sån människa !
http://static.aos.se/images/Vimmel/sthlm/rd0jx15vjz9whw5.jpg

Patrik Montana, 21, Södermalm, Adam Alliansen, 21, Bromma & Joakim Karlsson, 19, Södermalm minglar runt på Viper Room.

2004-09-19 02:08
Jaaa Mysan du har så rätt!!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-09-19 02:13
vart kan man få tag på en sån människa och HUR gör man det...jag vill också ha det.......!!!
Groupie

2004-09-19 02:14
när jag börjar tänka sådär så brukar jag fundera över fördelarna med att vara singel..men får göra som man vill man kan i stort sett alltid umågs med de man vill (polarna)...det är lättare att träffa nytt folk

2004-09-19 02:24
Så tänker jag fanimej alltid.
tungt...
strength

2004-09-19 02:35
vi får börja tillverka dom å sälja dom på internet helt enkelt. Kom på en formel ngn ;)
Groupie

2004-09-19 02:37
Sän: hahaha...eller så får man samla alla som känner såhär i ett rum tills folk blir kära i varandra :P

2004-09-19 02:40
Ja. Som ett mer "vuxet" dagis-kuddrum. Hmm.Jag har kanske ett par vänner med mysbehov. dom är dessutom inte direkt anskrämliga.

Fixa lokal killen =)
Groupie

2004-09-19 02:42
Sän: haha ok, jag fixar lokal..du fixar folket..vem fixar tilltuggen då?

nä men det skulle fan va cololt om nån anordnade nått sånt..fast det känns som att alla skulle va fett blyga

2004-09-19 02:49
Killen: Man får nog börja på låg nivå med vanlig hederlig "ihop-parning".

Eller.Starta en websajt (community) så kan folk som är mysiga och myssugna komma i kontakt med varandra där. Någon som är lite mer begåvad på internet än vad jag är och med lite tid över kan kanske ta sig för det projektet? Eller.....budgetalternativet.Starta en tråd här med samma syfte?... Vi är kanske på god väg? =)
Groupie

2004-09-19 02:51
Sän: hehehe...tror nog att budgetalternativet är smartare, intresse verkar ju finnas :P

2004-09-19 03:11
Beror ju på engagemanget. Tyvärr tror jag inte att våra vänner skulle kunna vara aktuella för varandra , men ju fler man är desto större urval. Fan, vad kul att arrangera blind-dates! =)

haha

2004-09-19 10:16
haha.. jag är på vilket som..
ja kan fixa tilltugg oxå! ; )

2004-09-19 10:30
jag håller på att svälta ihjäl här.
haha

2004-09-19 11:00
tack! : )
Groupie

2004-09-19 12:32
Sän: ok..haha mjo..synd bara att alla här är så "gamla" :P

mitte: tack

emelie: bra, då behöver ingen gå hungrig iaf :P

2004-09-19 18:53
killen
precis!! Räcker gott & väl att vi är hungriga på kärlek allihopa.. att gå hungrig magen oxå är otänkbart!! : )

2004-09-19 19:21
jag är öppen för förslag :D

2004-09-19 19:22
det är fan ingen som kramar mig..

2004-09-19 19:58
Om ni ska fösa ihop folk i ett rum måste ni ju bjuda på alkohol. Då lär det blir fart på saker och ting.

Negativt:
Det blir som på krogen. Allt rinner ut i sanden.

Fixa en tråd... det vore kul att se hur många som nappade ;)

Ochj ang. tråden så känner jag så där också. Speciellt om hösten. Men när man är nybliven singel, då älskar man singellivet :D
What we do in life echos in eternity.

2004-09-19 20:04
killen: gamla? pah!. jag är perfekt preci sjust nu.(tiden!stanna!)

2004-09-19 20:07
Slum-öst
Alla blir vi brända någon gång, och ja, jag undrar också om jag kommer att bli kär igen. Kanske därför jag inte har nåt förhållande idag, jag kan inte bli kär längre...det enda svar vi kan få är att vänta med tiden....

Breaky-girl
Snälla, kan vi inte vara sociala utan alkohol,så jävla trött på att människor har den inställningen. VARFÖR KAN MAN INTE HA KUL UTAN ALKOHOL.

2004-09-19 20:31
Alltid sugen...Men jag håller på att fixa en nu, så det kanske blir så tillslut...
*snaark*

2004-09-19 20:40
good luck määän..
Groupie

2004-09-19 20:59
emelie: hahaha sant =)

breaky_grl: hehe..beror ju på vika mängder alkohol som serveras, vissa börjar ju ragga mkt mer om de fått i sig lite alkohol.

Sän: ahaha..jag skrev ju gamla inom citations tecken, jag är ju bara 17, en liten skitungen i jämförelse med nästan alla andra i denna tråd

Sheroo: klart man kan ha kul utan alkohol, men för vissa så är det en hjälp, ifall man t.ex är jävligt blyg så kan man bli mkt mer social om man druckit lite..vi snackar inga stora mängder

2004-09-19 21:40
killen P16
Jo, men då blir det ju så igen. Dagen efter halvångrar man sig ändå. Eller så glider det ut i sanden.
What we do in life echos in eternity.
Groupie

2004-09-19 22:44
breaky_grl: mjo..men jag menar alltså inte så mkt att man tappar omdömet utan bara så att man kommer förbi blyghetsspärren och blir lite mer social...

2004-09-19 22:47
Jeap, gimme some love. Och alkohol + droger är sämst. No need fo that shiiet. Krökat nog i mina dar ..

Som sagt, det är ju nu på hösten man vill ha mera löööööving.

2004-09-19 22:57
påve_one
Baaah.. ingen som kramar dej? tss.. när du & kaj var här så kramades vi alla.. massor och mycket.. : ) men ni är för sällan här ju.. snart ett år ju för fan.. och fick inte du kramar på hultsfred? Joo.. *känna sig mobbad*..

2004-09-19 22:58
iofs kaj som höll på mest.. med sitt ragg.. hahahaha..

2004-09-20 10:16
Sheroo: Vet hur det där känns...Det är som någon sa det är inte sexet man saknar...man saknar närheten, värmen och kärleken...

Det jag verkligen saknar är när man ligger och sover (eller ska lägga sig) och man håller om varandra (sked), det saknar jag väldigt mycket...

Eller att ligga under täckena en dag när det regnar mycket ute och bara mysa, inte gå upp ur sängen alls utan bara mysa...

Mankan visst ha kul utan alkohol, jag har aldrig träffat någon tjej alls när jagvarit full som givit något...alla tjejer jag tyckt om har jag träffat nykter...

2004-09-20 10:55
Du verkar vara den enda som förstår mig i den här tråden och den enda som har sagt nåt vettigt. THANK U!

2004-09-20 11:26
NoWice säger det!!

2004-09-20 15:23
Sheroo: Menar du mig? (eller tar jag fel?) Rodnar fasiken lite om det var till mig.... :)

2004-09-20 16:17
skulle ochså villa ha en tjej ibland men jag har så höga krav att nån flickvän blir det sällan däremot några dejer lite hångel och sex eller ragg på krogen men jag kan aldrig slura hitta fel så jag lessnar
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Groupie

2004-09-20 17:44
det där om rummet å grejre va ju mest på skämt och då lär det ju vara sånna som vill mysa lite bara..då kand et fungera med alkohol, men ska det blir något seriöst så ska det såklart inte vara alkohol inblandat eftersom man då inte är sig själv, ungefär som att ta på en mask..och då lär man inte känna personen på riktigt

2004-09-20 21:23
Nowice
JA,självklart det var till dig! :)

2004-09-20 21:57
Hajar precix vad du handlar om. Det är ett begär som verkligen suger i en. Skapar nog depressioner mer än en gång..
Groupie

2004-09-20 22:43
Sheroo: jag kan inte fullt ut förstår, men jag förstår delvis (tror jag iaf)..eller är jag helt ute och cyklar i mina tidigaste inlägg?

2004-09-20 22:52
killen
I feel u :)